MuscleMeat

probleem met gewicht

taku

Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
59kg
Vetpercentage
6%
hallo idereeen,

eerst een stuk over mij zelf ik train al van jong af vechtsporten eerst taekwondo tot me 10de jaar en dan vanaaf 13de tot 19 kickboxen en nu 2 jaar onregelmatig fitnessen en de reden hier voor is me gewicht wat ik dan ook doe mijn gewicht blijft schommelen tussen 59 en 63 kg (dat is mijn gewicht al vanaaf me 17de jaar) ik heb van alles geprobeerd maar t lukt gewoon niet de 70 kg te bereiken van me zelf ben ik een erg actief ik heb zelfs geprobeerd om helemaal niks te doen en alleen maar eten en eten en ook nog shakes erbij gebruikt zelfs dat wou niet lukken want t stopt bij 63 mijn lichaam heeft een bepaalde form en daar groeit t gewoon niet over heen zou t aan me lichaam liggen?!! dat ik gewoon niet groter dan dat kan worden?!! het zou fijn zijn als iemand meer over weet en mij de ultime manier geeft om bij te komen bedankt alsvast

vriendelijke groet taku

ps: zo ziet mijn lichaam er uit

000f0520xVg.jpg - 10726

SP_A0442.jpg - 10727

iedereen kan groter worden, dus jij ook stickys over voeding lezen en aan de slag.

als je niet zwaarder word is de rede simpel . je eet te weinig

---------- Toegevoegd om 10:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:39 ----------

je vet% is ook geen 6% hoor

Zoals Einstein zegt; iedereen kan groter worden, zolang je maar eet

hallo idereeen,

eerst een stuk over mij zelf ik train al van jong af vechtsporten eerst taekwondo tot me 10de jaar en dan vanaaf 13de tot 19 kickboxen en nu 2 jaar onregelmatig fitnessen en de reden hier voor is me gewicht wat ik dan ook doe mijn gewicht blijft schommelen tussen 59 en 63 kg (dat is mijn gewicht al vanaaf me 17de jaar) ik heb van alles geprobeerd maar t lukt gewoon niet de 70 kg te bereiken van me zelf ben ik een erg actief ik heb zelfs geprobeerd om helemaal niks te doen en alleen maar eten en eten en ook nog shakes erbij gebruikt zelfs dat wou niet lukken want t stopt bij 63 mijn lichaam heeft een bepaalde form en daar groeit t gewoon niet over heen zou t aan me lichaam liggen?!! dat ik gewoon niet groter dan dat kan worden?!! het zou fijn zijn als iemand meer over weet en mij de ultime manier geeft om bij te komen bedankt alsvast

vriendelijke groet taku

ps: zo ziet mijn lichaam er uit

Misschien regelmatig gaan fitnessen (krachtsport!) en een net voedingsschema maken?
Als ik voor elkaar kan krijgen om die vetlaag dunner te maken, dan moet jij ook met gemak aan kunnen komen.

• Topic Starter Topic Starter
Misschien regelmatig gaan fitnessen (krachtsport!) en een net voedingsschema maken?
Als ik voor elkaar kan krijgen om die vetlaag dunner te maken, dan moet jij ook met gemak aan kunnen komen.

wat voor voedingsschemagebruik jij dan.. ja ben beetje aan t lezen in de site ma ik begrijp nog niet alles :P hoe t werkt ma komt nog wel...!!

You ain't somebody till you stop being a nobody. So be the somebody nobody expected you to be. Start something...

je hebt dit zo moooi gezegd meid ;)

Laatst bewerkt:
Zoals gezegd; eten. Veeeel eten.

Taku post eens wat je eet op een dag

als je een goed voeding schema hebt en je komt niet bij ,eet smorgens een pizza.dus eerst eet je je ontbijt en daarna een pizza... heb gehoord dat het helpt

• Topic Starter Topic Starter
ik heb niet een bepaald schema ik eet gewoon alles wat ik tegen kom 3 hoofd maaltijden plus tussendoortjes de ontbijt is op de meest gevallen eieren met worst dan de middag maaltijd meest geval rijst en kip of biefstuk en de avond maaltijd meest geval tampot daar ben ik gek op :P tussendoortjes meestal fastfood shoarma pizza burgerking kfc enz. :P

dan neem ik aan dan ik wel moet bij komen :P ma t is de geval niet... en over dat 6% vanaaf jong af had ik al weinig vet presentage ben altijd dus dun geweest

kan iemand zijn voeding schema posten zodat ik misschien wat aan heb...!!!!!

Je zegt wel dat je zóveel eet, maar je eet nog steeds niet genoeg, anders kwam je wel bij. Iemand die voldoende calorieen tot zich neemt komt altijd bij, jij bent geen uitzondering. Ook is je vetpercentage geen 6%, dat is zo op 't oog al te zien.

En niemand zal hier zijn voedingsschemaff posten zodat jij er dan wat aan hebt, want dan heb je er helemaal niks aan. Je moet hem zelf in elkaar zetten en dan komen wij met oplossing en ideeën. Kijk bijvoorbeeld eens in de sticky's zodat je weet hoeveel calorieen je ongeveer tot je moet nemen, en er staan genoeg voorbeelden van voedingschema's op dit forum, aan de hand daarvan kun je wel ene samenstellen.

Succes

je zegt wel dat je zóveel eet, maar je eet nog steeds niet genoeg, anders kwam je wel bij. Iemand die voldoende calorieen tot zich neemt komt altijd bij, jij bent geen uitzondering. Ook is je vetpercentage geen 6%, dat is zo op 't oog al te zien.

En niemand zal hier zijn voedingsschemaff posten zodat jij er dan wat aan hebt, want dan heb je er helemaal niks aan. Je moet hem zelf in elkaar zetten en dan komen wij met oplossing en ideeën. Kijk bijvoorbeeld eens in de sticky's zodat je weet hoeveel calorieen je ongeveer tot je moet nemen, en er staan genoeg voorbeelden van voedingschema's op dit forum, aan de hand daarvan kun je wel ene samenstellen.

Succes

+1

Terug
Naar boven