Enzo Tauro
5 mei naar even niet gepost te hebben toch maar een verslagje van mijn dag..
ik was al om 12 uur aanwezig om de grote jongens de boom te zien duwen(stiekem wat extra motivatie.)
Truckpull
de vloer was wat glad maar had gewoon me grip dankzij de schoenen van lex.
net niet uitgesprint merkte op het laatst dat me armen verkrampd waren en me handen wou teveel met me armen trekken in plaats van me benen..
3 de plek hier op.
vicking press
voorbereiding hierop was wat voorzichting kreeg elke keer last van me elleboog..
maar het ging me erg super af 9 reps
2 de hierop
SMTL Medley
ik wist dat hier veel mensen op gingen seuvelen is een killer..
aangezien ik hem vorige jaar ook met moeite gehaald had wou ik hier niet op onder doen, hij ging gewoon steady en smood.
2de plek hierop
Car deadlift
tja deadlift is niet me lievelings onderdeel. wist dat ik hier toch wel stuk op moest gaan om niet teveel punten te verliezen ten opzichten van teun.. 8 reps 1 afgekeurd te snel. erg tevreden gedeelt 3de met ruben.
laadrace
erg pittig door de 130 kg zak. ik had maar een doel en dat was de laadrace finishen. al moest het kruipend. ben blij dat ik hem gehaald heb..
2de hierop
laatste onderdeel en toch mijn favoriete stones..
wist dat ik geen fouten moest maken en ze allemaal erop moest knallen..
anders was ik nummer 3 in plaats van 2..
ook hierop ging alles steady en toch wel snel..
2de hierop
al met al een super dagje gehad zat erg lkkr in me vel en was 110% klaar voor de wedstrijd.. uiteindelijk 2de geworden achter grote a en net teun voor me kunnen houden epic fight..
Respect:
fausto en chris in een jaar tijd toch wel stml waardig geworden jongens keep it up..
ruben ja zoals maurice al zei je zorgt wel dat je altijd dicht in de buurt blijft van het podium mooi..
maurice balen van je truck en stones.. jammer gun het je van harte en dat weet je..
sanca ja ook voor jou balen als een stekker met je been terwijl je er lkkr inzat..
alex voor de orginisatie van de wedstrijd en de drank broodjes etc. + 6 onderdelen winnen zegt genoeg en ben je terecht limbo's sterkste..
teun haha wat hebben we elkaar toch naar het randje geduwd.
domi en frank ook tussen jullie epic fight beide mooi vooruit gegaan maar moet frank nageven je was gewoon mentaal + fysiek sterker op de stones en dat met 2 koppen kleiner sick..! sigmarson ontlading.!
en iedereen bedankt voor de klappen en aanmoediging helpers voor het klaarzetten en slepen van de onderdelen super gedaan.!!
en natuurlijk max (choach) voor de mentale grens net iets verder te leggen..
ook leuk dat mo,johan,jarno,destrey,pv, uhm wie ik nog vergeet even bleven kijken
super..!