XXL Nutrition

Contest Log Pun intended

• Topic Starter Topic Starter
Ik houd beide logs bij en zo'n lieve meid moet je idd enorm blij mee zijn! Voor beiden wel heel vervelend , maar toch ook wel mooi om te zien hoe jullie ermee omgaan en ondanks de ellende toch het beste ervan proberen te maken!

Hoop ook echt op een wonder voor je! Zou toch zo verdomde mooi zijn....:grinny:

Ik ben inderdaad enorm gezegend met een engeltje zoals @HillR ze is zo “pure of heart” en zo ontzettend zorgzaam, geduldig en meelevend. Ik ben daar heel trots op dat ik haar de mijne mag noemen!

Pff pijn 10/10 is wel erg heftig.. klote maat, hoop dat het snel beter gaat!

Ja je denkt dan in eerste instantie; “het valt wel mee deze keer” maar kennelijk zit het erger maken van de pijn in een klein hoekje.

Straks naar kos stad met de taxi, in elk geval langs de apotheek, hopelijk gaan ze niet moeilijk doen over de tramadol, maar ik vrees ervoor.. De lyrica daarentegen krijg ik als t goed is gewoon zo mee.

Fentanyl schijnt ook goed te werken :o

Tramadol geven ze dus (logischerwijs omdat opiaat) niet mee. Dus moet eerst langs een dokter voor een recept. Gezeik, lyrica geven ze gewoon mee :o Dus dat heb ik in elk geval maar binnen :)

Ga je eigenlijk nog doorblasten nu met die hernia?

• Like
Waarderingen: Vonk
Je zou me moeten zien lopen.. ze vragen steeds aan me of het wel gaat, of ze vragen “are you injured?” Wel super aardig natuurlijk :)

@HillR is nu gymmen, ik mag niet mee :( ze vind dat ik teveel van Mn lichaam vraag, dus ik heb verplichte rust op het bedje aan t zwembad.. er zijn ergere dingen natuurlijk, maar had graag even gepompt met wat light weights. Maar ze heeft vast gelijk, wat extra rust zal toch beter zijn.

Om het hier toch nog een beetje leuk te houden een foto uit een wc met goed licht, zonder pomp dus helaas en zonder goede abs, want het aanspannen lukt niet door de pijn :mad:

Tot zover weer! :wave:

upload_2018-6-21_10-22-56.jpeg
Fack, als je niet eens je abs kunt aanspannen moet die pijn in de rug extreem zijn! Shape is goed man, mensen zullen je niet alleen raar aankijken omdat je krom rondloopt:p

Fack, als je niet eens je abs kunt aanspannen moet die pijn in de rug extreem zijn! Shape is goed man, mensen zullen je niet alleen raar aankijken omdat je krom rondloopt:p

Thanks man! Ja best wel fucked up, ben je eindelijk droog genoeg, kan ik Mn ABS niet eens aanspannen :o

Ga je eigenlijk nog doorblasten nu met die hernia?

Heeft weinig zin, aangezien ik niet kan trainen op het moment.

Ik kon ze vanmorgen een beetje aanspannen, maar zoals je ziet sta ik behoorlijk scheef omdat ik me verhoud ivm de pijn :o

Toch wel deel waardig dacht ik :)

87D72856-8776-412D-B98A-2657E6B82166.jpeg

Laatst bewerkt:
Gisteren met Mn kromme lijf toch nog wat afgelopen in Kos stad naar een pharmacy die nog open was.. de eerste 3 waren al dicht, zul je altijd zien :emo:

6A02D33E-0F08-4F5C-8A38-04448E67BE74.png

Je ziet er nog steeds top uit ouwe!

• Like
Welke app gebruik je? En hoe accuraat is die (denk je) ?

Steps App heet deze! Ik gebruik er meerdere en ze geven allen exact hetzelfde aan, dus ik denk dat het aan de accuraatheid van de telefoonsensor gaat, maar ik heb geen idee hoe accuraat de iPhone X is eerlijk gezegd. Qua gevoel zit het wel goed volgens mij.

Je ziet er nog steeds top uit ouwe!

Thanks maatje, ik doe Mn best om er nog wat van te maken richting de contest!

