AndroidHealthClinic

Contest Log Pun intended

• Topic Starter Topic Starter
Nice, resort er speciaal op uitgezocht? Lijkt me ook wel fijn een gym mogelijkheid te hebben tijdens de vakantie.

Resort uitgezocht op;

- eten cijfer 8 of hoger
- zwembaden minimaal 3
- bars minimaal 3
- voorzieningen cijfer 9 of hoger
- minimaal 4,5 sterren zoover
- gym met genoeg gewichten en machines
- overal cijfer minimaal 8,5

Resort uitgezocht op;

- eten cijfer 8 of hoger
- zwembaden minimaal 3
- bars minimaal 3
- voorzieningen cijfer 9 of hoger
- minimaal 4,5 sterren zoover
- gym met genoeg gewichten en machines
- overal cijfer minimaal 8,5

Er wordt niks aan het toeval over gelaten zie ik :D

• Like
Waarderingen: Vonk
Haha nee, als je een smak geld neer moet leggen voor 10 dagen dan moet wel echt alles goed geregeld zijn :D En dat is het hier echt meer dan :) Super fijn aangezien ik niet echt mobiel ben nog :o

Haha nee, als je een smak geld neer moet leggen voor 10 dagen dan moet wel echt alles goed geregeld zijn :D En dat is het hier echt meer dan :) Super fijn aangezien ik niet echt mobiel ben nog :o
Is het all in ook?

Want dat deden jullie nooit toch?

Is het all in ook?

Want dat deden jullie nooit toch?

Nee klopt, we wilden dit jaar een keer super de luxe all inclusive idd.. wellicht een soort helderziende actie gezien mijn hernia, want anders hadden we het zeker moeten annuleren als we alles zelf hadden moeten regelen steeds.

Geniet er van man

• Like
Nee klopt, we wilden dit jaar een keer super de luxe all inclusive idd.. wellicht een soort helderziende actie gezien mijn hernia, want anders hadden we het zeker moeten annuleren als we alles zelf hadden moeten regelen steeds.
Lekker hoor! En is het eten zo goed als het cijfer deed vermoeden?

Van wat ik in de IG stories zie zag het er in ieder geval mooi uit daar:thumbs:

• Like
Liggen aan het zwembad,
liggen aan de bar,
liggen op bed en gesoigneerd worden door @HillR :eyebrow:

er zijn ergere dingen denk ik voor op vakantie :D

Thanks man! :cool:

Lekker hoor! En is het eten zo goed als het cijfer deed vermoeden?

Van wat ik in de IG stories zie zag het er in ieder geval mooi uit daar:thumbs:

Ja eerlijk gezegd nog beter, alles is vers, wat warm hoort te zijn is warm en koud is koud. Elke avond vers vlees wat voor je gebakken, gegrild wordt en uit de oven komt. Variatie is ook enorm, dus echt voor een bodybuilder een ware speeltuin :D

Liggen aan het zwembad,
liggen aan de bar,
liggen op bed en gesoigneerd worden door @HillR :eyebrow:

er zijn ergere dingen denk ik voor op vakantie :D

Haha jazeker, i’m a blessed man! :engel:

Ja eerlijk gezegd nog beter, alles is vers, wat warm hoort te zijn is warm en koud is koud. Elke avond vers vlees wat voor je gebakken, gegrild wordt en uit de oven komt. Variatie is ook enorm, dus echt voor een bodybuilder een ware speeltuin :D
Ik wil graag weten welk hotel het is..:eating: :zuip:

Je zou me moeten zien lopen.. ze vragen steeds aan me of het wel gaat, of ze vragen “are you injured?” Wel super aardig natuurlijk :)

@HillR is nu gymmen, ik mag niet mee :( ze vind dat ik teveel van Mn lichaam vraag, dus ik heb verplichte rust op het bedje aan t zwembad.. er zijn ergere dingen natuurlijk, maar had graag even gepompt met wat light weights. Maar ze heeft vast gelijk, wat extra rust zal toch beter zijn.

Om het hier toch nog een beetje leuk te houden een foto uit een wc met goed licht, zonder pomp dus helaas en zonder goede abs, want het aanspannen lukt niet door de pijn :mad:

Tot zover weer! :wave:

upload_2018-6-21_10-22-56.jpeg
Moet er altijd welkom lachen dat de grootste buffels naar die kleine vrouwtjes van ze luisteren, myself inclusief:roflol:

Niet zoveel schapenvlees eten...anders begint jouw leeuwin nog te blaten :p

thanks for your points Greece :cool: :D

• Like
Chill man, geniet er van! Ik ben normaal ook niet van de all-in's, maar overweeg het nu ook aangezien ik in september mijn eerste 2 wedstrijden draai en daarna gewoon even wil relaxen (wel een actieve vakantie, maar een 'niets moet' en 'alles is geregeld' gevoel hebben).

Resort ziet er super uit! Geen last van schreeuwende kinderen bij het zwembad?
Enige nadeel van zo'n all-in vind ik dat er vaak veel van die simpele lui komen die de hele week het resort niet uit komen, niets eten 'wat de boer niet kent' en waarschijnlijk op de kaart amper kunnen aanwijzen in welk land ze zitten (oke, dit is een beetje generaliseerd).:p

• Like
Terug
Naar boven