MuscleMeat

progressie van juli 2013 tot januari 2014! UPDATE (14 mei)

Bruut schema, als jij erop groeit....en dat blijkt wel. Lekker blijven doen tot er stagnatie optreed :)

wow, en dat voor een half jaar. Netjes man

Goed bezig ! :)

Bedankt voor je reactie! Vrij eenvoudig voedingsschema moet ik zeggen. In die zin dat het lekker makkelijk is en je niet aan mealpreps hoeft te doen. Ik denk dat je wel rond de 4000 kcal uitkomt met dat schema. Ikzelf jaag er trouwens ook wekelijks een pot B&F pindapasta doorheen. Ik merk de laatste tijd dat ik veel meer gains maak, dus ik ga lekker door zo.
Veel succes verder iig en ik blijf je sws volgen (:

• Topic Starter Topic Starter
update!

ik train 6x in de week en heb een schema van 3 dagen wat ik 2x in de week doe.
dag 1: borst + biceps + bovenkant buik
dag 2: rug + triceps + onderkant buik
dag 3: benen + schouders + zijkant buik

bedankt voor de positieve reacties! !

---------- Toegevoegd om 13:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:35 ----------

thanks!
mijn krachtschema gaat als volgt:
dag1: borst + biceps + bovenkant buik

borst:
-Benchpress 8-6-4
-incline benchpress 8-6-4
-incline cable press 8-6-4
-decline dumbell press 8-6-4

biceps:
-barbell curl 8-6-4
-alternate dumbell curl 8-6-4
-alternate hammer curl 8-6-4
-chin-ups 3x tot uitputting

dag 2:
rug:
-straight-arm lat pushdown 8-6-4
-seated lat pulldown 8-6-4
-one arm barbell row 8-6-4
-pull-ups 3x tot uitputting

triceps:
-kickback 8-6-4
-tricep rope pulldown 8-6-4
-V-bar pulldown 8-6-4
-dippen 3x tot uitputting

dag 3:
benen:
-squat 8-6-4
-barbell lunge 8-6-4
-dumbell squat/lunge jump8-6-4
-barbell calf raise 3x tot uitputting

schouders:
-alternate arnold press 8-6-4
-clean and press 8-6-4
-handstand opdrukken 3x tot uitputting
-military press 3x tot uitputting

de oefeningen voor de buikspieren weet ik zo niet uit me hoofd:p

Ik ben vrij nieuw op dit gebied.. Ik weet dus ook niet precies waar al die termen voor staan, is er ergens waar ik kan vinden wat deze precies betekenen, concreet: wat voor oefeningen dit, wat je ervoor nodig hebt (type gewichten, apparaten) etc..
Ook die cijfers.. 8-6-4.. wat bedoel je daarmee?

Super nice resultaat btw!

Ik ben vrij nieuw op dit gebied.. Ik weet dus ook niet precies waar al die termen voor staan, is er ergens waar ik kan vinden wat deze precies betekenen, concreet: wat voor oefeningen dit, wat je ervoor nodig hebt (type gewichten, apparaten) etc..

thanks!

de engelse termen zijn allemaal oefeningen, deze kan je gewoon bij google intypen (of evt. youtube) en dan kom je ze wel tegen. de meeste gewichten zijn met de barbell of dumbells, apparaten werkt ook wel maar het is beter om met een dumbelll/ barbell je oefening te doen.

met 8-6-4 bedoel ik, dat ik, bij mijn eerste setje (bijvoorbeeld) 12 kilo pak en die doe ik 8 keer. het tweede setje doe ik met 14 kilo (1 stap omhoog) en die doe ik 6 keer. het derde setje doe ik met 16 kilo (1 stap omhoog) en die doe ik 4 keer. nadat ik deze gedaan heb ga ik naar de andere oefening.

Oke ik heb nadat ik dit geplaatst had al een handig overzicht gevonden hier op het forum waar voorbeelden staan van alles oefeningen :)

Ahh oke, is dat een effectievere manier van trainen? Ik doe altijd gewoon hetzelfde gewicht in dezelfde setjes.. en als ik verhoog verhoog ik ook alles in alle setjes zegmaar.. Tevens doe ik bij grote spieren 4 sets van 8, en bij kleinere spieren 3 sets van 8. Een goede vriend van me die al 5 jaar actief in de sportschool zit had me dat geadviseerd dus vandaar. Maar jij doet overal 3 sets?

Er zijn 1020393 manieren om te trainen. Niks is goed of fout, zolang het maar werkt voor jou.

Werkt 8-6-4 niet? Dan probeer je 4x8 of 5x5 etc.

Er zijn 1020393 manieren om te trainen. Niks is goed of fout, zolang het maar werkt voor jou.

Werkt 8-6-4 niet? Dan probeer je 4x8 of 5x5 etc.

dit. je moet je eigen manier zien te vinden. 8-6-4 heeft wonderen gedaan voor mij dus blijf hier nog even mee doorgaan. maar ga binnenkort even 5x5 proberen.

Oké thanks!

Netjes, heel goede voorruitgang zeker voor 1 jaar!

Netjes!

Wat heb je aan je voedingsschema en/of trainingsschema veranderd tijden het cutten?

Netjes!

Wat heb je aan je voedingsschema en/of trainingsschema veranderd tijden het cutten?

thanks!

bij me voedingsschema ben ik 500 calorieën onder mijn behoefte gaan zitten. ik zat toen op 2.5 gr eiwit per kg lichaamsgewicht, 1gr vet per kg lichaamsgewicht smorgens beginnen met veel complexe koolhydraten en dat langzaam afbouwen tot geen koolhydraten meer tijdens het avondeten (voor de training) en in de avond (na de training).

qua training heb ik niet zo gek veel veranderd, wel wat meer isolatie oefeningen om mijn spieren steeds te prikkelen en af en toe een half uurtje fietsen na de training!

---------- Toegevoegd om 11:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:06 ----------

eerste foto was op het begin, de 2e en 3e foto's zijn toen ik aan het cutten was en foto 4,5,6,7,8 en 9 waren in mijn bulk periode!

zal binnenkort even een update erop zetten met het resultaat van mijn 2de cut periode:)

gegroet,
steelpan

Terug
Naar boven