MuscleMeat

Pun op weg naar shredcity..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie je stats ook niet op mobiel.

Welke onderrug problemen heb je?
Ik hernia en dat hindert wel degelijk je buik/rug trainingen, dus gewoon omheen trainen en wat je zegt: gewoon trainen wat je leuk vind en kan!

Hoop dat je 8% weet te behalen bro, im in!

• Like
Waarderingen: Vonk
Ohh ik vond het al zo'n gekke vraag..

Schommelend tussen de 104-106KG met 10-12BF nu ongeveer. Boven de 30 jaar betekent bij mij wel dat mijn buikje van die 10-12% toch zeker 75% van al dat vet heeft :( De rest van mijn lichaam is toch een stuk droger. Ah wel f**k genetics, we've got roids :D

Ben zelf ook 30 en ken het, schouders, borst en benen helemaal droog maar buik en bij mij ook de onderrug is het hardnekkig.
Nette stats man! Hoop ook weer snel naar de 100 te gaan :)
Ga je gewoon letten op je totale kcal inname of strict schema volgen?

Oja; 1e x ass prikken is kut, daarna ga je het grappig vinden en lachen om je eigen gestuntel [emoji28]

• Like
Welk merk gh?

Je kan echt wel zelf in je reet zetten, als je maar wilt.
Lukt mij ook en nog veel grotere mannen ook. Krijg je wel mega delt pomp van :)

Drop je trainingen ook?

Succes.

Succes met behalen van je doelen! Ben benieuwd naar je log!

• Like
  • Topic Starter Topic Starter
Ik zie je stats ook niet op mobiel.

Welke onderrug problemen heb je?
Ik hernia en dat hindert wel degelijk je buik/rug trainingen, dus gewoon omheen trainen en wat je zegt: gewoon trainen wat je leuk vind en kan!

Hoop dat je 8% weet te behalen bro, im in!

Wist ik het maar.. Het is iets wat er zomaar inschiet, 9/10x niet eens tijdens het sporten maar gewoon tijdens een verkeerde beweging. Ik weet wel dat het bij ons in de familie van moeders zijde geen onbekend iets is en dat bijna iedereen in de familie wel kampt met problemen in de onderrug. Fysio helpt vaak wel, dry needling en goede massages doen wonderen. Overigens helpt het bij mij inderdaad om veel te blijven bewegen, dus inderdaad in elk geval 1x per week de gym in met een FB welke de onderrug niet direct belast. Maar als ik het echt heel erg heb dan loop ik gewoon krom en kan ik ook geen gewichten tillen.

Ben zelf ook 30 en ken het, schouders, borst en benen helemaal droog maar buik en bij mij ook de onderrug is het hardnekkig.
Nette stats man! Hoop ook weer snel naar de 100 te gaan :)
Ga je gewoon letten op je totale kcal inname of strict schema volgen?

Haha, tot je 30e denk je ahhh dat gaat mij nooit gebeuren, let maar op.. En dan :o kutbuikje..

Ik ga wel een richtlijn maken, carb cycle en mijn onnodige suikers zoals gezegd eruit gooien. Ervaring leert dat het dan in 8 weken wel heel hard kan gaan bij mij.

Oja; 1e x ass prikken is kut, daarna ga je het grappig vinden en lachen om je eigen gestuntel [emoji28]

Ik vind er niks grappigs aan.. Zeker op tren krijg ik al gauw ergens kramp als ik mezelf in een kuthouding moet forceren.. Als je dan ook 5ML in je reet moet wegduwen ben je toch al snel een minuutje verder.

Welk merk gh?

Je kan echt wel zelf in je reet zetten, als je maar wilt.
Lukt mij ook en nog veel grotere mannen ook. Krijg je wel mega delt pomp van :)

Drop je trainingen ook?

Succes.

Het is ook een kwestie van lenigheid en flexibiliteit.. Die is echt ver te zoeken bij mij. Zoals gezegd ik vind het gewoon niet te doen. Dan duw ik liever iets harder de naald erin en op het uiteinde van de spuit :p

GH is Alley.

Succes met behalen van je doelen! Ben benieuwd naar je log!

Thanks! :thumbs:

Genetics zitten in vials/ampullen toch?

• Like
In, super veel succes man!
Ben zelf 33 jaar, en dat kutbuikje is idd lastig weg te krijgen. Maar zeker niet onmogelijk ;)

• Like
IN!

En chapeau voor het intelligent stukje schrijven wat je daar neer hebt gezet, dat was fijn lezen. ! .
Kan mij ook in veel dingen vinden wat je zegt, zal wel generatiedingetje zijn I guess (30+, 35-). Hier bijvoorbeeld ook zo één met altijd op de loer liggende onderrug-issues, FML.

Sws hulde voor: van ecto-59kg naar buffel-triple-digits-maar-forever-small

Succes kerel!
Ben benieuwd naar de pics. Je avatar is flink buff zeg!

Fysio helpt vaak wel, dry needling en goede massages doen wonderen. Overigens helpt het bij mij inderdaad om veel te blijven bewegen, dus inderdaad in elk geval 1x per week de gym in met een FB welke de onderrug niet direct belast. Maar als ik het echt heel erg heb dan loop ik gewoon krom en kan ik ook geen gewichten tillen.

Dry needling zelf ondervond ik zelf als een hel, maar werkt inderdaad super.

• Topic Starter Topic Starter
Genetics zitten in vials/ampullen toch?

Met kut genetics kun je er nog zoveel AAS in gooien, van je genetics win je het nooit. Ik denk dat ik niet mag klagen en voor een average roider prima resultaten boek, gezien de dingen die ik er wel en niet voor laat zogezegd.

In, super veel succes man!
Ben zelf 33 jaar, en dat kutbuikje is idd lastig weg te krijgen. Maar zeker niet onmogelijk ;)

We gaan ervoor!! De tijdspanne is voor mij precies goed om extreem gemotiveerd te zijn, met een duidelijk doel voor ogen!

Dank broeder! :cool:

IN!

En chapeau voor het intelligent stukje schrijven wat je daar neer hebt gezet, dat was fijn lezen. ! .
Kan mij ook in veel dingen vinden wat je zegt, zal wel generatiedingetje zijn I guess (30+, 35-). Hier bijvoorbeeld ook zo één met altijd op de loer liggende onderrug-issues, FML.

Sws hulde voor: van ecto-59kg naar buffel-triple-digits-maar-forever-small

Succes kerel!
Ben benieuwd naar de pics. Je avatar is flink buff zeg!

Dank voor deze lieve woorden :$ Het is altijd goed om te horen dat ik niet de enige ben met onderrug problemen. Niet dat ik het een ander gun, maar dat maakt het weer iets verdraagzamer of zo :o

Dry needling zelf ondervond ik zelf als een hel, maar werkt inderdaad super.

Ik vind het eigenlijk ergens wel soort van "lekker". Ja soms doet het best pijn, maar het is een soort van fijne pijn ofzo.. :o inbe4 addicted to needles..

Ik volg bro! Succes met het shredden! Zou ik ook eens moeten doen :p

• Like
Ziet er goed uit ga je volgen

Kan ik beetje zien wat me te wachte staat in de toekomst:rolleyes:

• Like
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven