Frankologic
Cool Novice
- Waardering
- 7
Ik ben me aan t inlezen over AAS. Niet dat ik het nu wil gaan gebruiken, maar mogelijk wel in de toekomst maar ben wel huiverig voor psychologische bijwerkingen. (Jaren geleden stack 4 geprobeerd en werd er n op hol geslagen stuiterbal van, hoofdpijn van creatine ondanks 5 liter water, slecht tegen koffie kunnen.., enz
)
Dit forum en google heb ik al afgepluisd maar vind het moeilijk door de bomen het bos te zien...
Wie kan me een beetje op weg helpen waar ik daar betrouwbare informatie over kan vinden? Echt niet te beroerd om zelf te zoeken en lezen hoor... maar ja... t internet is zo fucking groot
Als ik al op een dag AAS ga gebruiken zou de keuze waarschijnlijk vallen op degene met de minste psychologische bijwerkingen
)Dit forum en google heb ik al afgepluisd maar vind het moeilijk door de bomen het bos te zien...
Wie kan me een beetje op weg helpen waar ik daar betrouwbare informatie over kan vinden? Echt niet te beroerd om zelf te zoeken en lezen hoor... maar ja... t internet is zo fucking groot

Als ik al op een dag AAS ga gebruiken zou de keuze waarschijnlijk vallen op degene met de minste psychologische bijwerkingen

. Zelfvertouwen werd minder dan voor/zonder een kuur. Werd er verder wel lekker rustig en minder opgefokt van.