MuscleMeat

Progressie

Doe je ook een condoom om nadat je bent klaargekomen in een vrouw?

Je gaat jezelf compleet de vernieling inwerken met huidige kuur, stop er direct mee en ga een herstel traject in om de “schade” te beperken. Met jou doseringen icm je fysiek zit je echt te klote. 100mg tren pw is al genoeg om <3/4%bf te halen, 400mg tren is echt abnormaal….
Zo erg is 't nou ook weer niet. Volk zat dat een gram tren of meer per week zet zowat year round. Zodra ie 3 of 4 nachten niet slaapt en z'n auto uit agressie tegen een boom heeft gereden stopt ie wel.

• Topic Starter Topic Starter
Zo erg is 't nou ook weer niet. Volk zat dat een gram tren of meer per week zet zowat year round. Zodra ie 3 of 4 nachten niet slaapt en z'n auto uit agressie tegen een boom heeft gereden stopt ie wel.
En die doen zelfs geen bloedonderzoeken. Je hebt er gekke mensen tussen zitten maar zo gek ben ik nou ook weer niet

En die doen zelfs geen bloedonderzoeken. Je hebt er gekke mensen tussen zitten maar zo gek ben ik nou ook weer niet
Ik doe 4x per jaar bloed onderzoek op 135mg Test E "TRT"

Blijf je wel fotos plaatsen?

Ik doe 4x per jaar bloed onderzoek op 135mg Test E "TRT"
Deze wilde ik ook kopen maar ik ga deze week even contact opnemen met mijn huisarts voor een doorverwijzing 🙃

Die jongens trainen daarentegen wel over 't algemeen. Jij niet dus of je nou echt veel verstandiger bent valt te betwijfelen. Zelfs meeuw denkt beter na dan dit.

Dat hoeft niet, moet je zelf regelen
Klopt maar ik kan dit ook voor elkaar krijgen via de huisarts denk ik. Kan gewoon online doorgeven waarvoor ik een verwijzing wil en waarvoor er geprikt moet worden. Als ze het niet doen kan ik het altijd nog op een andere manier doen

Klopt maar ik kan dit ook voor elkaar krijgen via de huisarts denk ik. Kan gewoon online doorgeven waarvoor ik een verwijzing wil en waarvoor er geprikt moet worden. Als ze het niet doen kan ik het altijd nog op een andere manier doen
De bepaling die je hierin even wilt maken is:
wil je dat je huisarts een aantekening maakt in je medische dossier dat je anabolen gebruikt?

Die jongens trainen daarentegen wel over 't algemeen. Jij niet dus of je nou echt veel verstandiger bent valt te betwijfelen. Zelfs meeuw denkt beter na dan dit.
Hij heeft een schema :p

De bepaling die je hierin even wilt maken is:
wil je dat je huisarts een aantekening maakt in je medische dossier dat je anabolen gebruikt?
De huisarts hoeft dat niet te weten, kijk als hij de resultaten ziet kan hij wel schrikken of een bepaald vermoeden hebben

De huisarts hoeft dat niet te weten, kijk als hij de resultaten ziet kan hij wel schrikken of een bepaald vermoeden hebben
Een huisarts prikt niet zomaar LH, FSH, Estradiol, T en Vrije-T zonder dat je hem het idee geeft dat het nodig is,

Terug
Naar boven