XXL Nutrition

Primo, Anavar of?

zoooooo 300 per week,dacht dat 100 echt de max was met methenolone om uit de gevarenz one te blijven

nakuren met tamoxifen lijkt me voor vrouwen ook niet echt handig ???

wat ik heb gehoord van vrouwens is dat ze als "eerste keer" alleen nolva pakken, dit ivm de oestrogenen, vrouwen zouden daar nogal goed op reageren en lekker hard en droog kunnen worden met alleen nolva...zou daar dus beginnen.

verder zou ik als vrouw niet aan de steroiden gaan maar aan de sth...je blijft je vrouwlijke kenmerken behouden maar kunt toch harder worden en wat gainen. 2iu moetn genoeg zijn. madonna en b.v. jamie eason zitten ook allemaal aan de sth...

• Topic Starter Topic Starter
hoi hoi ik ben ronnie en wilde even een reactie plaatsen

-Mijn vrouw had een kuur anavar onley gebruikt
+ wk 1 / 8 20 mg stanazol p/d
+ wk 1/ 8 300 mg primo per week
-En om niet te vergeten de nakuur nolvadex

Deze was ik helemaal vergeten. Maar thanks voor je reactie Ronnie ;)

Ik heb in de tussentijd zelf al Anavar gebruikt.
Duidelijk merkbaar:
- enige krachttoename
- wat droger + meer aders zichtbaar
- verzuring, vrnl in mijn benen als ik hakken aanhad
- nauwelijks verandering in libido
Verder geen sides(persoonlijk).

En ik heb niet nagekuurd ;)

Uiteindelijk je keuze kunnen maken dus? ;)

als je wat efect wil hebben is 300 mg een goede optie (inject )
Ze oogt harstikke goed ,de belijning is prima en de winstrol zorgt ook voor de nodigge gains ,en toch word ze maar weinig zwaarder ,maar ziet er super uit .
vet is ook goed verminderd op de moeilijke plaatsen .(buik tailje ) oeps sorry
Ik d8 dat we het nog over primo en winstrol en/of anavar hadden

zoooooo 300 per week,dacht dat 100 echt de max was met methenolone om uit de gevarenz one te blijven

Haha, je hé :p
Ik heb een tijd geleden wel de knoop door gehakt om 't podium op te gaan, maar een wedstrijd prikken gaat nu niet. Maar ik ben wel bezig met ernaar toe te werken. Wil 't alleen niet te gek maken met kuren. Dit is meer om te kijken wat 't met mijn lijf doet icm trainen en dieet.

Was iig wel tevreden met het resultaat!

Weet niet,maar ben bang dat er weinig info hier komt met ECHT kennis van zaken.
Zou niet zo gauw 300 primo als vrouw gaan nemen en dan met nog iets stacken,mits je verdomt goed weet wat je doet.
Het kan er wel goed uitzien,maar ben bang dat dit gewoon uit de lucht gegrepen hoeveelheden zijn,niet gestaaft door enige kennis van zaken.
Straks zijn er omkeerbare virilisatie verschijselen,heb je de poppen ant dansen.

Haha, je hé :p
Ik heb een tijd geleden wel de knoop door gehakt om 't podium op te gaan, maar een wedstrijd prikken gaat nu niet. Maar ik ben wel bezig met ernaar toe te werken. Wil 't alleen niet te gek maken met kuren. Dit is meer om te kijken wat 't met mijn lijf doet icm trainen en dieet.

Was iig wel tevreden met het resultaat!

:thumbs: Succes met de wedstrijdvoorbereiding wanneer het zo ver is.

primo

300 mg inject krieltje ,en het is niet uit de lucht gegrepen .
Je moet het niet stacken ,het gaat hier om een vrouw en niet om een kerel ,maar kijk maar eens goed rond op meerdere forems ,wil je van de primo een redelijk efect hebben kom je aan de 300 mg per week ,en de winstrol op 20 mg p/d (winstrol hoeft niet percee ..
En als je het voor de eerste keer gaat gebruiken ,neem dan niks van mij aan maar doe dan je huiswerk goed . (is geen kat hoor)
Het werkt prima bij men vrouw en ik injecteer dat ..ikzelf kuur ook al enigge tijd .
Als je iets niet vertrouwd lees dan net zolang over aas tot je weet hoe of wat ,maar ga niet zomaar iets zeggen ok .. als je wil wil ik wel wat meer info over alles geven hoor NP
Maar vergeet niet wanneer je nog nooit aas hebt gebruikt je beter kunt beginnen met 200 mg p/w primo maar ok iedereen zijn mening (

Weet niet,maar ben bang dat er weinig info hier komt met ECHT kennis van zaken.
Zou niet zo gauw 300 primo als vrouw gaan nemen en dan met nog iets stacken,mits je verdomt goed weet wat je doet.
Het kan er wel goed uitzien,maar ben bang dat dit gewoon uit de lucht gegrepen hoeveelheden zijn,niet gestaaft door enige kennis van zaken.
Straks zijn er omkeerbare virilisatie verschijselen,heb je de poppen ant dansen.

