dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
40 minuten gefietst en 40 minuten rustig gelopen met Pumba op mn schouder. Moet een mooi gezicht zijn geweest gezien de reacties.![]()
40 minuten gefietst en 40 minuten rustig gelopen met Pumba op mn schouder. Moet een mooi gezicht zijn geweest gezien de reacties.![]()
nice marco, toch 80 minuten lang een rat op je schouder gehad... das 80 minuten langer dan dat ik in mijn hele leven heb gehad!![]()

dumba en pumba , je moet maar op komen - als dit jou ding is marco gewoon mee doorgaan - take it easy bro
Ja,dit is helemaal mijn ding. Lekker lopen en fietsen met Pumba erbij.
en dat zal er ook nooit van komen ook - doe mij maar een koolmeesje![]()

nice marco, toch 80 minuten lang een rat op je schouder gehad... das 80 minuten langer dan dat ik in mijn hele leven heb gehad!![]()

Doe maar lekker rustig aan Dumba. Monique zal met haar aanwezigheid ook wel je hartslag omhoog brengen.

Vandaag 80 min. gewandeld, 10 min. gejogd en 4 sprintjes @ 70%.
Morgen nog wat relaxte loopjes en donderdag met Monique sprinttraining op een heel relaxete manier. Conditie bouwen en zorg dragen voor een beter hartritme. Zit nu nog rond de 90-100 in ruste en dat moet weer naar 50-70.![]()

Het gaat zo te zien met sprongen vooruit, is je alarm nog afgegaan tijdens het joggen/sprinten of heb je het netjes gehouden ?
Veel plezier donderdag met je sprinttraining (en monique)![]()
Heb wel zin in donderdag. Max HBM 139.nice dat je weer bezig bent geweest! klasse vindt ik het weet als ik een lichte blesure heb en ik niet voluit kan gaan trainen dat ik ook wel is 1of 2 x afzeg maar je blijft lekker bezig dikke klasse!

Vandaag 80 min. gewandeld, 10 min. gejogd en 4 sprintjes @ 70%.
Morgen nog wat relaxte loopjes en donderdag met Monique sprinttraining op een heel relaxete manier. Conditie bouwen en zorg dragen voor een beter hartritme. Zit nu nog rond de 90-100 in ruste en dat moet weer naar 50-70.![]()

ze worden wel steeds jonger marco
en dus vermoeiender en veeleisender - check - have fun
KLasse kerel, dat ziet er goed uit. ook al weer sprinten, dat gaat snel![]()

goed om te horen marco, kan je nu met een gerust hart monique interval cardio gaan doen als cooldown![]()