XXL Nutrition

Contest Log Pun intended

Goede zwembroek inderdaad:cool:

• Topic Starter Topic Starter
Ach..zo kun je wel gezien worden aan het zwembad of strand:thumbs:

Jawel toch?! Al loop ik als een kromme hark van 81 :roflol:

Mooie zwembroek :D:D:D........
En nou snel lekker het zonnetje in jij! Geniet ervan maat :thumbs:

Thanks, past nog maar net :o

:kiss:

:thumbs:

Pff, hij is weer de complete attractie van het resort hoor, ben bang dat er veel mensen met een nekhernia naar huis gaan :roflol:

Haha ja t is wel weer ernstig :eek:

En jij denkt dat ze niet naar jou kijken??? :p

Yup we zijn in die zin wel echt het stereotype van de sport, gelukkig hebben we wel nog inhoud :o

Haha het zwaardere pompwerk was reeds gedaan :eyebrow:

De M&F? Ik zal wel iets missen vanwege mijn gedrogeerde welzijn :roflol:

Het ter ziele gegaan Muscle&Fitness ...

• Like
Waarderingen: Vonk
Oh xD :roflol: nee wel de panorama’s :D

Hoelang mag je die medicijnen eigenlijk gebruiken? Al die gaba en opiaat dingen zijn meestal niet zo vergevend op deze doseringen.

Hoelang mag je die medicijnen eigenlijk gebruiken? Al die gaba en opiaat dingen zijn meestal niet zo vergevend op deze doseringen.

Tramadol liefst zo kort mogelijk natuurlijk ivm gewenning.

Pregabaline treed geen gewenning van op en kun je veilig jarenlang gebruiken. Niet dat ik dat van plan ben, maar daar hoef ik me dus niet druk om te maken :)

Zolang het maar werkt, zonder deze medicijnen zou ik absoluut niets meer kunnen behalve liggen in 1 bepaalde houding.

ik hoor de reacties al 'al dat zware trainen zorgt zeker voor een hernia'
Anyway, geniet van je vakantie zo ver het kan!

• Like
ik hoor de reacties al 'al dat zware trainen zorgt zeker voor een hernia'
Anyway, geniet van je vakantie zo ver het kan!

Haha ja idd. Er is zeker wel enige correlatie, maar zeker weten doe je het nooit helaas. In the end maakt het verder niet uit, blijft mega klote. Maar ik heb het al eerder meegemaakt, dat scheelt wel een hoop. En ook je pijngrens probeer je steeds een stapje te verleggen. Dan maar zien als uitdaging in plaats van tegenslag!

Godver, je ziet er niet uit als iemand met een hernia. Da’s zeker :D

Ondanks alles, geniet er van en lekker shinen he daar! :cool:

• Like
Godver, je ziet er niet uit als iemand met een hernia. Da’s zeker :D

Ondanks alles, geniet er van en lekker shinen he daar! :cool:

Je zou me moeten zien lopen.. ze vragen steeds aan me of het wel gaat, of ze vragen “are you injured?” Wel super aardig natuurlijk :)

@HillR is nu gymmen, ik mag niet mee :( ze vind dat ik teveel van Mn lichaam vraag, dus ik heb verplichte rust op het bedje aan t zwembad.. er zijn ergere dingen natuurlijk, maar had graag even gepompt met wat light weights. Maar ze heeft vast gelijk, wat extra rust zal toch beter zijn.

Om het hier toch nog een beetje leuk te houden een foto uit een wc met goed licht, zonder pomp dus helaas en zonder goede abs, want het aanspannen lukt niet door de pijn :mad:

Tot zover weer! :wave:

upload_2018-6-21_10-22-56.jpeg

Je zou me moeten zien lopen.. ze vragen steeds aan me of het wel gaat, of ze vragen “are you injured?” Wel super aardig natuurlijk :)

@HillR is nu gymmen, ik mag niet mee :( ze vind dat ik teveel van Mn lichaam vraag, dus ik heb verplichte rust op het bedje aan t zwembad.. er zijn ergere dingen natuurlijk, maar had graag even gepompt met wat light weights. Maar ze heeft vast gelijk, wat extra rust zal toch beter zijn.

Om het hier toch nog een beetje leuk te houden een foto uit een wc met goed licht, zonder pomp dus helaas en zonder goede abs, want het aanspannen lukt niet door de pijn :mad:

Ik denk dat @HillR wel gelijk heeft in deze....
Ik kon het zo snel niet terugvinden, maar wat is je aanpak qua herstel. Rust of operatie?

Zit er een gym in het complex waar jullie zitten?

Ik denk dat @HillR wel gelijk heeft in deze....
Ik kon het zo snel niet terugvinden, maar wat is je aanpak qua herstel. Rust of operatie?

Zal waarschijnlijk weer een operatie zijn. Na de MRI weet ik dat met zekerheid, tot die tijd moet ik me redden met de medicijnen, beweging en rust.

Zit er een gym in het complex waar jullie zitten?

Yes, niet heel groot maar genoeg om mee te kunnen onderhouden voor mij en om te kunnen knallen voor @HillR

Hill heeft 100% gelijk. Rust lekker uit, je lijf stort niet zomaar in elkaar en je ziet er gewoon super uit man!:thumbs:

Terug
Naar boven