Ironmind
Huge Freak
- Waardering
- 1.051
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ohh ik vond het al zo'n gekke vraag..
Schommelend tussen de 104-106KG met 10-12BF nu ongeveer. Boven de 30 jaar betekent bij mij wel dat mijn buikje van die 10-12% toch zeker 75% van al dat vet heeftDe rest van mijn lichaam is toch een stuk droger. Ah wel f**k genetics, we've got roids
![]()
Ik zie je stats ook niet op mobiel.
Welke onderrug problemen heb je?
Ik hernia en dat hindert wel degelijk je buik/rug trainingen, dus gewoon omheen trainen en wat je zegt: gewoon trainen wat je leuk vind en kan!
Hoop dat je 8% weet te behalen bro, im in!
Ben zelf ook 30 en ken het, schouders, borst en benen helemaal droog maar buik en bij mij ook de onderrug is het hardnekkig.
Nette stats man! Hoop ook weer snel naar de 100 te gaan
Ga je gewoon letten op je totale kcal inname of strict schema volgen?
kutbuikje.. Oja; 1e x ass prikken is kut, daarna ga je het grappig vinden en lachen om je eigen gestuntel [emoji28]
Welk merk gh?
Je kan echt wel zelf in je reet zetten, als je maar wilt.
Lukt mij ook en nog veel grotere mannen ook. Krijg je wel mega delt pomp van
Drop je trainingen ook?
Succes.

Succes met behalen van je doelen! Ben benieuwd naar je log!
Fysio helpt vaak wel, dry needling en goede massages doen wonderen. Overigens helpt het bij mij inderdaad om veel te blijven bewegen, dus inderdaad in elk geval 1x per week de gym in met een FB welke de onderrug niet direct belast. Maar als ik het echt heel erg heb dan loop ik gewoon krom en kan ik ook geen gewichten tillen.
In, super veel succes man!
Ben zelf 33 jaar, en dat kutbuikje is idd lastig weg te krijgen. Maar zeker niet onmogelijk![]()

IN!
En chapeau voor het intelligent stukje schrijven wat je daar neer hebt gezet, dat was fijn lezen. ! .
Kan mij ook in veel dingen vinden wat je zegt, zal wel generatiedingetje zijn I guess (30+, 35-). Hier bijvoorbeeld ook zo één met altijd op de loer liggende onderrug-issues, FML.
Sws hulde voor: van ecto-59kg naar buffel-triple-digits-maar-forever-small
Succes kerel!
Ben benieuwd naar de pics. Je avatar is flink buff zeg!
Dry needling zelf ondervond ik zelf als een hel, maar werkt inderdaad super.
inbe4 addicted to needles..Hoe oud ben je eigenlijk Punjab? Kan zijn dat het ergens staat maar ik er grandioos naast kijk![]()