AndroidHealthClinic

Project name: Cutting Naga

Bezoekers in dit topic

Ik heb het ook man, door die cut verlies je gewoon veel vocht en je spieren zijn dus ook wat minder volumineus.

Wacht maar tot je droog bent en je weer (minimaal) op onderhoud mag eten.. Waarschijnlijk zit je dan zo aan die 41 cm.

Keep on cuting :cool:
 
Ik heb de zondagse vetmeting weer gedaan. Altijd een vierpunts-huidplooimeting. Mijn vriendin doet dit altijd op zondagochtend. De uitslag was wat verbijsterend.

BW: 82 kg (in de ochtend, na het opstaan)
BF%: 17.1%
VVM: 68 kg

Volgens de meting ben ik dus iets achteruit gegaan. Maar dat is niet echt mogelijk, de spiegel wijst iets anders uit. Ik verklaar het dus als een variatie in de meting. Maar ben iig niet heel erg hard vooruit gegaan. Jammer, maar ik ga gewoon door. Ga wel iets in KH zakken deze week (en dus in kcals).

Ik doe nu in het weekend ochtendcardio, maar ik denk toch dat ik die frequentie zal moeten opschroeven. Dus deze week tot doel gesteld om 2x op een werkdag cardio te doen 's ochtends en dan de 2x in het weekend. Want de resultaten moeten beter :cool:

Qua voeding heb ik echt de hele week strikt mijn voedingsschemagevolgd. En zondag had ik een refeed ingebouwd. Heb mijn ontbijt verdubbeld, lunch met meer KH's en avondeten was een echte cheatmaaltijd: roti! Zooooo lekker! :o Maar ik vond dat het mocht.

Trainen gaat goed. Wordt echt wat sterker. Ik vraag me af of dit komt doordat ik nu weer regelmatig train, of dat ik toch wat aan de hoge kant zit met mijn kcals. Kan het me eigenlijk niet voorstellen...zit op 2700 kcals. Maar goed.

Ik sla volgende week de meting over. Denk toch dat elke week meten een beetje te veel is. De kans dat je een teleurstelling krijgt te verwerken is groot, en de metingen zijn toch niet dusdanig accuraat dat het heel betrouwbaar is. Volgende meting dus op 8 mei. Dan wel weer een update....

Als mensen suggesties of adviezen hebben, die mij kunnen helpen in de cut...ik hou mij aanbevolen :thumbs:

Greetz!
 
Mijn advies: trek je niet te veel aan van de metingen ;)

Ik laat me ook iedere week opmeten, maar er zit een foutmarge van zeker 1% in de metingen. Je kan je gerust iedere week meten, maar hecht er gewoon niet té veel waarde aan.
 
Is waar! Trek je nix aan van metingen en vergelijk jezelf alleen met jezelf! Doe ik ook over het algemeen wel. Maar soms toch ff een zwak momentje...dan gaat het allemaal niet snel genoeg hè? :rolleyes:
Maar is al weer voorbij...ben lekker bezig! Kga nu trainen. Greetz!
 
Vandaag ook een meting laten doen... 12.9% terwijl ik er iets droger uitzie als vorige week :rolleyes: Gewoon lekker doorcutten bro!
 
Gewoon doorgaan. Komt helemaal goed :thumbs:
 
Update:
Heel erg druk gehad op mijn werk en lange dagen gemaakt. Heb deze week dus maar 2x getraind en niet een keer hardgelopen. Tuurlijk ook koninginnedag gehad (heb 2 glaasjes wijn gehad en een biertje, heb 2 maaltijden overgeslagen en vette broodjes gegeten) maar dat had ook erger gekund. Al met al aardig binnen de perken gebleven.

Het resultaat van deze week was weer hetzelfde: weinig verschil (zie mijn sig). Het ijkt me duidelijk dat ik wat moet gaan veranderen aan het eetschema. Heb mijn KH's naar beneden gegooit: kev is nu 37-44-19. Denk wel dat het met zulke lage KH's (241 gr/dag) belangrijk is om een echte kh-refeed te doen 1x per week (zaterdag).

Cardio: blijft een ramp/uitdaging. Deze week toch maar weer proberen 3/4x te doen. Keep you posted!

