XXL Nutrition

Progressiefoto's?

Tof om eens te zien - ook het verschil in huidskleur ;)

Oeh! die profielfoto op je facebook is mooi!
Nu ben ik ook licht jaloers op de fotograaf (dezelfde als van je website?)

Hier een amateurfotograaf(je)

Ik heb wel wat progressiefoto's maar die staan op een ander forum en die kan ik hier niet naartoe linken. Dan worden ze namelijk weer verwijderd door de reclame die erop staat.

Heb wel iets van 2004 t/m 2007 en 2008 (die stonden hier al. Van skinny naar muscles! :D

2004
[Link niet meer beschikbaar]

2007

Damn wat een verschil Aimee:eek: respect:)

Tof om eens te zien - ook het verschil in huidskleur ;)

Haha, ja wat een flesje Jan tana allemaal niet kan doen! Heerlijk spul! Scheelt een hoop zonnebanken! Fotograaf van die profielfoto is Jur, ook wel bekend als DBC01. Hij maakt voor een ander forum hele mooie foto's op de wedstrijden. Veel wedstrijdfoto's zijn door hem gemaakt of door Gert (Spiekerjozef op DBB). De shoots zijn door verschillende fotografen. Beste fotografen vond ik toch die van Erronfotografie. Die maken echt topfoto's!

Oh oh nu wordt het aimee's fototopic, daar ga ik dus echt niet naast staan:o

Wie durft er wel? :D

MD, je hebt laatst een paar hele goed vooruitgangfoto's gepost op een ander forum, dus dat kun je hier ook doen.. Ik ben misschien een extreem voorbeeld van dun naar muscles.. Maar het kan ook anders natuurlijk.. Gewoon posten die foto's! ;)

• Topic Starter Topic Starter
Deze zijn van januari 2009 en februari 2009, echt OFF season haha!! :D
Ik woog vorige maand nog rond de 77kg en gisteravond alweer 80kg! Gaat weer lekkah! :)

Aan je foto's te zien heb je op 3 jaar echt behoorlijke progressie gemaakt!!
Maar heb jij dit puur natuurlijk gedaan? Of zijn er een aantal supplementen aan te pas gekomen? Want ik kan me niet voorstellen dat ik erbinnen 3 jaar zo al uit zie :)

Oh oh nu wordt het aimee's fototopic, daar ga ik dus echt niet naast staan:o

Wie durft er wel? :D

Ik durf het ... hehe, iedereen moet ergens beginnen hé :) Ook al ben ik nog maar een weekje bezig. En deze week heb ik een goed buikgriepje gehad. Maar het bezorgt me de nodige motivatie!

MD, je hebt laatst een paar hele goed vooruitgangfoto's gepost op een ander forum, dus dat kun je hier ook doen.. Ik ben misschien een extreem voorbeeld van dun naar muscles.. Maar het kan ook anders natuurlijk.. Gewoon posten die foto's! ;)

ja maar <insert slappe smoes>
en bovendien heb jij je anorexia foto ook niet gepost hier!

het meest beschamende vind ik nog dat ik bij de "begin"foto die jij gezien zult hebben wel degelijk al trainde:o of moet ik soms als afschrikwekkend voorbeeld gaan dienen om het belang van de juiste voeding te bewijzen:eek:
misschien dat mensen als ze het nou werkelijk zo graag willen zien maar liever op BR gaan kijken ofzo (goh die lettercombinatie werkt hier gewoon:D valt weer niet tegen)

Aan je foto's te zien heb je op 3 jaar echt behoorlijke progressie gemaakt!!
Maar heb jij dit puur natuurlijk gedaan? Of zijn er een aantal supplementen aan te pas gekomen? Want ik kan me niet voorstellen dat ik erbinnen 3 jaar zo al uit zie :)

