XXL Nutrition

Progressiefoto's?

De t*ring nou... ik keek ook net naar haar foto's en dat is voor mij echt een top bewijs dat het wel kan!
Ik weet niet waar jij (Joellen) nog motivatie voor nodig hebt, en ik snap al helemaal niet dat jij last heb van de "ik-voel-me-dik dagen" maar ik denk dat als je naar jezelf en je eigen foto's kijkt het meer dat genoeg zegt!
Woorden schieten me tekort, echt resect en super om er zo bij te staan nu!

Ik heb wel wat progressiefoto's maar die staan op een ander forum en die kan ik hier niet naartoe linken. Dan worden ze namelijk weer verwijderd door de reclame die erop staat.

Heb wel iets van 2004 t/m 2007 en 2008 (die stonden hier al. Van skinny naar muscles! :D

2004
[Link niet meer beschikbaar]

2007
[Link niet meer beschikbaar]

Persoonlijk vind ik je fysiek in 2004 al erg mooi en ik denk voor veel vrouwen al een mooi doel.
Maar het is duidelijk dat BB-ing helemaal jou ding is. Vind het erg knap, om zoveel spiermassa en goed geproportioneerd erbij te kweken.
Petje af hoor. ;)

Idd, naast Aimee ben jij nu ook één van onze voorbeelden Joellen25!
Ik denk dat iedereen op een bepaald moment wel progressie kan hebben, en toch niet tevreden zijn - zelf ben ik al ruim 15 kilo afgevallen (kwam papieren tegen van de diëtiste van toen) en ben van 40% BF naar 32,5% gegaan in die tijd. Nu wil ik naar de 25% vóór eind mei!
En dan door naar de 20% eind van dit kalenderjaar...

• Topic Starter Topic Starter
Persoonlijk vind ik je fysiek in 2004 al erg mooi en ik denk voor veel vrouwen al een mooi doel.
Maar het is duidelijk dat BB-ing helemaal jou ding is. Vind het erg knap, om zoveel spiermassa en goed geproportioneerd erbij te kweken.
Petje af hoor. ;)

Helemaal mee eens. Ik vind het echt knap

Idd, naast Aimee ben jij nu ook één van onze voorbeelden Joellen25!
Ik denk dat iedereen op een bepaald moment wel progressie kan hebben, en toch niet tevreden zijn - zelf ben ik al ruim 15 kilo afgevallen (kwam papieren tegen van de diëtiste van toen) en ben van 40% BF naar 32,5% gegaan in die tijd. Nu wil ik naar de 25% vóór eind mei!
En dan door naar de 20% eind van dit kalenderjaar...

Een mooie doelstelling... ik zou graag binnen 2 maand van 28% naar minstens 25% willen gaan.. en zelfs lager als het me lukt

ja maar <insert slappe smoes>
en bovendien heb jij je anorexia foto ook niet gepost hier!

het meest beschamende vind ik nog dat ik bij de "begin"foto die jij gezien zult hebben wel degelijk al trainde:o of moet ik soms als afschrikwekkend voorbeeld gaan dienen om het belang van de juiste voeding te bewijzen:eek:
misschien dat mensen als ze het nou werkelijk zo graag willen zien maar liever op BR gaan kijken ofzo (goh die lettercombinatie werkt hier gewoon:D valt weer niet tegen)

Maar begrijp ik nu hieruit een beetje dat je het PL-en even laat voor wat het is en je op BB-ing wilt richten?
Vond dat je toch best lekker bezig was.
Of doe je nu een combi van beiden? :rolleyes:

Een mooie doelstelling... ik zou graag binnen 2 maand van 28% naar minstens 25% willen gaan.. en zelfs lager als het me lukt

Gaat je lukken - ben al 3% kwijt in de eerste maand, en zit nu nét onder de 30%... Excel wordt nu strakker gebruikt, en ik begin me beter te voelen dus het zal vast nu hebben (ik word morgen weer gemeten). VVM begint heel langzaam omhoog te kruipen - vind ik wel leuk, maar liever eerst die berg vet eraf!

Gaat je lukken - ben al 3% kwijt in de eerste maand, en zit nu nét onder de 30%... Excel wordt nu strakker gebruikt, en ik begin me beter te voelen dus het zal vast nu hebben (ik word morgen weer gemeten). VVM begint heel langzaam omhoog te kruipen - vind ik wel leuk, maar liever eerst die berg vet eraf!

