MuscleMeat

ProudPizza's first log

• Topic Starter Topic Starter
Beide :p Niet meer cutten is harder trainen :p

Klopt helemaal. En dat wil ik ook graag, geeft een voldaan gevoel. Ben geen fatty of whatever dus cutten blijft voorlopig even uit. Lekker hard trainen it is :D

Dankjewel! Vind het zelf fijn dat alles zo goed gaat na 2,5 weken niet trainen.

Zo zie je maar weer dat af en toe een weekje weg geen ramp is voor je fysiek!
Nice squats trouwens :D.

Twee weekjes zelf! Maar inderdaad, rcht geen ramp :) wordt ook een beetje een eetstoornis vind ik als ik op vakantie "bang" zou zijn om wat anders dan anders en/of meer te eten. Moet kunnen zoals je ziet.
En bedankt :D

.. Men zegt dat je in rust juist groeit ..
Dusse, wanneer is de volgende vakantie?! :rolleyes:

.. Men zegt dat je in rust juist groeit ..
Dusse, wanneer is de volgende vakantie?! :rolleyes:

Haha die ga ik erin houden! Twee keer dit jaar zit er helaas al op... Mag blij zijn als ik voor volgend jaar weer voldoende gespaard heb (vast wel :) )

24/8/2016 - Dag 2, week 2 (B)
Pre: 1.18gr Taurine

BP paused
1x10 20 kg
1x3 30 kg
1x2 37.5 kg
2x5 40 kg
1x4 40 kg
Laatste rep geen lockout. Was weer even wennen maar kracht was goed

BOR
1x10 20 kg
1x3 25 kg
1x2 25 kg
3x5 40 kg
Op het nippertje...

Deadlift (week 1)
2x5 30 kg
1x3 40 kg
1x2 60 kg
5x2 80 kg
Wat last van eelt- en zweethanden, waren gelukkig 2-reppers.

Glute bridge
3x5 70 kg (PR)
Zwaaaar. Had op de gok 70kg gekozen voor deze reprange en was precies goed.

Bicep curl ss rolling tricep extension
3x8 8 kg per kant

Hams deden zo'n pijn, met name tijdens BOR's. Gisteravond en vanmiddag heb ik nog gefoamrold, maar op een gegeven moment kan ik niet meer verder gaan. Ga denk ik voor m'n verjaardag een sportmassage oid vragen :p

Man the f**k up

25/8/2016 - Dag 3, week 2 (C)
OHP

1x10 10 kg
1x2 20 kg
3x5 30 kg

Squat
1x10 20 kg
1x3 35 kg
1x2 50 kg
5x5 60 kg
Leek wel cardio zeg. Eerste keer ooit 5x5...
Geoefend met bracen, spande core altijd pas gaandeweg aan. Merkte nu al dat het stabieler was bij reps waarbij ik normaal gesproken minder spanning zou hebben (komt soms voor). Wel nog goed oefenen. Gelukkig is 5x5 daar goed voor geschikt

Chinups
1x4 bw
2x2 bw
Zat echt niet meer in helaas. Vanochtend pijn rondom anterior axillary fold en bicep.

Walking lunges
4x6 10 kg per kant
Eten kwam telkens bijna omhoog

CGBP
1x10 20 kg
1x3 25 kg
3x8 30 kg
Leg drive gaat echt steeds beter. Verlies nu veel minder vaak de spanning.

Hyperextension
3x8 bw

Net 10 minuten klaar met trainen. Zou eigenlijk morgenochtend gaan, maar heb vanaf morgen een weekendfestival op de planning staan. Waarvoor ik nog het eea moet regelen. Gisteren natuurlijk nog getraind dus was nog wat stijf en had spierpijn. Lichaam moet toch weer even wennen merk ik na 2.5wk niet trainen. Training ging wel erg lekker
smile.gif

had eigenlijk een tijdje niet meer in je log gekeken maar je bent in de tussentijd wel lekker vooruit gegaan :D

5x5 cardio noemen :roflol:

29/8/2016 - Dag 1, week 3 (A)
Squat
1x10 20 kg
1x3 40 kg
1x2 55 kg
2x5 70 kg
1x5 70 kg
Heb het voor elkaar gekregen om m'n handen per kant +-4 cm meer naar het midden toe te zetten > betere rugspanning. En bracen gaat beter. Denk wel dat ik weer wat strenger moet worden op de diepte, volgende keer filmen. Denk doordat de neerwaartse beweging zwaarder geworden is door meer daar meer controle (en langzamer) over te hebben.