The key is voeding, training en rust! Natuurlijk komt er op een bepaald niveau ook supplementen om de hoek kijken, maar dit is puur als hulpmiddel. Ik heb enorm veel aanleg om spieren om te bouwen. Op mijn eerste natural wedstrijd trainde ik pas 1 jaar en had ik al een gespierder lijf dan meiden die al jaren trainde. Daarom kom je pas achter als je het gaat doen. Maar voor het geval mensen weer gaan denken dat ik elke dag een spuit test in m'n reet zet, NEE dat doe ik niet! :)

ja maar <insert slappe smoes>
en bovendien heb jij je anorexia foto ook niet gepost hier!

het meest beschamende vind ik nog dat ik bij de "begin"foto die jij gezien zult hebben wel degelijk al trainde:o of moet ik soms als afschrikwekkend voorbeeld gaan dienen om het belang van de juiste voeding te bewijzen:eek:
misschien dat mensen als ze het nou werkelijk zo graag willen zien maar liever op BR gaan kijken ofzo (goh die lettercombinatie werkt hier gewoon:D valt weer niet tegen)

Huhhh...ff voor de duidelijkheid..ik had GEEN ANOREXIA! Ik was alleen zo dun, dat mensen het dachten. En die foto van m'n 16e heb ik wel gepost op het andere forum als je goed hebt gekeken, ik kan die alleen niet hier naartoe linken vanwege de reclame erop...

Op die begin foto trainde ik ook net een half jaar.. Als jij een goede vooruitgang hebt, moet je dat gewoon laten zien. Je hebt een pak spieren erop zitten, dus waarom zou je dat niet laten zien!

Aimee je foto's motiveren me echt! :)...Hoe ben jij begonnen met trainen? Want ik heb verschillende schema's opgesteld gekregen van mensen hier op het BB forum, maar ze zien er allemaal anders uit!

Huhhh...ff voor de duidelijkheid..ik had GEEN ANOREXIA! Ik was alleen zo dun, dat mensen het dachten. En die foto van m'n 16e heb ik wel gepost op het andere forum als je goed hebt gekeken, ik kan die alleen niet hier naartoe linken vanwege de reclame erop...

Op die begin foto trainde ik ook net een half jaar.. Als jij een goede vooruitgang hebt, moet je dat gewoon laten zien. Je hebt een pak spieren erop zitten, dus waarom zou je dat niet laten zien!

Aimee je foto's motiveren me echt! [Afbeelding niet meer beschikbaar]...Hoe ben jij begonnen met trainen? Want ik heb verschillende schema's opgesteld gekregen van mensen hier op het BB forum, maar ze zien er allemaal anders uit!

bij het lezen van je post TS, dacht ik eigenlijk onmiddellijk aan Aimee ... dat is wat je progressie noemt ;)
Kan zijn dat je niet in die mate gespierd wil zijn, ieder heeft zijn smaak, maar laat het een oppepper voor je zijn. Zelf kan je alles wta je maar wil

ik heb een pic staan, maar die is van vorrig jaar, helaas zijn er n paar kg's bij gekomen sinds die foto :(
Maar goed ik ben op de goede weg. Ik zal van de week een foto maken en over een paar maanden weer eentje waar er verbetering te zien is. Dan zal ik ze alle 2 posten. Ik ben nl. nu niet echt trots op mn lichaam om het te posten...

Ik moet echt een beetje geduld hebben, want het duurt een tijd voordat er goed reultaat zichtbaat is. Heb alleen af en toe van die "ik voel me dik dagen" verschrikkelijk is dat, dan denk ik bij mezelf dat al die goede voeding en training geen effect hebben.

Ik heb 2 foto's staan, maar die zijn van een poos geleden en sta ik er irl toch beter bij dan zo'n momentopname (vind ik zelf dan ;) )
Before pics heb ik niet, train al aardig lang en niet altijd bijgehouden.

Hier met manlief, maar om je een idee te geven:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar heb je zelf een voorbeeld hoe je er een beetje bij wil staan?

