XXL Nutrition

Pun op weg naar shredcity..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brrr, voor hetzelfde geld prik ik in een zenuw, of in de bloedbaan met m'n trillende handjes..

Ik heb het al vaak overwogen hoor, maar ik denk dat het beter is van niet :roflol:

Als ik melanotan zet (lees: laat zetten door Pun) dan lig ik op bed met m'n ogen dicht, het liefst met iets waar ik op kan bijten omdat ik zo'n fucking p*ssy ben :roflol:

Jup, IN!

Kan de angst voor naalden begrijpen tho :o

• Like
Waarderingen: Vonk
In! Chocola ftw

• Like

Haha niet zo handig dan :D

Brrr, voor hetzelfde geld prik ik in een zenuw, of in de bloedbaan met m'n trillende handjes..

Ik heb het al vaak overwogen hoor, maar ik denk dat het beter is van niet :roflol:

Als ik melanotan zet (lees: laat zetten door Pun) dan lig ik op bed met m'n ogen dicht, het liefst met iets waar ik op kan bijten omdat ik zo'n fucking p*ssy ben :roflol:

Haha duidelijk en leuk verwoord idd :roflol:

• Like
In !
Wat zijn je stats nu?

• Topic Starter Topic Starter
Trouwens i.v.m. glute shots, waar heb je het geprobeerd? Ik zou ventroglute proberen, dorsoglute zat ik er ook bij als een parkinson patiënt en soms deed het flink pijn en vaak kwam er veel bloed uit. Ventroglute is meer in je zij in de gluteus medius, zitten overigens ook veel minder zenuwen/bloedvaten.

• Like
Jaja hij is weer terug!!
Aanrader!
In.

• Like
In!

• Like
in, ken er geen reet van die chemicaliën wil gewoon zien hoe je voor uit gaat stel mij en de rest niet teleur :)

• Like
In, goeie begin post, en kan het wel vinden in wat uitspraken van je. Zoals oefeningen doen die iedereen vindt dat je die MOET doen. Ik deadlift en squat al een tijdje niet meer wegens da ik er telkens blessures/ pijntjes door krijg en er ook niet veel aan vind ( train m'n benen verder wel gewoon hard!). Ben benieuwd hoe je erbij staat einde cut, succes!

• Like
Trouwens
i.v.m. glute shots, waar heb je het geprobeerd? Ik zou ventroglute proberen, dorsoglute zat ik er ook bij als een parkinson patiënt en soms deed het flink pijn en vaak kwam er veel bloed uit. Ventroglute is meer in je zij in de gluteus medius, zitten overigens ook veel minder zenuwen/bloedvaten.

Mijn lats zitten gewoon in de weg, ook voor de zijkant bilspier. En voor de spiegel snapt mijn brein niet.. Ga ik naar links dan ga ik naar rechts :roflol: Mijn eerste kuurtjes kon ik er makkelijk bij en dat was altijd fijn injecteren.. Maar ergens ben ik nu ook gewend geraakt aan een 0,6x25 naald. Die groene dingen zijn fijn voor optrekken, meer niet :D

Jaja hij is weer terug!!
Aanrader!
In.

Haha :D

Welkom :)

in, ken er geen reet van die chemicaliën wil gewoon zien hoe je voor uit gaat stel mij en de rest niet teleur :)

Nee dat hoeft ook niet kerel. Uiteindelijk gaat het om de resultaten, ongeacht of die nu makkelijker te behalen zijn met AAS of niet.

In, goeie begin post, en kan het wel vinden in wat uitspraken van je. Zoals oefeningen doen die iedereen vindt dat je die MOET doen. Ik deadlift en squat al een tijdje niet meer wegens da ik er telkens blessures/ pijntjes door krijg en er ook niet veel aan vind ( train m'n benen verder wel gewoon hard!). Ben benieuwd hoe je erbij staat einde cut, succes!

Ja fuckit :) Daarnaast ken ik mezelf en als ik dingen moet doen die ik niet leuk vind of niet lekker vind :eyebrow: dan haak ik gauw genoeg af..

In, benieuwd naar je road tot 8%. Good luck.

• Like
Mijn lats zitten gewoon in de weg, ook voor de zijkant bilspier. En voor de spiegel snapt mijn brein niet.. Ga ik naar links dan ga ik naar rechts :roflol: Mijn eerste kuurtjes kon ik er makkelijk bij en dat was altijd fijn injecteren.. Maar ergens ben ik nu ook gewend geraakt aan een 0,6x25 naald. Die groene dingen zijn fijn voor optrekken, meer niet :D
Ah vandaar, zo'n kleine naald lijkt me ook wel wat fijner idd dan zo'n harpoen de kont in drukken:o

Kan ik niet zien als tapatalk gebruiker denk ik. :)

Ohh ik vond het al zo'n gekke vraag..

Schommelend tussen de 104-106KG met 10-12BF nu ongeveer. Boven de 30 jaar betekent bij mij wel dat mijn buikje van die 10-12% toch zeker 75% van al dat vet heeft :( De rest van mijn lichaam is toch een stuk droger. Ah wel f**k genetics, we've got roids :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven