AndroidHealthClinic

Psychologische effecten van AAS

Frankologic

Cool Novice
Waardering
7
Ik ben me aan t inlezen over AAS. Niet dat ik het nu wil gaan gebruiken, maar mogelijk wel in de toekomst maar ben wel huiverig voor psychologische bijwerkingen. (Jaren geleden stack 4 geprobeerd en werd er n op hol geslagen stuiterbal van, hoofdpijn van creatine ondanks 5 liter water, slecht tegen koffie kunnen.., enz :D)

Dit forum en google heb ik al afgepluisd maar vind het moeilijk door de bomen het bos te zien...

Wie kan me een beetje op weg helpen waar ik daar betrouwbare informatie over kan vinden? Echt niet te beroerd om zelf te zoeken en lezen hoor... maar ja... t internet is zo fucking groot ;)

Als ik al op een dag AAS ga gebruiken zou de keuze waarschijnlijk vallen op degene met de minste psychologische bijwerkingen;)

Hangt van een aantal factoren af.
Sommigen onder ons worden net agressiever en sommige liever.
Het is wel zo dat hormonen altijd je gemoedstoestand wat veranderen.

Ik zeg altijd : Als je gebruikt en je bent van jezelf een dikke eikel wordt je de grootste eikel...

Gebruik verstandig , hou je hoofd erbij . Je kan heus nog wel beslissingen nemen en voor jezelf denken als je ON bent.
Op het internet vind je altijd wel de gekste verhalen :)

Ik merk aan mezelf en aan m'n omgeving dat je karakter gewoon sterker naar voren komt. Bij basic stacks met zooi als test dan. Ram er genoeg tren in en ik denk dat iedereen wel opgefokt raakt. De een is er wat gevoeliger voor dan de ander, wellicht omdat ze van nature meer zo zijn. Iemand die ik ken wordt pislink op 400mg tren, ik zit nu op 800mg rn merk wel dat over de 1g gaan niet leuk gaat zijn voor m'n omgeving.

Ik merk aan mezelf en aan m'n omgeving dat je karakter gewoon sterker naar voren komt. Bij basic stacks met zooi als test dan. Ram er genoeg tren in en ik denk dat iedereen wel opgefokt raakt. De een is er wat gevoeliger voor dan de ander, wellicht omdat ze van nature meer zo zijn. Iemand die ik ken wordt pislink op 400mg tren, ik zit nu op 800mg rn merk wel dat over de 1g gaan niet leuk gaat zijn voor m'n omgeving.
Ik denk ook wel dat het je karakter versterkt. Althans, bij mezelf merk ik dat duidelijk.

bohh ouwhoer 800mg ram veel

Ouwieje hey

straks muteer je nog met zulke hoge dosissen peanut.

Psycholigische

Stoppen is psychologisch een groter probleem vind ik. En zeker zonder goede nakuur kun je behoorlijk fucked up zijn. Moe, futloos, geen honger, depressie, geen libido,...

Geestelijk is het echt wel het meest verslavende middel dat ik ooit heb aangeraakt.
Had me ooit voorgenomen om het bij 1 kuurtje te houden maar ondertussen..

Vergeet niet de psychologische effect van de bijwerkingen.

Als je pech hebt, heb je misschien veel last van zware acne en dat kan ook een groot effect op je psyche hebben.

ik moet zeggen dat ik ook mn best moet doen om niet overal bohh ouwhoer ram vet te posten

Heb het laatste half jaar dat kuren en sos/speed niet samen gaan.
Je word er één psygisch geval van.

Het ergste is nog dat ik al mijn problemen op de aas ging afschijven terwijl het in de werkelijkheid gewoon de coke was.

Ben daardoor ook compleet off gegaan(op HGH en HGH Fraq na).
Neem nu ook een harddrugs meer voel me beter dan ooit te voren emoties komen weer terug de rust.

Heb wel weer besloten on the gaan.Ga beginnen met 6 weken 300mg test pw na een week of 4/6 mast bijvoegen, na 4 weken mast mee gelopen te hebben 4 weken dbol erbij.

Ik ga hoogstwaarschijnlijk niet meer off...

end well this will not.

Hangt van je persoonlijkheid en middelen af, maar over het algemeen wordt deze versterkt.

Heb zelf een redelijk kuurverleden, en in mijn omgeving hadden ze snel genoeg door wanneer ik aan het kuren was. Aan de test/tren schoot mijn zelfvertrouwen door het dak. Iets wat ik van nature al behoorlijk heb, maar tijdens een cyclus nam dit onmenselijke proporties aan. Nagenoeg geen angst voor zaken die een normaal mens de stuipen op het lijf zou geven, vrij agressief (vooral wanneer ik het idee had er onrecht aangedaan werd bij de mensen om me heen en in het verkeer/uitgaansleven), moeilijk zaken danwel gedachten kunnen loslaten en toen ik wat hoger doseerden lichtelijk paranoide. Zelfvertrouwen en vertrouwen in eigen kunnen werden met de minuut groter.

Met test/deca voelde ik me negatiever en lichtelijk down zo af en toe. Ook had ik het idee er totaal niet door te groeien, maar dat was puur psychisch :o . Zelfvertouwen werd minder dan voor/zonder een kuur. Werd er verder wel lekker rustig en minder opgefokt van.

Winny (inject).. Zowel gestackt met test als test/tren. Weinig verschil als met tren only. Alleen meer pijn aan mn gewrichten waardoor ik me rond trainingen of wanneer dit opspeelden agressiever werd.

Met test only heb ik alleen positieve ervaringen. Voelde me goed, relaxed en vol zelfvertrouwen. Beetje zoals anders, alleen dan alles een paar schepjes erbij.

Laatst bewerkt:
Een goede balans tussen androgeen en oestrogeen kan de psychologische effecten beperken.

Te hoog oestrogeen of androgeen tov het ander kan voor een te sterk effect op dopamine, serotonine of GABA zorgen.

Dus het gaat om een juiste balans, alhoewel er ook een persoonsafhankelijke factor is. Maar het risico kan je best altijd beperken. Gezien een goede androgeen-oestrogeen balans belangrijk is voor verschillende functies heeft het alleen maar voordelen.

Gram test en nergens last van
Eerste kuur wel aggresiever maar meer omdat ik niet op me zelf lette

Nu op een gram test nergens last van ben veel liever geworden hele karakter is veranderd van een arrogante lul naar een lieve arrogante jongen

Ook als ik off ben

Ik voel er niet veel van eigenlijk nog rustiger volgens mensen in de omgeving (mss omdat je on ben je er ook op let?) soms voel je wel opkomen als iets je irriteert maar is aan jezelf wat je ermee doet dan.
maar ben dan ook van mezelf wel rustig tot ik iets beu word WW3

Terug
Naar boven