Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb wel wat progressiefoto's maar die staan op een ander forum en die kan ik hier niet naartoe linken. Dan worden ze namelijk weer verwijderd door de reclame die erop staat.
Heb wel iets van 2004 t/m 2007 en 2008 (die stonden hier al. Van skinny naar muscles!
2004
[Link niet meer beschikbaar]
2007
respect
Tof om eens te zien - ook het verschil in huidskleur![]()
Deze zijn van januari 2009 en februari 2009, echt OFF season haha!!
Ik woog vorige maand nog rond de 77kg en gisteravond alweer 80kg! Gaat weer lekkah!

Oh oh nu wordt het aimee's fototopic, daar ga ik dus echt niet naast staan![]()
Wie durft er wel?![]()
Ook al ben ik nog maar een weekje bezig. En deze week heb ik een goed buikgriepje gehad. Maar het bezorgt me de nodige motivatie!MD, je hebt laatst een paar hele goed vooruitgangfoto's gepost op een ander forum, dus dat kun je hier ook doen.. Ik ben misschien een extreem voorbeeld van dun naar muscles.. Maar het kan ook anders natuurlijk.. Gewoon posten die foto's!![]()
of moet ik soms als afschrikwekkend voorbeeld gaan dienen om het belang van de juiste voeding te bewijzen
valt weer niet tegen)Aan je foto's te zien heb je op 3 jaar echt behoorlijke progressie gemaakt!!
Maar heb jij dit puur natuurlijk gedaan? Of zijn er een aantal supplementen aan te pas gekomen? Want ik kan me niet voorstellen dat ik erbinnen 3 jaar zo al uit zie![]()

ja maar <insert slappe smoes>
en bovendien heb jij je anorexia foto ook niet gepost hier!
het meest beschamende vind ik nog dat ik bij de "begin"foto die jij gezien zult hebben wel degelijk al traindeof moet ik soms als afschrikwekkend voorbeeld gaan dienen om het belang van de juiste voeding te bewijzen
misschien dat mensen als ze het nou werkelijk zo graag willen zien maar liever op BR gaan kijken ofzo (goh die lettercombinatie werkt hier gewoonvalt weer niet tegen)
Huhhh...ff voor de duidelijkheid..ik had GEEN ANOREXIA! Ik was alleen zo dun, dat mensen het dachten. En die foto van m'n 16e heb ik wel gepost op het andere forum als je goed hebt gekeken, ik kan die alleen niet hier naartoe linken vanwege de reclame erop...
Op die begin foto trainde ik ook net een half jaar.. Als jij een goede vooruitgang hebt, moet je dat gewoon laten zien. Je hebt een pak spieren erop zitten, dus waarom zou je dat niet laten zien!

)Ik moet echt een beetje geduld hebben, want het duurt een tijd voordat er goed reultaat zichtbaat is. Heb alleen af en toe van die "ik voel me dik dagen" verschrikkelijk is dat, dan denk ik bij mezelf dat al die goede voeding en training geen effect hebben.

ik heb een pic staan, maar die is van vorrig jaar, helaas zijn er n paar kg's bij gekomen sinds die foto
Maar goed ik ben op de goede weg. Ik zal van de week een foto maken en over een paar maanden weer eentje waar er verbetering te zien is. Dan zal ik ze alle 2 posten. Ik ben nl. nu niet echt trots op mn lichaam om het te posten...
Ik moet echt een beetje geduld hebben, want het duurt een tijd voordat er goed reultaat zichtbaat is. Heb alleen af en toe van die "ik voel me dik dagen" verschrikkelijk is dat, dan denk ik bij mezelf dat al die goede voeding en training geen effect hebben.
en Aimee is al meteen het grootste voorbeeld denk ik!
veel succes , het lukt ons wel 
Ik heb 2 foto's staan, maar die zijn van een poos geleden en sta ik er irl toch beter bij dan zo'n momentopname (vind ik zelf dan)
Before pics heb ik niet, train al aardig lang en niet altijd bijgehouden.
Hier met manlief, maar om je een idee te geven:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Maar heb je zelf een voorbeeld hoe je er een beetje bij wil staan?
Ik heb wel wat progressiefoto's maar die staan op een ander forum en die kan ik hier niet naartoe linken. Dan worden ze namelijk weer verwijderd door de reclame die erop staat.
Heb wel iets van 2004 t/m 2007 en 2008 (die stonden hier al. Van skinny naar muscles!
2004
2007
2008