Hehe... Een berg is wat overdreven hé :) Het feit dat je je % kan meten bezorgt heel wat motivatie en dat vind ik wel goed. Tenslotte is vet bij ons vrouwen een knelpunt

Hehe... Een berg is wat overdreven hé :) Het feit dat je je % kan meten bezorgt heel wat motivatie en dat vind ik wel goed. Tenslotte is vet bij ons vrouwen een knelpunt

Ach, we hebben het maar over 7 kilo puur vet tegen het eind van het jaar dat ik er af wil hebben :cool:
Toename in VVM niet meegerekend

Laatst bewerkt:
Ach, we hebben het maar over 7 kilo puur vet tegen het eind van het jaar dat ik er af wil hebben :cool:
Toename in VVM niet meegerekend

wow, wat een optimisme zeg toename in VVM niet meegerekend! :eek:
dat ga ik niet durven zeggen als moet cutten:o maarja als je snel klaar bent met die 7kg kan het daarna misschien nog;)

pff praat me niet van knelpunten alles is een knelpunt, vet, spiermassa, kracht..:eek:
en het feit dat je je bf% kunt meten doet mij met een grote boog om alles wat op een vetmeter lijkt heen lopen...
maar jouw geeft het motivatie :thumbs:

ok en ik ga ophouden met zeuren, ik was eigenlijk net bezig om positiever te zijn enzo:rolleyes: dus daar gaan we maar weer
:) :) :)

Maar begrijp ik nu hieruit een beetje dat je het PL-en even laat voor wat het is en je op BB-ing wilt richten?
Vond dat je toch best lekker bezig was.
Of doe je nu een combi van beiden? :rolleyes:

Haha, nou eigenlijk doe ik aan "Olympisch Gewichtheffen" , afgelopen zondag nog aan het NK meegedaan!!1!! en ik ben nog steeds lekker bezig hoor;) als Ed me gelaten had zou ik zaterdag alweer aan een PL wedstrijd hebben willen meedoen maar was te laat met inschrijven:(
en ik had het ook wel zat dat ik niet aan mezelf kan zien dat ik train dus ja technisch gezien doe ik misschien wel een combi van 3 dingen:eek:
maar het gewichtheffen qua training het meest serieus, dat het BB aspect wat zichtbaarder is heb ik denk ik toch grotendeels te danken aan het aanpassen van mijn voeding:o:o

wow, wat een optimisme zeg toename in VVM niet meegerekend! :eek:
dat ga ik niet durven zeggen als moet cutten:o maarja als je snel klaar bent met die 7kg kan het daarna misschien nog;)

Het was ook puur sarcasme, ook al ben ik wel heilig overtuigd dat ik het ga redden... Als ik er niet meer in geloof dan zal een ander het al helemaal niet meer doen...

Haha, nou eigenlijk doe ik aan "Olympisch Gewichtheffen" , afgelopen zondag nog aan het NK meegedaan!!1!! en ik ben nog steeds lekker bezig hoor;) als Ed me gelaten had zou ik zaterdag alweer aan een PL wedstrijd hebben willen meedoen maar was te laat met inschrijven:(
en ik had het ook wel zat dat ik niet aan mezelf kan zien dat ik train dus ja technisch gezien doe ik misschien wel een combi van 3 dingen:eek:
maar het gewichtheffen qua training het meest serieus, dat het BB aspect wat zichtbaarder is heb ik denk ik toch grotendeels te danken aan het aanpassen van mijn voeding:o:o

Ok, das netjes hoor. Ik zou zeggen ga zo door en prachtig als je dit alle 3 weet te combineren. :cool: :thumbs:

Ik heb helaas geen "toen" foto, alleen maar een "nu" foto

Ik begon 5 mnd geleden op een Bf % van 33%. Morgen ga ik het opnieuw laten meten, ben erg benieuwd :o

Shoulders & arms 3.jpg

Ik begon 5 mnd geleden op een Bf % van 33%. Morgen ga ik het opnieuw laten meten, ben erg benieuwd :o

Tsjonge, ik moet toch zeggen dat de dames goed bezig zijn hoor :eek: :cool:

Heel mooi! Je ziet er echt goed uit! Hoe heb je dit kunnen bereiken? Wat is je % nu? echt heel knap!

Terug
Naar boven