- Waardering
- 2.211
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
......Morgen gaan we samen naar de sportschool en volgende week wsl ff naar het strandje in Hoorn. Small steps baby.![]()
Doe je goed. Offe doen jullie goed.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
......Morgen gaan we samen naar de sportschool en volgende week wsl ff naar het strandje in Hoorn. Small steps baby.![]()

.......Wsl ga ik thuis ook weer beginnen. Ik heb toestemming van mn arts gekregen.![]()

Ik was zonder toestemming een arts ook begonnenMaar ik heb redenen om ze niet meer te vertrouwen
![]()
lekker bezig marco.

Haha. In het begin zal ik het meer op lopen houden, maar af en toe weer een dbtje pakken is wel weer lekker. Voel me ook minder moe.
Thanks Bart. De artsen hebben me prima geholpen en die zeggen dat het goed voor mn herstel is als ik mn favoriete hobby's weer ga uitvoeren. De buren zullen er blij mee zijn, want zingen is ook een hobby van me.![]()

Nice, ik doe graag aan voor het zingen de kerk uit vooral:0
Wees maar blij dat de artsen bij jullie beter zijn dan, ik loop met een gebroken teen en gebroken vinger rond, hadden ze niet gezien op de foto's in eerste instantie... 2 x in 4 jaar tijd breek ik wat en 2 x zien ze dat over het hoofd op de foto;s, echt wat een volk...

Waarom mag je trouwens binnen 6 weken na de operatie al weer sporten? Borstbeen is al genezen?

Zolang je niks forceerd lijkt mij het oke. En dat zal die arts ook wel hebben. Maar dan moet je wel luisteren naar je lichaam.
Ben blij voor je dat je weer wat mag doen.

Mooi dat je weer rustig bezig kan bro!Nu niet gaan forceren he
![]()

Mooie training Dumba. En hoe is het met de liefde. Spat het al?

We hebben flink geknuffeld en handjes vastgehouden. Ze is btw 26 en heet Quynh...kan er ook niets aan doen. Maar van haar ga ik proberen werk te maken en overmorgen met
)
Bedankt maat.
Bedankt Ron. Er spettert nog weinig.
Thanks Hendrie.
Vandaag met mn duffe kop aan het trainen geweest en plots zag ik iemand het park uit komen. Ik heb altijd gezegd als die wat van me wil dan ga ik daar voor. Dus vandaag mn stoute schoenen aangetrokken en ok mag ik je tel.nr. en adres. Zij: ja is koet (ze komt uit Vietnam) leuk, kan je bij mijn op visit komme. Dat dacht ik ook meteen.We hebben flink geknuffeld en handjes vastgehouden. Ze is btw 26 en heet Quynh...kan er ook niets aan doen. Maar van haar ga ik proberen werk te maken en overmorgen met
Monique lopen.
Oh ja de training...
40 minuten met daarin wandelen, snelwandelen, joggen, tempoloop en 10x hakkebillen. (ff voelen)
Morgen gewichtjes en een kies laten trekken.![]()