Vond ik ook, daarom dat ik hem jullie niet wil onthouden
Mag beiden hoor, maar over het algemeen kom je nergens met medelijden, dus lach maar gewoon
Je bent zelf dik skere ecto!
Ja het blijft een dingetje, goed benen kunnen trainen.. Ik zal toch water bij de wijn moeten doen, aangezien mijn rug nog wel wat langer mee moet dan maar 35 jaar. Na een eventuele operatie eerst maar gewoon proberen te onderhouden. 400+ kg legpressen zal wel voorgoed verleden tijd zijn.

klote ruggen
True, maar als ik eenmaal ergens aan begin dan wil ik het ook afmaken.
Ik heb verdomme nog vakantie
Thanks en ja je hebt zeker gelijk! Vanmorgen ging het heel even beter met de pijn, kon goed rondlopen en zelfs zitten. Maar na een dutje is dat weer weg
Vandaag bij de huisarts geweest en doorverwijzing gekregen.
@HillR heeft bij een trage en slechte telefoonservice erop aangedrongen dat ze toch iemand van de kliniek zelf te spreken zou krijgen. Toen kreeg ze meteen mijn behandelend arts van de vorige keer.. En dan kan het snel gaan. Die riep meteen tegen zijn assistente dat zij mij moest inplannen nog voor morgen voor een MRI. En zo geschiedde, morgen om 17:30 bij de kliniek zijn voor een MRI. Hopelijk gaat het vervolg net zo snel. De beelden kan ik erna direct zelfs nog bespreken met de Arts

Als het dan mis is, zullen we waarschijnlijk gelijk een datum prikken voor operatie in Keulen. Met een beetje geluk is die Chirurg niet met vakantie ofzo op het moment en kan het dan nog bijvoorbeeld volgende week al.
Ik zie verlichting aan het einde van de horizon
Zien jullie het ook?