Jippie :D ik mag van de bazin @HillR straks mee naar de gym om wat licht pompwerk te doen :heart:

Vandaag komt de dokter, dan hopelijk een Grieks recept voor tramadol! Anders worden het een paar penibele laatste paar dagen ben ik bang :eek:

Morgen een deep tissue ancient Greek massage geboekt van 50m. Kan @HillR ook even haar handen laten rusten :cool:

Jippie :D ik mag van de bazin @HillR straks mee naar de gym om wat licht pompwerk te doen :heart:

Vandaag komt de dokter, dan hopelijk een Grieks recept voor tramadol! Anders worden het een paar penibele laatste paar dagen ben ik bang :eek:

Morgen een deep tissue ancient Greek massage geboekt van 50m. Kan @HillR ook even haar handen laten rusten :cool:

Sterkte ermee man! Niet de valantie die je voor ogen had gok ik, maar jullie maken er het beste van zie ik. En je shape? Nog altijd top!

• Like
Tot nu toe wordt het steeds erger. Het duurt vaak even voor de lyrica zijn werk gaat doen en bij tramadol treed gewenning op, dus die dosering is ook al aardig verhoogd inmiddels, net als de lyrica. Ik hoop nog op een wonder, maar sinds gisteren is de pijn wel naar 10/10 gegaan en zijn de momenten waarop ik even kan zitten of lopen erg spaarzaam geworden. Het is wat het is, gelukkig heb ik @HillR by my side, die echt ontzettend lief is en goed voor me zorgt. Eigenlijk vind ik het erger voor Hill dan voor mezelf, vooral omdat het de tweede keer is en weer op vakantie :( En de medicatie veranderd me nogal ook, dus extra lastig af en toe.

Maar we gaan door tot het bittere eind @Koppie :flexbiceps:
Dat is kut man, en dat op vakantie :(
Waarom weet je trouwens dat het een hernia is? Of is alles identiek aan de vorige keer?
Ik ben toevallig gisteren ook door m'n rug gegaan, maar hoop (en denk) toch dat dat een spierkwestie is (spit). Sterkte ermee, en met de terugreis.

• Like
Sterkte ermee man! Niet de valantie die je voor ogen had gok ik, maar jullie maken er het beste van zie ik. En je shape? Nog altijd top!

Nee echt enorm balen dit! We slaan ons er maar een beetje doorheen links en rechts. Vind het vooral super klote dat @HillR net zoals op vakantie in 2016 voor de tweede keer met mij opgescheept zit, weinig kunnend en zwaar doped up, waardoor ik niet echt mezelf meer ben.

Dat is kut man, en dat op vakantie :(
Waarom weet je trouwens dat het een hernia is? Of is alles identiek aan de vorige keer?
Ik ben toevallig gisteren ook door m'n rug gegaan, maar hoop (en denk) toch dat dat een spierkwestie is (spit). Sterkte ermee, en met de terugreis.

De aanloop ernaar toe is in retrospect exact hetzelfde gebleken. Ook de final trigger is identiek en de pijn is als geen ander helaas makkelijk te herkennen en is ook identiek :( Ik ken geen andere pijn die zich zo uit, zenuwpijn is zo erg dat zelfs een volwassen kerel van 34 het huilen nader staat dan het lachen. Maar we maken er wat van hier, genieten echt van alles met volle teugen!

Inmiddels is de dokter geweest en die viel bijna achterover van zn stoel toen hij hoorde dat ik 800mg tramadol per dag neem :roflol:

Receptje uiteraard gewoon gekregen dus zijn nu wachtende op de taxi naar Kos stad en daarna gauw weer terug lekker zwemmen en biertjes drinken :D

Wel vervelend voor @HillR inderdaad... Volgende keer dat je dat tegenkomt geef je maar een seintje en ga ik wel mee in jouw plaats hoor. Vanzelfsprekend betaal ik mijn deel wel.

:kiss:

• Like
OK, duidelijk verhaal. (helaas)
Inmiddels is de dokter geweest en die viel bijna achterover van zn stoel toen hij hoorde dat ik 800mg tramadol per dag neem :roflol:
We moeten hier natuurlijk ook een soort rhinoceros verdoven :p
Hopelijk ontspant het zwemmen je nog een beetje.

Wel vervelend voor @HillR inderdaad... Volgende keer dat je dat tegenkomt geef je maar een seintje en ga ik wel mee in jouw plaats hoor. Vanzelfsprekend betaal ik mijn deel wel.

:kiss:

Haha die dag zal natuurlijk nooit komen :kiss:

OK, duidelijk verhaal. (helaas)

We moeten hier natuurlijk ook een soort rhinoceros verdoven :p
Hopelijk ontspant het zwemmen je nog een beetje.

:roflol: Ja denk dat doseringen voor de gemiddelde mens niet meer van toepassing zijn inmiddels :o

Ik merk dat je toch nog af en toe aan een beetje trainen toe komt, Pun. Probeer je daarbij ook pulldowns? Voor mij (heb chronische herniaklachten) is dat zo'n beetje de enige oefening die verlichting geeft.

Terug
Naar boven