300 mg inject krieltje ,en het is niet uit de lucht gegrepen .
Je moet het niet stacken ,het gaat hier om een vrouw en niet om een kerel ,maar kijk maar eens goed rond op meerdere forems ,wil je van de primo een redelijk efect hebben kom je aan de 300 mg per week ,en de winstrol op 20 mg p/d (winstrol hoeft niet percee ..
En als je het voor de eerste keer gaat gebruiken ,neem dan niks van mij aan maar doe dan je huiswerk goed . (is geen kat hoor)
Het werkt prima bij men vrouw en ik injecteer dat ..ikzelf kuur ook al enigge tijd .
Als je iets niet vertrouwd lees dan net zolang over aas tot je weet hoe of wat ,maar ga niet zomaar iets zeggen ok .. als je wil wil ik wel wat meer info over alles geven hoor NP
Maar vergeet niet wanneer je nog nooit aas hebt gebruikt je beter kunt beginnen met 200 mg p/w primo maar ok iedereen zijn mening (

Hahaha Tubay, Kriel is zo'n beetje de grootste wetenschapper op dit forum :D:D Vergeleken met zijn kennis zit jij denk ik op 10% met jouw kennis. (is geen kat hoor)

anavar

hee hoi mishale

erg vreemd dat je libido bijna hetzelfde is ,
Men vrouw der libido was onzettend hoog ,eg kei hoog hahahaha
Dat was toen ze anavar gebruikte dan ,eerst 30 mg p/d maar ze was teveel aan het shaken tijdens de training .
Toen terug gegaan naar 20 mg p/d en dat werkte bij haar super alleen de laatse 4 wk heb ik haar 50 mg winstrol geinjecteerd ,het einresultaat mocht er ook wel wezen .
Nu is ze sinds een paar weken met primo inject en winstrol bezig .
De winstrol tabs op 20 mg p/d en de primo inject op 300 mg p/w
we hadden vandaag besproken dat ze iets terug wilde gaan met de primo ,(naar 250mg p/w (7 dagen)
De primo zorgt voor een goede aanzet van massa (belijning is gewoon eg keigaaf ..
Voordat ik men vrouw iets injecteer maak ik er terdege een studie van en ga niet zomaar als een wilde aan de slag (ben best erg zuinig op haar)
En ook heb ik een maand lang gelezen en vrienden geraadpleeg ,einde resulteerde in 300 mg/pw voor de massa
verder zal ik jullie proberen op de hoogte te houden gr ronnie

Deze was ik helemaal vergeten. Maar thanks voor je reactie Ronnie ;)

Ik heb in de tussentijd zelf al Anavar gebruikt.
Duidelijk merkbaar:
- enige krachttoename
- wat droger + meer aders zichtbaar
- verzuring, vrnl in mijn benen als ik hakken aanhad
- nauwelijks verandering in libido
Verder geen sides(persoonlijk).

lol

De vraag was dan ook over het gebruik van anavar en/of primo ervaringen
hahahahah nee zie het ook niet als een kat .
Maar dit is de ervaring van men vrouw ,verder kan ik er niets anders van maken .
Ze heeft haar stem en haar nog steeds dus tja verschil moet er wezen .
en erg fijn dat er mensen zijn met meer ervaring ,want daar kan ook ik van leren ..
Alleen voor ik men vrouwke wat in haar mic druk ben ik zeker een maand zoet en vraag aan veel van men vrienden wat hun ervaringen zijn .
gr ron

Hahaha Tubay, Kriel is zo'n beetje de grootste wetenschapper op dit forum :D:D Vergeleken met zijn kennis zit jij denk ik op 10% met jouw kennis. (is geen kat hoor)

hee hoi mishale

Dat was toen ze anavar gebruikte dan ,eerst 30 mg p/d maar ze was teveel aan het shaken tijdens de training .
Toen terug gegaan naar 20 mg p/d en dat werkte bij haar super alleen de laatse 4 wk heb ik haar 50 mg winstrol geinjecteerd ,het einresultaat mocht er ook wel wezen .
we hadden vandaag besproken dat ze iets terug wilde gaan met de primo ,(naar 250mg p/w (7 dagen)

Ik vind dat niet vreemd dat het libido het zelfde blijft,is bij mij ook zo..Bij jou vrouw is het heel anders denk ik..Tis ook niet nix wat ze effe naar binnen mikt..30 mg en het restje...;)

Wel leuk dat er langzamerhand meer vrouwen iets gaan loslaten ;)

hee hoi mishale

De primo zorgt voor een goede aanzet van massa (belijning is gewoon eg keigaaf ..
Voordat ik men vrouw iets injecteer maak ik er terdege een studie van en ga niet zomaar als een wilde aan de slag (ben best erg zuinig op haar)
En ook heb ik een maand lang gelezen en vrienden geraadpleeg ,einde resulteerde in 300 mg/pw voor de massa
verder zal ik jullie proberen op de hoogte te houden gr ronnie

Ik zat toen op 10 mg ED.
Momenteel ook bezig met een kuur en zit met Anavar wk 1-2 op 20 mg ED
en vanaf wk 3- op 30 mg ED.
Resultaten elfde als 1e kuur.

En wat de doseringen + werking van Primo op vrouwen betreft: je kan wel vrienden raadplegen, maar gebruikerservaringen van vrouwen zijn het meest nuttig.

Terug
Naar boven