- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Blijf van die pep af man

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Misschien moet je er toch eens over nadenken of je het risico wilt blijven nemen dat dit steeds weer terugkomt? Kans is klein dat het niet met jouw gym activiteiten te maken heeft toch? Bij mij zou het niet meer opwegen dan.
Dat is een hele mooie foto geworden maat, je fysiek komt er heel goed uit!
Hopelijk kun je snel terug naar de gym.
Heftig verhaal weer, gelukkig hou je je medicijngebruik goed in de gaten. Geweldige foto overigens!

Gave pic!
Ga je de klim foto's ook nog posten?
Succes morgen!
Thanks kerel, ik hoop t ook!!
Dank Neet! Ja tramadol zijn geen snoepjes en ik ben best wel verslavingsgevoelig, dus op tijd pas op de plaats maken en goed naar m’n lichaam luisteren zijn zaken die ik mezelf echt opleg.
De foto ben ik ook echt super blij mee![]()
Het is denk ik ook maar net hoe ver je wilt komen. Punjab is sowieso al heel erg ver gekomen. Natuurlijk geldt meer is beter nog altijd in deze sport maar heb desondanks het idee dat punjab wel erg tevreden is met zijn fysiek.Surprise, surprise. Je lichaam reageert wel heel goed op sommige substanties + harde training. Vervelend dat die hernia je parten blijft spelen (heb zelf ook chronische rugklachten, dus empathie), anders had je ver kunnen komen.
)topic verneuker alert,
Pun,na aanhoudende jarenlange onderrugklachten (met uitstraling naar mijn linkerbeen = gevoelloze plekken op mijn bovenbeen)
is normaal squatten niet meer te doen ,zelfs niet met pussyweights = kruipend naar huis
om het feest compleet te maken protesteert mijn rechterknie de laatste tijd ook steeds meer zodat mijn geliefde frontsquats ook even
niet meer gedaan kunnen worden,
wat heb jij voor tips om toch nog redelijke benen te krijgen qua oefeningen,volume en intensiteit

Surprise, surprise. Je lichaam reageert wel heel goed op sommige substanties + harde training. Vervelend dat die hernia je parten blijft spelen (heb zelf ook chronische rugklachten, dus empathie), anders had je ver kunnen komen.
Het is denk ik ook maar net hoe ver je wilt komen. Punjab is sowieso al heel erg ver gekomen. Natuurlijk geldt meer is beter nog altijd in deze sport maar heb desondanks het idee dat punjab wel erg tevreden is met zijn fysiek.
Duidelijk en begrijpelijk. Ik herken die lage rugpijn ook wel. Ook gehad alvorens ik mij blesseerde. Gelukkig nu net sinds een week of 5 pijnvrij, maar moet echt wel mn koppie erbij houden als ik lift. Bij een pijntje stop ik direct.Zeurende lage rug pijn, wekenlang, die met fysio niet weg ging. Eveneens overbelaste zenuwband in het rechterbeen, je weet wel die brede band aan de zijkant (even te lui het op te zoeken)
Iliotibial Band? Wanneer ik het opzoek vind ik enkel kniepijn (lopersknie) die te maken heeft met die pees. Ik heb al weken pijn aan de zijkant van m'n linkerquad maar vind geen verklaring wat het kan zijn.Zeurende lage rug pijn, wekenlang, die met fysio niet weg ging. Eveneens overbelaste zenuwband in het rechterbeen, je weet wel die brede band aan de zijkant (even te lui het op te zoeken)