MuscleMeat

Proud Member of SMTL..

Niet zeure over k*t tecniek blah blah Enzo..Gewoon veel volume draaien op De LOG en dan komt t goed ! G .. zie je vrijdag bro! :cool:

Igg super sterk Beast !

• Topic Starter Topic Starter
I now, komt goed beloof ik.

Lekkere training Mr Enzo. Dat vasthouden met die 180kg valt toch wel een beetje tegen he, maar goed langer dan 1 minuut vasthouden is denk ik toch niet nodig.

Log zou indd wat hoger moeten liggen, maar ik herken uiteraard je probleem. Denk dat mijn M.p. nu zelfs gelijk is aan mijn top de op de log.

Mr Janssen jij bent ook te erg voor woorde... 115 kg strict pres of 120 kg en dan 115 kg / 120 kg log... ik voorspel als je de log echt goed door hebt een 140 / 150 log. ! :cool:

Haha thx Maurice. Jah is zoizo niet niks 180 kg vasthouden. We zullen zien wat iedereen doet op biest..

Vrijdag.

Pushjerk

Opwarmen
60kgx10
80kgx5

Uit het rek

100kg x 3 easy
110kg x 3 easy
120kg x 3 volume pr
130kg x 2 gefaald had ze gelokt maar te ver na voren waardoor ik hem moest droppen. Denk te Zenuwachtig of toch het filmpje van Jules ik me achter hoofd.

Ccbp

60kgx10
80kgx8
100kgx5
120kgx5
130kgx3
140kgx1 boven in moest tikje hulp jammer
110kgx8 volume pr

Pectoraly
3x half stack

Front military press
20kgx12
40kgx12
60kgx12
80kgx10+2 hulp

Ez curls
30kg x10
40kg x10
50kg x10
50kg x10

Armcurls

10x30kg
10x50kg
10x50kg
10x50kg

Lattpulldowns
10x50kg
10x70kg
10x80kg

Hammer arm curls

4x10x40kg

bor licht want was leeg

4x10x60kg

Training maandag

Bp
60kgx10
80kgx10
100kgx10
130kgx4
130kgx4
110kgx10 volume pr

Mp axle press
32kgx10
52kgx10
72kgx5
82kgx5
92kgx1 pr vrij leeg van bp
Daarna nog front Side raises, cableflys, buik.

Laatst bewerkt:
lkkr enzo !! die bench ging sick !

Bench ging idd super... die 130 jerk zit er overigens echt wel in !

Zo ben 2 dagen deze week geweest dinsdag en vrijdag.

Highlights

Bench
100 kg x 12
3x5x120kg
2x5x125kg volume pr

Mp
2x3x80kg
1x3x90kg boem dikke pr

Nog meer gedaan.
Ben er nu 1.5 week niet, ga op vakantie na Italië. Ciao

9 oktober

SMTL OVERHEAD CHALLENGE

begonnen om 12 uur kijken/helpen.

-105 klasse was erg mooi om te zien respect voor de top 3 daar. nadat hun een mooie wedstrijd neergezet hadden was de beurt aan ons (+105) klasse toch wel zenuwen op dat moment.

had in de opwarming van de ifsa log al me pr verbeterd van 115 na 120 kg vrij easy.
dus besloten om dan ook met 120 kg in te stappen.

Ifsa log:

120 kg fail. kreeg voordat ik moest van mijn broeder een klap op me oor concentratie weg.
120kg easy
125kg easy. tevens 10 kilo pr

Axle:

125 kg
130 kg tevens pr
135 kg fail net gemist had hem gelokt maar niet kunnen vasthouden jammer.

stond op dat moment gelijk met ruben op de 2de plek. had op de training al 2x de 80 kg dumbbell gehaald dus ging er van uit dat die vrij easy moest gaan maja.

One handed dumbbell :

75 kg very easy
80 kg fail wel gelokt maar niet genoeg om te kunnen staan
80 kg fail idem.

erg jammer op 5 kilo na verloren van ruben die verdienstelijk de 80 kg vrij easy in de 2 x had.

hoogte punten:

-uiteraard d. moonen en a.moonen.

-Gijs en Frank die gewoon kwamen doen wat ze moesten doen. een woord knallen. heb genoten van hun 2.

-Fausto tauro die helemaal in ze ritme zat en me toch een paar mooie pr's neerzette.

-Ruben die een mooie constante wedstrijd draaide en toch weer van me wist te winnen.

-en Maurice die iedereen liet zien dat die wel ****ing sterk is op de overhead maar die zich overal stiekem in houd. want gdv wat ging die 130 kg axle hard man.

verder de rest van de jongens die ik vergeet mooie wedstrijd gedraaid en gestreden.
en wil ik ook zeggen dat de wedstrijd goed georginiseerd was. en er genoeg zit/eet/drink en de rest voor zien was.

en me coach voor de support.

Behoorlijk hard over die PR's geknald. Mooie progressie man. Sowieso ook een leuk clubje dat team limburg :)

Je hebt een hele mooie wedstrijd gedraaid vandaag kerel en je bent echt met sprongen vooruit gegaan. Eén ding is zeker. Ik had het niet erg gevonden vandaag om van jou te verliezen. Dan had je dat dubbel en dwars verdient! Maar er komen nog genoeg kansen om mij te verslaan. ;)

Baby shaw, je hebt het super gedaan op 1 van je ' mindere' onderdelen. Super kerel, en kan niet wachten om over een paar weken die 190 stone op herhalingen met je te doen :)

Benzo, super gepresteerd gister. Jij gaat het nog ver schoppen. Ook nog thanxs voor de nodige motivatie gister.

Enzo Tauro

5 mei naar even niet gepost te hebben toch maar een verslagje van mijn dag..

ik was al om 12 uur aanwezig om de grote jongens de boom te zien duwen(stiekem wat extra motivatie.)

Truckpull

de vloer was wat glad maar had gewoon me grip dankzij de schoenen van lex.
net niet uitgesprint merkte op het laatst dat me armen verkrampd waren en me handen wou teveel met me armen trekken in plaats van me benen..
3 de plek hier op.

vicking press

voorbereiding hierop was wat voorzichting kreeg elke keer last van me elleboog..
maar het ging me erg super af 9 reps

2 de hierop

SMTL Medley

ik wist dat hier veel mensen op gingen seuvelen is een killer..
aangezien ik hem vorige jaar ook met moeite gehaald had wou ik hier niet op onder doen, hij ging gewoon steady en smood.

2de plek hierop

Car deadlift

tja deadlift is niet me lievelings onderdeel. wist dat ik hier toch wel stuk op moest gaan om niet teveel punten te verliezen ten opzichten van teun.. 8 reps 1 afgekeurd te snel. erg tevreden gedeelt 3de met ruben.

laadrace

erg pittig door de 130 kg zak. ik had maar een doel en dat was de laadrace finishen. al moest het kruipend. ben blij dat ik hem gehaald heb..

2de hierop

laatste onderdeel en toch mijn favoriete stones..

wist dat ik geen fouten moest maken en ze allemaal erop moest knallen..
anders was ik nummer 3 in plaats van 2..
ook hierop ging alles steady en toch wel snel..

2de hierop

al met al een super dagje gehad zat erg lkkr in me vel en was 110% klaar voor de wedstrijd.. uiteindelijk 2de geworden achter grote a en net teun voor me kunnen houden epic fight..

Respect:

fausto en chris in een jaar tijd toch wel stml waardig geworden jongens keep it up..
ruben ja zoals maurice al zei je zorgt wel dat je altijd dicht in de buurt blijft van het podium mooi..
maurice balen van je truck en stones.. jammer gun het je van harte en dat weet je..
sanca ja ook voor jou balen als een stekker met je been terwijl je er lkkr inzat..
alex voor de orginisatie van de wedstrijd en de drank broodjes etc. + 6 onderdelen winnen zegt genoeg en ben je terecht limbo's sterkste..
teun haha wat hebben we elkaar toch naar het randje geduwd.
domi en frank ook tussen jullie epic fight beide mooi vooruit gegaan maar moet frank nageven je was gewoon mentaal + fysiek sterker op de stones en dat met 2 koppen kleiner sick..! sigmarson ontlading.!

en iedereen bedankt voor de klappen en aanmoediging helpers voor het klaarzetten en slepen van de onderdelen super gedaan.!!

en natuurlijk max (choach) voor de mentale grens net iets verder te leggen..

ook leuk dat mo,johan,jarno,destrey,pv, uhm wie ik nog vergeet even bleven kijken
super..!

gruwelijk talent maar dat wist ik al.

Enzo echt wederom laten zien wat een potentie je hebt.. ik herinner me Biest nog van 2009 en als ik dat hiermee vergelijk.. damn man!

Hehe, en thnx! Volgend jaar wil ik weer Battle-en (als ik m'n wild card weer verdien :D )

@ Gijs THX altijd fijn om door jou gewaardeerd te worden..

@ frank ik ben niet de enigste die hard vooruit gegaan is ook jij.. En monster ik denk dat ik namens de hele smtl team spreek als ik zeg dat je die wildcard dubbel en dwars al verdiend hebt..!

Mooie wedstrijd bro ! iam proud ! next Junioren !!! en Frank = sick

Prachtig resultaat man, congratz !!!

Ik kan moeilijk geloven dat ik je in 2008 eens gebeat heb op een wedstrijd, dat zal wel niet meer gebeuren, hahaha

Terug
Naar boven