AndroidHealthClinic

Primo, Anavar of?

• Topic Starter Topic Starter
Op de bijsluiter van medische deca staat nochtans vermeld dat, zelfs bij klinische toepassing dwz 25-50 E3W (om de 3 weken), vermannelijking kan optreden, dus lichaamsbeharing, hoekiger gezicht, verzwaren stem, acné, vergroten clitoris...

Op de bijsluiter van medische deca staat nochtans vermeld dat, zelfs bij klinische toepassing dwz 25-50 E3W (om de 3 weken), vermannelijking kan optreden, dus lichaamsbeharing, hoekiger gezicht, verzwaren stem, acné, vergroten clitoris...

Maar voor Primo geldt dat er acne, meer gezichts/lichaamsbeharing en haaruitval kan optreden. Maar dus wel spierwinst.

Dan lijkt Deca me niet zo mild als Primo... Mijn trainingspartner zei dat Deca haar milder leek en ik zei dus Primo.

zou geen DHT pakken (primo)
deca eigenlijk ook niet

blijft var over, zonder nakuur!

hoi M ;)

ik zou btw zeker geen mast pakken, het is idd gemaakt voor vrouwen... met borstkanker!
ook een DHT btw.

hoi M ;)

ik zou btw zeker geen mast pakken, het is idd gemaakt voor vrouwen... met borstkanker!
ook een DHT btw.
:wave:
Zit gelukkig niet in dé grote risico groep, maar zou zeker niet aan Mast beginnen! Niet met mijn geschiedenis...
Trouwens, ik sms je zo! Kijken of je zin hebt in een feesie :D

1 tip.

Vooral niet klakkeloos hier dingen overnemen van andere mensen. Zou eerst met vrouwen praten die dit zelf hebben ervaren en hierin ook niet uitgaan van 1 persoon. Altijd meerdere bronnen bestuderen en dan pas je conclusie trekken, uiteraard.
Ik neem aan dat je vrouwelijkheid wel belangrijk is voor jezelf en voor je vriend natuurlijk.

Ik doe er iniedergeval geen uitspraak over want ik heb er geen ervaring mee, maar var zou het logischt zijn om dit meer werkt via creatine(weet de exacte benamingen allemaal niet meer precies is alweer lang geleden voor me) als je hier dan nog extra creatine bij supplementeerd zal je iniedergeval qua kracht aardige vooruitgang maken, krachtsporters gebruiken deze combi dan ook nog wel is.

Om nog even terug te komen op wat ik eerder zei, ga nergens van uit. Praat met iemand die er ervaring mee heeft, niet ervaring in horen van dingen van anderen ;)

Veel plezier

Volgens mij is het ook zo dat een groot gedeelte van het vrouwelijke oestrogeen door aromatisatie wordt verkregen?

Misschien zijn er dan wel vrouwen die niet gebruikt hebben maar toch kennis hebben ;)

zijn die er dan :nanner:
of ze doen alleen alsof (ze kennis hebben :p)

ALLE oestrogenen worden door aromatase verkregen, dan weet je dat ookweer.
Blokkers nemen hoeft niet, je eigen aanmaak ligt al mooi plat na de kuur dat is dezelfde as als die bij de mannen testosteron maakt. Nakuren dus niet nodig. Het komt dan gewoon weer op gang en gaat na een tijdje weer normaal werken (tenzij je het dan weer plat gooit met de pil:o)
Aromatase remmers nemen om te voorkomen dat de anabolen gearomatiseerd worden tijdens de kuur,dat zou nog kunnen maar dan zal het risico op virilisatie alleen maar toenemen.

1 tip.

Vooral niet klakkeloos hier dingen overnemen van andere mensen. Zou eerst met vrouwen praten die dit zelf hebben ervaren en hierin ook niet uitgaan van 1 persoon. Altijd meerdere bronnen bestuderen en dan pas je conclusie trekken, uiteraard.

Ik neem aan dat je vrouwelijkheid wel belangrijk is voor jezelf en voor je vriend natuurlijk.