Ik moet echt een beetje geduld hebben, want het duurt een tijd voordat er goed reultaat zichtbaat is. Heb alleen af en toe van die "ik voel me dik dagen" verschrikkelijk is dat, dan denk ik bij mezelf dat al die goede voeding en training geen effect hebben.

Tja twijffel of je het goed doet is er altijd maar je moet er in blijven geloven en volhouden. Als je echt iets wil dan kan je het ook. Karakter tonen is nu belangrijk.
Bij een hoop mensen zit het dik zijn ook in het hoofd.
Ik voel mij dik dagen noem jij het. :D
Andersom heb je ook mannen die zichzelf altijd maar mager en niet gespierd genoeg vinden (adonis syndroom)

Mensen hebben vaak een bepaald droombeeld van hoe ze er uit willen zien, maar vergeten dat de meeste foto's die op internet te vinden zijn van topsporters zijn met een bevoorrechte genetisch bepaald lichaam. Kortom zij werken er wel hard voor maar hebben van zich zelf meestal al een goed figuur of aanleg om snel spier op te bouwen.
Probeer daarom ook voor korte termijn verbeteringen te gaan en kruip zo langzaam naar jouw droombeeld.
Ga met kleine stapjes naar je doel en beloon je zelf als je zo'n klein doel hebt gehaald. De meeste mensen kunnen niet van 80 kg vet naar 60 kg strak transformeren in 3 maanden.
Het zal vaak langer duren en dan komt de twijffel (ik red dit nooit - ik kan er beter mee stoppen) dus probeer kleine stapjes te maken die je wel kan halen (bijv: over een maand wil ik 3 kg kwijt zijn - of nu kan ik 5 minuten cardio en over een maand wil ik dit 15 minuten kunnen ) en wees daar ook tevreden mee. Verzet daarna weer je grenzen en ga daar dan weer voor.
Zo voor zover mijn peptalk :)

Foto's maken is echt het beste, wou dat ik het zelf ook vroeger gedaan had.
Je weet na een tijdje namelijk echt niet meer of je nog progressie gemaakt hebt. Foto's liegen niet en als je ze naast elkaar legt dan kun je makkelijker beoordelen of je progressie gemaakt hebt. Misschien ben je wel niet lichter geworden maar zie je er wel beter uit.
Deze foto's kan je natuurlijk trouwens ook lekker voor je zelf houden.

ik heb een pic staan, maar die is van vorrig jaar, helaas zijn er n paar kg's bij gekomen sinds die foto :(
Maar goed ik ben op de goede weg. Ik zal van de week een foto maken en over een paar maanden weer eentje waar er verbetering te zien is. Dan zal ik ze alle 2 posten. Ik ben nl. nu niet echt trots op mn lichaam om het te posten...

Ik ken dat! En dan zakt de moed even in je schoenen... Het is daarom dat ik deze topic gepost heb. Ik wil gemotiveerd blijven en wellicht door vrouwen, want er zijn hier veel mannen met progressie foto's... maar ik wil het ook eens van een vrouw zien :) en Aimee is al meteen het grootste voorbeeld denk ik! :) veel succes , het lukt ons wel ;)

Ik heb 2 foto's staan, maar die zijn van een poos geleden en sta ik er irl toch beter bij dan zo'n momentopname (vind ik zelf dan ;) )
Before pics heb ik niet, train al aardig lang en niet altijd bijgehouden.

Hier met manlief, maar om je een idee te geven:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar heb je zelf een voorbeeld hoe je er een beetje bij wil staan?

Hoe bedoel je?

Ik heb wel wat progressiefoto's maar die staan op een ander forum en die kan ik hier niet naartoe linken. Dan worden ze namelijk weer verwijderd door de reclame die erop staat.

Heb wel iets van 2004 t/m 2007 en 2008 (die stonden hier al. Van skinny naar muscles! :D

2004

2007

2008

wil je met me trouwen? :heart: :bow2:

Terug
Naar boven