Fitness Seller

Contest Log Pun intended

Ondanks de zere rug hoop ik toch voor jullie dat jullie beide een mooie vakantie gaan hebben. Ik weet zo niet waar jullie heen gaan maar heb het woord "zon" wel voorbij zien komen dus jullie blijven vast niet in Nederland. Dus qua weer zal het je/jullie vast en zeker goed gaan doen...

HAVE FUN :rocknana:

• Like
Waarderingen: Vonk
F#cked up man... sterkte!
Hoop dat een paar weekjes(?) zon en rust voldoende is om te laten herstellen.

Anyway, have fun. :cool:

• Like
Geniet van je vakantie! Gaat je goed doen:).

• Like
Fijne vakantie beiden, geniet ervan.

• Like
Beterschap en dat je toch nog kan genieten van je vakantie!

• Like
  • Topic Starter Topic Starter

Ik hoop het man! Fijne vakantie jullie twee!

Het weer zag er goed uit zag ik bij @HillR :cool:

Ondanks de zere rug hoop ik toch voor jullie dat jullie beide een mooie vakantie gaan hebben. Ik weet zo niet waar jullie heen gaan maar heb het woord "zon" wel voorbij zien komen dus jullie blijven vast niet in Nederland. Dus qua weer zal het je/jullie vast en zeker goed gaan doen...

HAVE FUN :rocknana:

F#cked up man... sterkte!
Hoop dat een paar weekjes(?) zon en rust voldoende is om te laten herstellen.

Anyway, have fun. :cool:

Geniet van je vakantie! Gaat je goed doen:).

Fijne vakantie beiden, geniet ervan.

Beterschap en dat je toch nog kan genieten van je vakantie!

Thanks allemaal :cool:

Heb gistermiddag besloten om toch maar de tramadol toe te voegen op 300mg per dag verdeeld over 3 inname momenten. Die ga ik vanaf nu wijzigen naar 6 innamemomenten i.v.m. de halfwaardetijd en het feit dat ik nu echt teringmisselijk ben van die zooi. In combinatie met de Lyrica is het ook weer even wennen allemaal, want ik ben echt behoorlijk van de kaart. Maarrrr, een half uur na de inname van de medicijnen vanmorgen kon ik ineens weer gewoon lopen, zitten en heb ook normaal kunnen douchen. Dit was ook wel een beetje het doel natuurlijk, om in elk geval geen ontiegelijke last te hebben in het vliegtuig waar ik me waarschijnlijk geen enkele houding zou kunnen houden om pijnvrij te zijn. Je moet er wel wat voor over hebben qua medicijnen en compleet van de kaart zijn.. Hopelijk levelt dat laatste een beetje uit naar normaal, of dat ik eraan gewend raak. Want ik wil wel dat @HillR geen last ondervind van mijn vaagheid. Zal vast wel loslopen :)

Ben wel superblij dat ik die tramadol erin gegooid heb, want het is net dat ene zetje wat blijkbaar nodig is om de pijn zo goed als volledig te kunnen onderdrukken. Moet wel alvast rekening houden met het afbouwen en alle andere sides die daarbij komen kijken straks. Maargoed, eerst maar eens goed genieten op vakantie en goed bewegen (zwemmen is het beste) en lekker chillen :cool: Ik heb er echt fucking veel zin in :D

Oh het kan zijn dat mijn verhaaltje wellicht wat onsamenhangend is, maar dat komt dan door de meds :roflol:

Hier nog een actiefilmpje van toen ik nog nergens last van had :wave:

Zo gisteren nog heerlijk kunnen trainen! Chest delts biceps :cool:

Maar dan vanmorgen slaat het noodlot weer toe.. bijna exact 2 jaar na mijn hernia in 2016, moest ik vanmorgen net uit bed niesen.. En jawel, uitstraling in het been en kan niet meer zitten, niet meer lopen.. Alleen liggen in de juiste houding.

Voor nu betekend dat eerst met medicijnen de pijn verdraagzaam maken zodat we er op vakantie zo min mogelijk ongemakken van ondervinden. Ik beperk me eerst tot ibu, paracetamol en pregabaline. De tramadol doet in principe niets tegen neuropathische zenuwpijn, maar bedwelmd alleen maar. En ik wil toch een beetje voorkomen dat ik net als in 2016 als een zombie de vakantie doorbreng. Wat dat betreft is de pregabaline hetgeen waar al Mn hoop op is gevestigd. Begin met 3x daags 150mg, maar als ik moet verhogen dan zal ik dat niet laten.

Maandag vast een doorverwijzing vragen voor een MRI, de uitstraling is hetzelfde als in 2016, dus ik vermoed wederom de L5-S1 :( Super kansloos hoe dat weer zo geëvolueerd is en door een nies weer helemaal naar de klote is.

Qua trainen voor nu even niets, als de pregabaline zn werk doet ga ik wat ik tot nu toe heb bereikt proberen te behouden en ik hoop er nog iets aan vet af te krijgen. Verder maar even kijken wat het beste moment is voor het maken van de foto’s.

Het is wat het is en we laten ons niet zomaar weer uit t veld slaan!

Ik zag het al voorbij komen, mooi kut en dat net voor je vakantie:mad:

Vast een fijne vakantie en sterkte met die hernia:sad:

• Like
Geniet zo goed mogelijk van je vakantie !

• Like
Fijne vakantie dikke!

• Like
Pff je hebt wel het juiste moment uitgekozen zeg! Beterschap!

• Like
Gelukkig ben je tenminste pijnvrij nu. Geniet van je vakantie maat!

• Like
Fijne vakantie kerel!

• Like
Ik zag het al voorbij komen, mooi kut en dat net voor je vakantie:mad:

Vast een fijne vakantie en sterkte met die hernia:sad:

Geniet zo goed mogelijk van je vakantie !

Pff je hebt wel het juiste moment uitgekozen zeg! Beterschap!

Gelukkig ben je tenminste pijnvrij nu. Geniet van je vakantie maat!

Thanks Guys! Gaat helemaal goedkomen!! Super veel zin in nu de pijn te handelen is, hoera voor de farmaceutische industrie :roflol: :o

:wave:

Ik ga op vakantie en ik neem mee :roflol:

upload_2018-6-19_3-43-59.jpeg

t*ring...:eek!:

Maar goed..better be safe than sorry!

• Like
True! Zo kom ik de vakantie in elk geval goed door :)

Ze vroegen niets. Ik keek heel lief :)

:roflol: “wat gaat u daarmee doen, meneer?”
“Mijzelf verdoven tot op het punt dat ik niets meer voel”
Seems legit

Terug
Naar boven