goestavo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.468
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hoezo bench vergeten!1. Cable Seated Low row 20/25/30/35/40
2. Triceps cable 10/15/20 fail op 6
3. Standing press 20/24.5/30/34.5/40
4. Squad 20/24.5/30/30/34.5
5. Barbell curl 20/24.5/30
6. Hyperextension 2xBW
7. Shrugs 14/18/20
8. Face pull 5/5/5 (1ste keer dus oefenen)
9. Buikspier 4x10 BW
Bench press vergeten
Ik hoef niet persee af te vallen. Ik wil heel graag van het vet wat er nog is af. Klein beetje onder mijn kin, en wat op mijn buik benen en rug zit.Hoezo bench vergeten!
Mss even vlug wat pushups?
Ik volg je topic niet altijd even neig maar hoelang wil je nog afvallen?
Tijd of gewicht?
Heb je al eens overwogen om een cheatmeal te skippen. En bijvoorbeeld 1 cheatmeal , beetje ingecalculeerd te nemen op 14 dagen? En dit proberen 1 maand vol te houden.
Ik tel elke dag alles tot op de gramJa als je goed je calorieën telt kan je veel hoor.
Dit weekend twee hamburgers gegeten met gemend gehakt zo der dat het een cheatmeal was. Gewoon het ontbijt en avondmaal een stuk minder vettig. Dat zijn dan eens geen eitjes 's morgens.
Nu als je dit al eens een maand volhoudt met maar twee cheatmeals dan kan je erna roch elke week eentje nemen. Zie het als een kleine boost in je proces.
het afvallen is nu weer verder aan het gaan en word wakker met trek. Zit nu op 2500/2600 kcal en merk dat ik echt heel veel trek heb na het trainen en de rest van de avond.Veel honger hebben op een dag is ook niet alles.Ik tel elke dag alles tot op de gramhet afvallen is nu weer verder aan het gaan en word wakker met trek. Zit nu op 2500/2600 kcal en merk dat ik echt heel veel trek heb na het trainen en de rest van de avond.