XXL Nutrition

Psychologische effecten van AAS

Het versterkt alles in je lichaam en geest. Positief en/of negatief

Misschien lag het aan mij maar tijdens mijn kuren in jet verleden had ik altijd het idee dat ik een grotere aantrekkingskracht had op vrouwen.

Iemand ook deze ervaring?

Heb het laatste half jaar dat kuren en sos/speed niet samen gaan.
Je word er één psygisch geval van.

Het ergste is nog dat ik al mijn problemen op de aas ging afschijven terwijl het in de werkelijkheid gewoon de coke was.

Ben daardoor ook compleet off gegaan(op HGH en HGH Fraq na).
Neem nu ook een harddrugs meer voel me beter dan ooit te voren emoties komen weer terug de rust.

Heb wel weer besloten on the gaan.Ga beginnen met 6 weken 300mg test pw na een week of 4/6 mast bijvoegen, na 4 weken mast mee gelopen te hebben 4 weken dbol erbij.

Ik ga hoogstwaarschijnlijk niet meer off...

Lol waarom gebruik je die ook samen, coke/pep gaat gains toch kei hard tegen.
Ik verlies na een festivalletje in de zomer (slecht eten + coke) echt al kg's. Lijkt me trouwens ook enorm belastend voor je hart om aas en coke te combineren

Misschien lag het aan mij maar tijdens mijn kuren in jet verleden had ik altijd het idee dat ik een grotere aantrekkingskracht had op vrouwen.

Iemand ook deze ervaring?

Vrouwen ruiken die shit, en worden en zwaar horny van! Maar no joke kan me zeker vinden in je punt.

Vrouwen ruiken die shit, en worden en zwaar horny van! Maar no joke kan me zeker vinden in je punt.

Misschien doordat je spieren vollere defenities hebben. Buiten het feit dat het bewezen dat vrouwen zich aangetrokken voelen door zelfverzekerde mannen. Wat word je van aas :)

Dit zal waarschijnlijk komen doordat vrouwen onbewust Feromonen ruiken en dat als opwindend zullen ervaren.
Hoe meer Testosteron = hoe groter de aantrekkingskracht.

Zie het als het Alpha Mannetje zijn bij apen of andere hominidea (Mensachtige)

Er kan wel iets van waar zijn, maar volgens mij lijkt het maar zo, omdat je zelf stijf staat van de test en er meer op let.

Leuke woordspeling :D

Eigen ervaring; ja natuurlijk doet het iets met je psychische gesteldheid.. Even tot 10 tellen en relativeren voordat je handelt of iets zegt, scheelt al meer dan de helft. En je moet je verder goed bewust zijn van het feit dat je veel directer zult overkomen naar anderen toe. Het is fijn als je directe omgeving en de mensen om wie je geeft, weten dat je hormonale balans "verstoord" is en dat je reacties en handelen hierdoor soms dus wat anders zullen zijn. (Geen excuus overigens om dan maar een mega eikel te worden natuurlijk).

Iedereen zijn "ideale" balans tussen oestrogeen/androgeen is anders. Dat wil dus ook zeggen dat iedereen weer anders zal reageren op bijvoorbeeld een zelfde dosis test of tren. Daarbij moet je ook nog rekening houden met het feit dat ook ieder persoon anders is van zichzelf. Wat KaLe zegt; het versterkt alle emoties, goed/slecht/leuk/sad etc. Hou daar gewoon rekening mee en denk na voor je iets doet of zegt.

Ik heb ook in 2 kuren vies verkeerd gereageerd op bepaalde dingen waardoor ik het 100% verziekt had. Eenmaal uit de kuur/blast weet je pas wat je hebt gedaan en vind je uiteindelijk jezelf weer terug maar dan is het telaat :o idd zoals al gezegd is altijd goed nadenken voordat je wat zegt ookal merk jezelf niet dat je veranderd bent

Het rare is bij mij dat nu ik op de tren zit super rustig van binnen ben. Veel minder snel geïrriteerd dan normaal. Op test alleen was ik wel stuk arroganter en opvliegeriger. Misschien ook idd met je mindset te maken. Maar goed zondag de tren verhogen en dan weer eens verder kijken hoe ik me voel :p

Terug
Naar boven