RDL
1x10 20 kg
1x3 25 kg
1x2 35 kg
3x8 40 kg

Glute bridges
3x10 50 kg
Was spitsuur dus heb 10kg op de stang van de RDL's gedaan en gelijk erachter uitgevoerd.

Pulldown plate loaded
3x8 25 kg per kant

Incline bp
3x8 30 kg

T-bar row
3x8 20 kg aan gewichten
Laatste 2 reps waren cheats

Hele weekend festival bezocht. Voor het eerst sinds ruim een jaar weer gedronken, niet bewust maar geen behoefte aan, veel carbs gegeten, weinig gealapen en nog meer gedanst. Was echt super leuk! Ben erg moe en dat was tegen het einde vd trainingen. Was erg lekker om weer te sporten!
Morgen lekker ayce'n voor m'n zusjes verjaardag en alvast een beetje voor die van mij. Tevens ook de eerste schooldag morgen :)

Eindelijk naar de brugklas? :D

31/8/2016 - Dag 2, week 3 (B)
DL (week 2)

2x5 30 kg
1x3 50 kg
1x2 70 kg
1x5 85 kg (ipv 5x1)
Eén werksetje ervan gemaakt ivm tijd, ging verassend goed.

BOR
1x10 20 kg
1x3 25 kg
1x2 20 kg
3x5 40 kg

BP paused
1x10 20 kg
1x3 30 kg
1x2 35 kg
3x5 40 kg
Blij dat dit zo lekker ging als derde oefening! Volgende keer 3x5 42.5 proberen, ben benieuwd.

Glute bridge
1x5 70 kg
1x3 70 kg
1x5 70 kg
Spiertje net ondee m'n SIAS rechts deed erg veel pijn, denk wat verrekt. Laatste setje handdoek op de stang gedaan, ging beter maar niet optimaal.

Bicep curl ss rolling tricep extension
3x8 8 kg per kant

Was samen met twee anderen, eentje kwam er voor de eerste keer en het was sowieso de eerste keer iets in het kader van krachttraining voor diegene. Door alle drukte is het schema wat gehusseld. Lange training was het.

Wedstrijd op het oog? Denk dat je met zulke krachtstats geen heel slecht figuur slaat.

Wedstrijd op het oog? Denk dat je met zulke krachtstats geen heel slecht figuur slaat.

Nooit uberhaupt over nagedacht om eerlijk te zijn. Meen je dat, dat dit wel een beetje redelijke stats zijn? Had zelf het idee nog onder gemiddeld - gemiddeld te presteren.

Ik heb al vaak op het forum gelezen dat er gekloot wordt over het BB - PL - Crossfit - Calistethics - etc onderscheid, maar ik hou sowieso niet van iets uitkiezen van wat ik "wil zijn". Ik train ook niet 100% krachtgericht, maar ook niet 100% voor de looks. Mede daardoor weet ik ook niet of ik ambities heb voor wedstrijden, in welke vorm dat ook mag zijn :scratch:

Opzich wel goed te combineren. Hoewel je de weken voor een wedstrijd je er wel op moet focussen etcetera erop.
[Link niet meer beschikbaar]

Deelnemersveld van de aankomende wedstrijd dus kijk maar qua klasse of je een beetje meekomen kan.

Opzich wel goed te combineren. Hoewel je de weken voor een wedstrijd je er wel op moet focussen etcetera erop.
[Link niet meer beschikbaar]

Deelnemersveld van de aankomende wedstrijd dus kijk maar qua klasse of je een beetje meekomen kan.

Ik voel me opeens heel zwak haha xD

ben je met gemak 64 kilo?

tot 63 red je dan makkelijk qua gewicht

Terug
Naar boven