AndroidHealthClinic

Progressiefoto's?

• Topic Starter Topic Starter
Sanne is jaloers !!

Ik geef een 10....omdat jij Loca bent :)

mooie foto, alleen de kwaliteit niet zo.. ;) met zo'n mooi figuur moet je natuurlijk ook een goed toestel gebruiken :D

HAHA geinig te zien, zulke fanatieke vrouwen in een overheersend mannensport

respect!!:cool::cool:
ben benieuwd nar jullie foto's (juli was het toch?)

HAHA geinig te zien, zulke fanatieke vrouwen in een overheersend mannensport

respect!!:cool::cool:
ben benieuwd nar jullie foto's (juli was het toch?)

In alle maanden zo wat :)
Maar we hebben een wedstrijdje afgesloten dat we tegen september om ter meeste vet% verliezen... dus om ter meeste progressie boeken. De prijs wordt nog geregeld :D

In alle maanden zo wat :)
Maar we hebben een wedstrijdje afgesloten dat we tegen september om ter meeste vet% verliezen... dus om ter meeste progressie boeken. De prijs wordt nog geregeld :D

ik ben benieuwd naar de uitslag. vind het wel heel erg interessant om te zien hoe vrouwen nu omgaan met zulk een sport, de training en vooral de voeding.

Klinkt goed dames. Loca, ziet er goed uit, volgende keer aub een pose doen en een betere foto! Ik vind je trouwens ook best droog ogen op je foto hoor!

Sanne binnenkort ook nieuwe foto's? Begin en after foto's? Juni -> September?

ik ben benieuwd naar de uitslag. vind het wel heel erg interessant om te zien hoe vrouwen nu omgaan met zulk een sport, de training en vooral de voeding.

Ik vind het jammer dat veel vrouwen een negatieve kijk hebben op deze sport... Maar hopelijk worden er in de toekomst meer warm gemaakt voor deze soort trainingen. Nu ook, ik moet altijd alleen gaan trainen omdat niemand van mijn vriendinnen geïntresseerd is in de soort training die ik doe.

Klinkt goed dames. Loca, ziet er goed uit, volgende keer aub een pose doen en een betere foto! Ik vind je trouwens ook best droog ogen op je foto hoor!

Ja perfect zal ik doen!:)

Ik vind het jammer dat veel vrouwen een negatieve kijk hebben op deze sport... Maar hopelijk worden er in de toekomst meer warm gemaakt voor deze soort trainingen. Nu ook, ik moet altijd alleen gaan trainen omdat niemand van mijn vriendinnen geïntresseerd is in de soort training die ik doe.

ja dat snap ik goed maar mij lijkt het sociale aspect nog veel moeilijker
ijs eten, chocolade, gezellig die dikke slagroom op de chocomel. dat lijkt me zwaar voor jullie. wat dat betreft is het voor een man makkelijker vind ik

ijs eten, chocolade, gezellig die dikke slagroom op de chocomel. dat lijkt me zwaar voor jullie. wat dat betreft is het voor een man makkelijker vind ik

Dat vind ik idd moeilijk... dus soms kan ik me er niet aan houden. maar ik probeer mij best te doen! En over het algemeen eet ik 3/4de van de tijd zeker en vast heel gezond!

Haha, kl***zak dat je bent! Even benadrukken! Lekker hoor. ;)

Achja, ik vind jullie allemaal droomvrouwen, de sport, voeding, discipline. Keep it up!

Achja, ik vind jullie allemaal droomvrouwen, de sport, voeding, discipline. Keep it up!

Ik voel mijn eigen er gewoon veel beter door... zowel mentaal als in mijn vel. Ik voel me gezond en fit... en naargelang ik mijn lichaam zie veranderen voel ik mij ook beter tegenover de meisjes met de 'mooie lichamen zal ik maar zeggen':d

haha nouja het gaat me niet om het benadrukken
maar ik kan het me voorstellen, ik werk zelf bij de Mac en ****, 90% van de gasten is gewoon vrouw, leeftijdscategorie 16-23

en gezien ik zelf in een klas zit met overwegend vrouwen en IK al gek wordt als ze me weer eens gek aankijken wat : wat eet hij nu weer??????:eek:

hoe moet dat wel niet zijn voor een vrouw

dus des te meer

respect, jullie instelling is de droom van elke man die deze sport beoefend :cool::cool:

Ik geef een 10....omdat jij Loca bent :)
Gekkie. ;)
Jawel , ik wil ook al zover staan! :p
Zo ver ben ik nog niet. :p
Maar als je toegewijd bent en veel geduld hebt, kan je zelf al snel veel bereiken. Gewoon doorzetten! :)
mooie foto, alleen de kwaliteit niet zo.. ;) met zo'n mooi figuur moet je natuurlijk ook een goed toestel gebruiken :D
Tja ik heb ook maar een simpel telefoontje.

Dankje. De uitleg over een betere foto staat er bij in m'n gallery. :)

Vond ik aan het begin ook lastig. Ik train al tijden met een aantal jongens.
Niet altijd praktisch, maar wel erg motiverend. :)

Dames, komt uit maar!

http://forum.dutchbodybuilding.com/...g-com-presents-miss-beachproof-2009-a-207453/

14sjq5s.jpg

Terug
Naar boven