Vissertje1980
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 5.294
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ondanks de zere rug hoop ik toch voor jullie dat jullie beide een mooie vakantie gaan hebben. Ik weet zo niet waar jullie heen gaan maar heb het woord "zon" wel voorbij zien komen dus jullie blijven vast niet in Nederland. Dus qua weer zal het je/jullie vast en zeker goed gaan doen...
HAVE FUN![]()
F#cked up man... sterkte!
Hoop dat een paar weekjes(?) zon en rust voldoende is om te laten herstellen.
Anyway, have fun.![]()
Beterschap en dat je toch nog kan genieten van je vakantie!

Ik heb er echt fucking veel zin in 

Zo gisteren nog heerlijk kunnen trainen! Chest delts biceps
Maar dan vanmorgen slaat het noodlot weer toe.. bijna exact 2 jaar na mijn hernia in 2016, moest ik vanmorgen net uit bed niesen.. En jawel, uitstraling in het been en kan niet meer zitten, niet meer lopen.. Alleen liggen in de juiste houding.
Voor nu betekend dat eerst met medicijnen de pijn verdraagzaam maken zodat we er op vakantie zo min mogelijk ongemakken van ondervinden. Ik beperk me eerst tot ibu, paracetamol en pregabaline. De tramadol doet in principe niets tegen neuropathische zenuwpijn, maar bedwelmd alleen maar. En ik wil toch een beetje voorkomen dat ik net als in 2016 als een zombie de vakantie doorbreng. Wat dat betreft is de pregabaline hetgeen waar al Mn hoop op is gevestigd. Begin met 3x daags 150mg, maar als ik moet verhogen dan zal ik dat niet laten.
Maandag vast een doorverwijzing vragen voor een MRI, de uitstraling is hetzelfde als in 2016, dus ik vermoed wederom de L5-S1Super kansloos hoe dat weer zo geëvolueerd is en door een nies weer helemaal naar de klote is.
Qua trainen voor nu even niets, als de pregabaline zn werk doet ga ik wat ik tot nu toe heb bereikt proberen te behouden en ik hoop er nog iets aan vet af te krijgen. Verder maar even kijken wat het beste moment is voor het maken van de foto’s.
Het is wat het is en we laten ons niet zomaar weer uit t veld slaan!

Ik zag het al voorbij komen, mooi kut en dat net voor je vakantie
Vast een fijne vakantie en sterkte met die hernia![]()
Pff je hebt wel het juiste moment uitgekozen zeg! Beterschap!
Gelukkig ben je tenminste pijnvrij nu. Geniet van je vakantie maat!