Ik doe er in ieder geval geen uitspraak over want ik heb er geen ervaring mee, maar var zou het logischt zijn om dit meer werkt via creatine(weet de exacte benamingen allemaal niet meer precies is alweer lang geleden voor me) als je hier dan nog extra creatine bij supplementeerd zal je iniedergeval qua kracht aardige vooruitgang maken, krachtsporters gebruiken deze combi dan ook nog wel is.

Om nog even terug te komen op wat ik eerder zei, ga nergens van uit. Praat met iemand die er ervaring mee heeft, niet ervaring in horen van dingen van anderen ;)

Veel plezier

Uiteraard ;)
Vandaar
dat ik meer wil weten over gebruikerservaringen bij vrouwen, mits ze die willen delen. Ik weet ook dat die bij iedereen totaal anders kunnen uitpakken(qua resultaat, sides ed). Gaat er bij mij niet om zelf gaan gebruiken(de bekende bijwerkingen schrikken af). Ik hou 't zelf gewoon bij fitness/KT zonder verdere doelen.

Maar ik kom alleen bar weinig vrouwen tegen die uberhaupt wat hebben gebruikt en daar iets meer open over praten.

Fitness kampioene Julie Coram was gepakt met anavar, boldenon en DHEA.

zit in jungle warfare...kun je in america bestellen.

in ieder geval, wat bij vrouwen vaak gedaan word om "hard" op het podium tekomen is gewoon heel simpel nolvadex, hiermee druk je je oestregeenw aardoor je wat water eraf pist(als vrouw) en daardoor oog je harder.

Dehydroepiandrosteron (DHEA) is een steroïde hormoon dat door de bijnieren, de geslachtsklieren, vetweefsel en de huid wordt aangemaakt uit cholesterol. DHEA is een natuurlijke precursor ofwel prohormoon[1] van androsteendion, dat verder omgezet kan worden in het androgeen testosteron en de oestrogenen estron en estradiol.
Biosynthese van steroïden
Biosynthese van steroïden

DHEA is echter geen anabole steroïde, het heeft n.l. geen aantoonbare anabole (weefsel- en spieropbouwende) werking. DHEA wordt bij de mens in grote hoeveelheden aangemaakt door de bijnieren op leeftijden tussen de 20 en 30 jaar en neemt daarna gestadig af. De gemiddelde gehalte's aan DHEA in het bloed komen goed overeen met de inverse sterfte-ratio per leeftijdsklasse, tevens is er een opmerkelijke omgekeerde correlatie tussen bepaalde volksziekte's als diabetes, hart en vaatziekten, kanker met DHEA-gehalte's in het bloed. Dit heeft geleid tot de voorlopig nog onbewezen aanname door een aantal medici dat suppletie van DHEA bij mensen op hogere leeftijd (vanaf 40 jaar) de mortaliteit zou kunnen terugdringen en de gemiddelde leeftijd zou kunnen verhogen. Daarom wordt DHEA ook wel de 'Fountain of Youth' genoemd als mogelijk anti-verouderings-hormoon. Een groot aantal dierproeven op ratten en muizen die genomen zijn lijken deze aanname te bevestigen. DHEA wordt ook wel het anti-stress hormoon genoemd vanwege de bewezen positieve werking op het humeur en bij depressiviteit, de werkingswijze is echter onduidelijk. Een andere bewezen werking bij suppletie is de verbetering en mogelijke normalisering van het immuunsysteem en tegengaan van osteoporose[2].

Mvg. Tick

Interessant, dat DHEA! Ga er vanavond rustig over lezen.

hoi hoi ik ben ronnie en wilde even een reactie plaatsen

Mijn vrouw had een kuur anavar onley gebruikt
Ze is zeker een kilo 3 droge massa aangekomen ,dus das wel ok
Nu is ze 3 wk bezig met stanazol (winstrol tabs) en primo inject bezig
Ze is 36 jaar jong
haar schema :

wk 1 / 8 20 mg stanazol p/d
wk 1/ 8 300 mg primo per week

ze is nu bij de 3 week bezig en begind te merken dat ze iets droger en sterker begint te worden .
Ze moet nu wel oppassen dat ze niet te hoog gaat met de gewichten (gaat te snel met kracht omhoog)
been press 200 kg bijv (last van de groeispieren en overbelasting)
Misschien heb je hier wat aan wat betreft primo inject en anavar
En om niet te vergeten de nakuur nolvadex

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven