MuscleMeat

Primo, Anavar of?

T3 en T4 zorgen beide voor botontkalking.....maar dat is vooral NA de overgang

Ja, met masteron en anavar ook! Bij een heel laag gebruik zal je het niet echt snel merken, maar tis ook net waar je gevoelig voor bent ;)

Als ik zo vrij mag zijn, stoppen met mast en gewoon 1ml primobolan in de week en 1/2 tabs anavar per dag.
Dus ja, als je doseringen laag zijn en je kort kuurt (8 weekjes) zal er weinig gebeuren.
Anders mag jij aardig grote schaamlippen hebben, wil je ze hier nog omheen kunnen vouwen! ;)

Tjonge jonge... t is maar goed dat je niet weet hoe mijn schaamlippen eruit zien hahaha. :p Maar inderdaad dat wil ik dus niet.

Dank voor je advies. Ik ga stoppen met de masterone en houd het alleen bij de anavar. 1 tablet per dag en 6 weken kuur. Daarna 6 weken rust en wederom 6 weken en dan vind ik het genoeg.

Zou ik ook na moeten kuren met Nolvadex? Zo ja, hoe lang na de 6 weken anavar en hoeveel tabletten per dag? Of is dat niet nodig?

• Topic Starter Topic Starter
Tjonge jonge... t is maar goed dat je niet weet hoe mijn schaamlippen eruit zien hahaha. :p Maar inderdaad dat wil ik dus niet.

Dank voor je advies. Ik ga stoppen met de masterone en houd het alleen bij de anavar. 1 tablet per dag en 6 weken kuur. Daarna 6 weken rust en wederom 6 weken en dan vind ik het genoeg.

Zou ik ook na moeten kuren met Nolvadex? Zo ja, hoe lang na de 6 weken anavar en hoeveel tabletten per dag? Of is dat niet nodig?

Niet om wat, maar waarom doe je niet eerst je huiswerk goed voordat je gaat kuren??!

Mast = extreem androgeen!
Meeste sides zijn niet omkeerbaar!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven