- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Ik houd beide logs bij en zo'n lieve meid moet je idd enorm blij mee zijn! Voor beiden wel heel vervelend , maar toch ook wel mooi om te zien hoe jullie ermee omgaan en ondanks de ellende toch het beste ervan proberen te maken!
Hoop ook echt op een wonder voor je! Zou toch zo verdomde mooi zijn....![]()
Ik ben inderdaad enorm gezegend met een engeltje zoals @HillR ze is zo “pure of heart” en zo ontzettend zorgzaam, geduldig en meelevend. Ik ben daar heel trots op dat ik haar de mijne mag noemen!
Pff pijn 10/10 is wel erg heftig.. klote maat, hoop dat het snel beter gaat!
Ja je denkt dan in eerste instantie; “het valt wel mee deze keer” maar kennelijk zit het erger maken van de pijn in een klein hoekje.
Straks naar kos stad met de taxi, in elk geval langs de apotheek, hopelijk gaan ze niet moeilijk doen over de tramadol, maar ik vrees ervoor.. De lyrica daarentegen krijg ik als t goed is gewoon zo mee.

ze vind dat ik teveel van Mn lichaam vraag, dus ik heb verplichte rust op het bedje aan t zwembad.. er zijn ergere dingen natuurlijk, maar had graag even gepompt met wat light weights. Maar ze heeft vast gelijk, wat extra rust zal toch beter zijn.

ik mag van de bazin