AndroidHealthClinic

Pumba en Xunia's rattige logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.941
40 minuten gefietst en 40 minuten rustig gelopen met Pumba op mn schouder. Moet een mooi gezicht zijn geweest gezien de reacties.;):)

mooie training man! klasse!

Lekker bezig man. En ratje hij je. Helemaal top.

40 minuten gefietst en 40 minuten rustig gelopen met Pumba op mn schouder. Moet een mooi gezicht zijn geweest gezien de reacties.;):)

dumba en pumba , je moet maar op komen - als dit jou ding is marco gewoon mee doorgaan - take it easy bro

nice marco, toch 80 minuten lang een rat op je schouder gehad... das 80 minuten langer dan dat ik in mijn hele leven heb gehad! :roflol:

• #3.947

Bedankt Hendrie. Vandaag nog een loop/fietsdagje gepland.:)

Jahaha, dat zou het zeker geweest zijn!

Haha. Was pas de 2e x dat ik haar met fietsen op mn schouder had zitten.:)

Lekker bezig man. En ratje hij je. Helemaal top.

Thanks Ron.:)

dumba en pumba , je moet maar op komen - als dit jou ding is marco gewoon mee doorgaan - take it easy bro

Doe ik zeker. Take it easy. Voor morgen heb ik therapie en lopen op het program staan.;) Ja,dit is helemaal mijn ding. Lekker lopen en fietsen met Pumba erbij.:)

en dat zal er ook nooit van komen ook - doe mij maar een koolmeesje :)

Haha. Best lekker zacht en warm in je nek.:)

nice marco, toch 80 minuten lang een rat op je schouder gehad... das 80 minuten langer dan dat ik in mijn hele leven heb gehad! :roflol:

Haha. Fietsen is nog redelijk nieuw met Pumba op mn schouder.:)

Laatst bewerkt:
  • #3.948
Vandaag 80 min. gewandeld, 10 min. gejogd en 4 sprintjes @ 70%.:)

Morgen nog wat relaxte loopjes en donderdag met Monique sprinttraining op een heel relaxete manier. Conditie bouwen en zorg dragen voor een beter hartritme. Zit nu nog rond de 90-100 in ruste en dat moet weer naar 50-70. :)

Doe maar lekker rustig aan Dumba. Monique zal met haar aanwezigheid ook wel je hartslag omhoog brengen.

Morgen nog wat relaxte loopjes en donderdag met Monique sprinttraining op een heel relaxete manier. Conditie bouwen en zorg dragen voor een beter hartritme. Zit nu nog rond de 90-100 in ruste en dat moet weer naar 50-70. :)

Het gaat zo te zien met sprongen vooruit, is je alarm nog afgegaan tijdens het joggen/sprinten of heb je het netjes gehouden ?
Veel plezier donderdag met je sprinttraining (en monique) :D

nice dat je weer bezig bent geweest! klasse vindt ik het weet als ik een lichte blesure heb en ik niet voluit kan gaan trainen dat ik ook wel is 1of 2 x afzeg maar je blijft lekker bezig dikke klasse!

• #3.953
Het gaat zo te zien met sprongen vooruit, is je alarm nog afgegaan tijdens het joggen/sprinten of heb je het netjes gehouden ?
Veel plezier donderdag met je sprinttraining (en monique) :D

Haha. Dank je. Ik noem dit nog geen trainen hoor.:) Heb wel zin in donderdag. Max HBM 139.

nice dat je weer bezig bent geweest! klasse vindt ik het weet als ik een lichte blesure heb en ik niet voluit kan gaan trainen dat ik ook wel is 1of 2 x afzeg maar je blijft lekker bezig dikke klasse!

Thanks. Blijft rustig...vandaag ga ik ff naar het Ijsselmeer met mn kleine meid.;)

ze worden wel steeds jonger marco
en dus vermoeiender en veeleisender - check - have fun

KLasse kerel, dat ziet er goed uit. ook al weer sprinten, dat gaat snel:)

• #3.956
ze worden wel steeds jonger marco
en dus vermoeiender en veeleisender - check - have fun

Haha. Ik ben nog niet toe aan een relatie; eerst gezond worden. En Monique heeft zelf nogal wat meegemaakt, dus eerst genieten van elkaars vriendschap.

KLasse kerel, dat ziet er goed uit. ook al weer sprinten, dat gaat snel:)

Bedankt. Ik houd vlpg 70% aan bij de sprintjes. Na de sprint zat ik rond de 130 HBM en tijdens het joggen max 139, dus dat is alweer beter als in rust 150 p/m.

• #3.957
Zo, lekker met Monique getraind. Was wel flink warm, maar ik heb mn best gedaan. Een paar sprintjes getrokken en ze zei me...wow jij bent snel.:D

Vandaag bij elkaar 60 minuten gewandeld, 15 min. joggen en 2 sprints getrokken van 50m.

I'm happy.:)

nice!

goed om te horen marco, kan je nu met een gerust hart monique interval cardio gaan doen als cooldown:)

• #3.960

;):D

goed om te horen marco, kan je nu met een gerust hart monique interval cardio gaan doen als cooldown:)

Haha. Eerst ff wachten tot ze zelf ook weer helemaal goed in haar velletje zit. We hebben beide nog een weggetje te bewandelen en dat doen we lekker met behulp van elkaar.:)

Morgen gaan we samen naar de sportschool en volgende week wsl ff naar het strandje in Hoorn. Small steps baby.;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven