MuscleMeat

Primo, Anavar of?

we hebben vanmiddag overlegt en ze wil iets gas terug nemen mel ,naar de 250 mg toe
Omdat ze gewoon te sterk is
16 %bf
lengte 164 kg
gewicht begonnen op 61.2
gewicht na 3 wk op 63.9
Verder zal ik proberen jullie op de hoogte te houden ok ,tenminste over de kuur primo en winstrol .
Ik ga eind van de maand naar hongarije werken dus laat dat libido maar zo whahahahahahahahaah

Ik vind dat niet vreemd dat het libido het zelfde blijft,is bij mij ook zo..Bij jou vrouw is het heel anders denk ik..Tis ook niet nix wat ze effe naar binnen mikt..30 mg en het restje...;)

Ik zat toen op 10 mg ED.
Momenteel ook bezig met een kuur en zit met Anavar wk 1-2 op 20 mg ED
en vanaf wk 3- op 30 mg ED.
Resultaten elfde als 1e kuur.

En wat de doseringen + werking van Primo op vrouwen betreft: je kan wel vrienden raadplegen, maar gebruikerservaringen van vrouwen zijn het meest nuttig.

Jammer dat je geen log er over bij houd..Ik had graag je ervaringen gelezen..;)

Succes!

Gr Mel

• Topic Starter Topic Starter

Succes!

Gr Mel

Tja, geen tijd en zin om echt te loggen :p
Maar je kan me altijd vragen stellen over mijn ervaring of als je notities wil vergelijken ;)

Jammer!

Bedankt,dat zal ik onthouden! :thumb:

mel

ik hou het week bij week wel bij mel
En de voeding hahahahahaha veel werk
Want ik kuur zelf ook dus dubbel werk ,maar this ok jullie horen het nog hoe de afloop is

Succes!

Gr Mel

ik hou het week bij week wel bij mel
En de voeding hahahahahaha veel werk
Want ik kuur zelf ook dus dubbel werk ,maar this ok jullie horen het nog hoe de afloop is

Ik ken het..wij kuren nu ook beide en volgen beide ook het keto dieet dus een hoop uitgezoek wat wel en wat niet..Veel werk,maar voor een goed doel wat we zelf willen ;)

Succes beide :thumb:

Vrouwen
Het gebruik van 5 alpha DHT middelen door vrouwen is met uitzondering van die exemplaren die van geslacht willen wisselen simpelweg 'not done'. Met 'regulier' gebruik van anabolen dienen vrouwen al hun op de hoede te zijn voor mogelijke vermannelijkende bijwerkingen, met het gebruik van 5 alpha DHT middelen is deze vermannelijking bijna een voldongen feit. Een zware stem die zich in eerste instantie manifesteert als een hese (verkouden ?!?) stem ten gevolge van het groeien van het strottehoofd, wordt met het gebruik van anabolen uit deze groep al snel realiteit. Ook een drastische toename van de lichaamsbeharing op armen, kaken (baardgroei),rug en zelfs onderbuik, wordt vaak geconstateerd. In meer extreme gevallen moet zelfs rekening worden gehouden met het groeien van de clitoris en een vermannelijking van het gelaat. Laten we hier duidelijk over zijn: "Dames, 5 alpha DHT middelen maken een vent van je!"

Merknaam Generieke naam
Masteron® Permastril® (franse variant) drostanolonpropionaat
Proviron® mesterolon
Stromba®/ Winstrol® stanozolol
Anavar® oxandrolon
Oxandrolone Spa® oxandrolon
Primobolan Tablets methenolonacetaat
Primobolan Depot® methenolonenantaat
Synasteron® oxymetholon
Anapolon® oxymetholon
Oxitosane® oxymetholon
Anadrol® drostanolon
Halotestin® fluoxymesteron
Ultadren® fluoxymesteron
Maar kleinigheidje blijf je toch houden hahahahahaaha
Sport & Fitness 95, november/december, 1999

Succes!

Gr Mel

Ik moet je zeggen dat ik van primo toch een aardige haargroei kreeg op plekken waar ik normaal geen haargroei had hoor!! (rug enzo)

Maja ik zette wel 500 mg per week...

Denk dat het op 100 mg redelijk safe is

hoi hoi

Tjooky iets terug heb ik een schema gezet waar men vrouw mee bezig is ,bekijk dat eens :

300 mg primo p/w 8 wk
20 mg winstrol p/d 4 wk

maar zij had geen last van haargroei of dergelijke bijwerkingen .
Alleen begon ze erger te shaken ,dus dat onderzoeken we nu even
er zit natuurlijk verschil tussen mannen en vrouwen (gelukkig hahaha)

Ik moet je zeggen dat ik van primo toch een aardige haargroei kreeg op plekken waar ik normaal geen haargroei had hoor!! (rug enzo)

Maja ik zette wel 500 mg per week...

Denk dat het op 100 mg redelijk safe is

Ik heb dit jaar 1x een kuur van 6 weken Virormone gedaan en 1x 4 weken Testex. Elke 2e dag 0,5 ml (50 mg/ml). Ik wil niet zozeer spiergroei kweken maar alleen kracht in de spieren krijgen.

Wat ik nu gemerkt heb is dat mijn clitoris vergroot is en mijn libido sterk toegenomen is. Ook heb ik een enkel donker haartje onder mijn navel en op mijn kin. Dat alles vind ik niet erg maar het moet niet erger worden dan het is.

Wel ben ik nu op advies (ivm gebruik van de pil) over gegaan op Anavar en Masterone. Vorige week ben ik begonnen met een kuur van 6 weken als volgt:
10 mg Anavar/dag
Elke 3e dag 0,5 ml Masterone (100 mg/ml)

Na deze kuur 6 weken niets en dan weer 6 weken dezelfde kuur als genoemd.