Greetz
 
Ik zou 240gr kh per dag zeker niet extreem laag noemen. Zolang je geen verschil ziet in je bf% en/of het gevoel hebt 'leeg' te zijn zou ik refeeds ook zeker nog even laten voor wat ze zijn.
Gooi na je training even een half uurtje cardio erbij. Niet zeuren, gewoon doen ;)
 
Hoe gaat het maat ?

Bij mij gaat ie lekker, langzaam maar zeker, buikspieren beginnen voelbaar te worden

Het is een begin :o

Ik zit op 14% bf nu, gister een 4 punts meting gehad ipv die gare electrische metingen die steeds iets anders aangeven.

Succes man !
 
Nou, niet heel erg goed (maar naar opmstandigheden ook niet heel slecht). Zit nu op 16.5%.

Deze week maar 3x getraind. Ook een paar dagen niet heel goed gegeten. Wel weer 3x hardgelopen. Ach, deze week weer heel strikt aan de gang. Ben sinds vorige week iets lager gegaan in Kcals en koolh. Dat houden we deze week gewoon weer vol. Merk wel dat ik meer hinger heb dan de voorgaande weken. Maar niet heel erg. Trainingen gaan ook nog gewoon lekker.

14% is netjes man!!! Erg goed bezig. Top, ga zo door. Ik kom achter je aan :p
 
@ Dani: Ik heb je advies maar opgevolgd (zeker gezien het feit dat de ochtendcardio niet te doen is voor mij). Doe nu na elke training cardio (niet altijd een halfuur, maar alle beetjes helpen.). Ook de refeed maar niet toegepast. Ja ja, ik luister wel ;)
thx voor het advies :thumbs:
 
In geeneens een maand tijd een procent kwijt is goed man!!
In mijn onderschrift staat dat ik 7% verloor in korte tijd dit is niet helemaal waar in januari zat ik op 20,8 en nu dus op 18 dus die 25 was biervet..
Ik zou tekenen voor een procent per maand. :D

O ja die 18% die er staat is van een meting op 13 april vrijdag komt het nieuwe percentage..
Kijken of al dat gestep ook geholpen heeft. :D
 
goed bezig, zeker blijven volhouden en door de moeilijke momenten heen bijten. de beloning is er, je moet ze gewoon gaan halen.
 
thx guys! Ben wel aangenaam verrast te horen dat jullie het wel een redelijk resultaat vinden. Ik zelf was er best een beetje teleurgesteld over. Toch een beetje een soort van begin spurt verwacht eigenlijk. Maar jullie commentaar doet me goed. Thx again! :cool:
 
Hee Naga, als je het vetverlies niet snel genoeg vind gaan, waarom overweeg je dan niet om wat omlaag te gaan in kcals? Ik denk dat je best nog 2-300 naar beneden kan zonder noemenswaardig nadeel voor je vvm.
 
langzaam maar zeker zal draakje droog worden :cool:
 
Nieuwe meting gisteren wees uit:

81 kg
15% BF
VVM: 68.9

Kortom: ik mag idd niet klagen. Het komt vanzelf!

@Zelda: ik ben idd nog wat verder naar beneden gegaan deze week. Zat nu op 2500kcals. Alleen koolhydraten eruit gehaald. We gaan gewoon lekker door. En ik hoop dat Hope gelijk krijgt :p

groets!

Edit: mijn voedingsschemavoor komende week:
282 gr eiwitten (47%)
192 gr koolhydraten (32%)
59 gr vetten (22%)
Totaal kcals: 2413
 
Laatst bewerkt:
Lekker bezig man, check die VVM eens stijgen ondanks je cut actie !!!!

Je bent iets omlaag gegaan in kcal, ben benieuwd of dat het proces wat gaat versnellen.

Ik zit zelf nog steeds op 2700, ga binnenkort ook omlaag denk ik

Keep going man, gaat goed inderdaad !
 
@ Legio...thx voor de support bro :thumbs:

Update: Ben exact het zelfde gebleven als vorige week, En dat is goed te verklaren want ik heb een drukke week gehad, waarin ik nog net 3x heb kunnen trainen. Voeding is ook niet alle dagen optimaal geweest en heb zelfs twee dagen ronduit slecht gegeten. Ik was dus allang blij. Beloof beterschap deze week. Keep on cutting :cool:

Laters!
 
Beterschap hou ik je bij deze aan !

Zit zelf op 12.5% nu, t gaat lekker ook man.

Begin je al sporen van abs te zien ? ;)
 
Back
Naar boven