Kan iemand mij wat meer vertellen over de voor- en nadelen (risico's) van Masterone en Anavar? Ook over de werking van de pil in combinatie met deze beide producten?

Ik heb dit jaar 1x een kuur van 6 weken Virormone gedaan en 1x 4 weken Testex. Elke 2e dag 0,5 ml (50 mg/ml). Ik wil niet zozeer spiergroei kweken maar alleen kracht in de spieren krijgen.

Wat ik nu gemerkt heb is dat mijn clitoris vergroot is en mijn libido sterk toegenomen is. Ook heb ik een enkel donker haartje onder mijn navel en op mijn kin. Dat alles vind ik niet erg maar het moet niet erger worden dan het is.

Wel ben ik nu op advies (ivm gebruik van de pil) over gegaan op Anavar en Masterone. Vorige week ben ik begonnen met een kuur van 6 weken als volgt:
10 mg Anavar/dag

Kan iemand mij wat meer vertellen over de voor- en nadelen (risico's) van Masterone en Anavar? Ook over de werking van de pil in combinatie met deze beide producten?

masteron lijkt me weinig geschikt voor vrouwen tenzij je de sides die je zelf al aanhaalde voorlief wilt nemen... mss beter voortaan elders je adviezen halen.

Interessante topic.
Conclusie Var is dus een vrij ideale kuur voor dames!

10 mg Anavar/dag

WTF??
Testex voor een vrouw? Waarschijnlijk wist je echt niet dat dat voor een vrouw (bij wijze van spreken) meer je clitoris laat groeien als je spieren?

Was verstandig geweest om eerst even informatie in te winnen. Sowieso groeit de clitoris van bijna elke kuur.
Al slinkt het wel weer een heel klein beetje na de kuur.
Ik snap ook niet waarom je voor masteron kiest?
Anavar is voor een vrouw al de verstandigste keuze.

Producten die toch het, uhm... 'veiligste' zijn voor vrouwen, zijn toch Deca, Boldone, Primo en Anavar.

Een lage dosering Proviron kan ook wat hardheid creëren evenals heel lichtelijk vet/vocht verlies. Maar dan liefst 1 tab. echt MAX 2!

Alles anders dan anavar, clen en t3, deca (hele lichte dosis) zou ik in alle gevallen vermijden als ik een vrouw was.
primo vind ik geen geschikt middel voor vrouwen omdat het dht eigenschappen heeft.

Laatst bewerkt:
Alles anders dan anavar, clen en t3, deca (hele lichte dosis) zou ik in alle gevallen vermijden als ik een vrouw was.
primo vind ik geen geschikt middel voor vrouwen omdat het dht eigenschappen heeft.

T3 juist ook vermijden. Dat zorgt bij vrouwen voor versnelde Osteoporose (botontkalking).
Eigenlijk viriliseren vrouwen van elk steroïd, maar dan toch het minst van deca primo en bold. Althans, ik lig nog steeds niet naast een man hoor :D Ze ziet er aan alle kanten nog zeeeeeer vrouwelijk uit ;)

Masterone is mij geadviseerd vanwege het feit dat dit samen kan met de pil zonder dat dit ten koste gaat van de werking van de pil (zoals met testo).

Ik ben blij met de adviezen hier.
Ik wist echt niet dat de clitoris groeit met deze producten. Doet het dit ook met masterone en met anavar? Ik heb wel gezocht op internet voor informatie maar niets kunnen vinden van die clitoris. Gelukkig kan ik de buitenste schaamlippen er nog om heen vouwen! :D

Wat zou ik het beste kunnen doen? Stoppen met de masterone en alleen op anavar doorgaan?

Het is wel zo dat ik minder gebruik dan echte body builders. 10 mg anavar per dag en eens per 3 dagen 0,5 ml masterone.

Ik zou maar uit kijken en goed nadenken wat je doet. Eens je lichaam begint te veranderen krijg je er vast spijt van en kun je niet meer terug.

T3 juist ook vermijden. Dat zorgt bij vrouwen voor versnelde Osteoporose (botontkalking).Eigenlijk viriliseren vrouwen van elk steroïd, maar dan toch het minst van deca primo en bold. Althans, ik lig nog steeds niet naast een man hoor :D Ze ziet er aan alle kanten nog zeeeeeer vrouwelijk uit ;)

hmm dat wist ik niet. Maar hoe krijgen vrouwen met schildkierafwijking dan medicijnen vraag ik me af ???

Masterone is mij geadviseerd vanwege het feit dat dit samen kan met de pil zonder dat dit ten koste gaat van de werking van de pil (zoals met testo).

Ik ben blij met de adviezen hier.
Ik wist echt niet dat de clitoris groeit met deze producten. Doet het dit ook met masterone en met anavar? Ik heb wel gezocht op internet voor informatie maar niets kunnen vinden van die clitoris. Gelukkig kan ik de buitenste schaamlippen er nog om heen vouwen! :D

Wat zou ik het beste kunnen doen? Stoppen met de masterone en alleen op anavar doorgaan?

Het is wel zo dat ik minder gebruik dan echte body builders. 10 mg anavar per dag en eens per 3 dagen 0,5 ml masterone.

Ja, met masteron en anavar ook! Bij een heel laag gebruik zal je het niet echt snel merken, maar tis ook net waar je gevoelig voor bent ;)

Als ik zo vrij mag zijn, stoppen met mast en gewoon 1ml primobolan in de week en 1/2 tabs anavar per dag.
Dus ja, als je doseringen laag zijn en je kort kuurt (8 weekjes) zal er weinig gebeuren.
Anders mag jij aardig grote schaamlippen hebben, wil je ze hier nog omheen kunnen vouwen! ;)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven