Fitness Seller

Pun op weg naar shredcity..

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
In
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
in!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
In!

Foto's van huidige shape?

Als ik alles zo lees dan veronderstel ik jij en Hillr een koppel zijn... Moest echt wel lachen met haar post over de naalden fobie :D

Vroeger dronk ik 3 liter ice tea pech op een dag. Na een paar jaar had ik op een dag zoiets van ik stop ermee en dan dan verschiet je wel even hoe je fysiek beter word. Had er ook gdv "afkickverschijnselen" van. Blij dat er nu vanaf ben en vooral water drink met af en toe wat een blikje ice tea green tussendoor.
 
In!

Foto's van huidige shape?

Als ik alles zo lees dan veronderstel ik jij en Hillr een koppel zijn... Moest echt wel lachen met haar post over de naalden fobie :D

Vroeger dronk ik 3 liter ice tea pech op een dag. Na een paar jaar had ik op een dag zoiets van ik stop ermee en dan dan verschiet je wel even hoe je fysiek beter word. Had er ook gdv "afkickverschijnselen" van. Blij dat er nu vanaf ben en vooral water drink met af en toe wat een blikje ice tea green tussendoor.

Foto van huidige shape volgt zodra ik ga starten met de cutcycle.

Hahaha 3 liter damn, dat is toch al snel 300gr suiker per dag aan alleen drinken :roflol:

Eerste dagen afkicken zijn echt een bitch inderdaad, zeker op tren en gh gaat me dat goed wat suikerdipjes geven. Moet nog even kijken hoe ik die op ga vangen :o

Als ik kijk naar wat ik per dag aan onnodige suikers naar binnenwerk;

1,5L frisdrank = 150gr suiker
(Chocolade)koekjes = 50gr suiker
Toetje etc = 25gr suiker

Zo kom ik toch ook al gauw op bijna 300gr suiker waar mijn lichaam geen reet aan heeft :o Al met al zo'n 1200kcal. Nog losgezien van suiker uit brood, aangezien ik nogal veel brood eet.. Ook dat zal ik terugbrengen naar een minimum van 6 boterhammen.

Mijn voeding zal er een beetje zo uit zien;

6 boterhammen met (VEEL) mager en eiwitrijk beleg
3-6 eieren (omelet met wat groente)
kip met rijst
tartaar/biefstuk/zalm 300/400gr
en allemaal hoerengroentes :o
Om eiwit nog wat omhoog te gooien nog wat whey met melk

Ik ga beginnen op ± 3250 - 3500 kcal. Op clean voedsel gaat het dan als het goed is hard :engel:

EKV ongeveer 300/200/150 en daar waar nodig zal ik bijsturen. Als het na een aantal weken niet snel genoeg gaat, zal ik wat gaan cyclen met de carbs.

Mijn huidige inname zal iets van 200/600/200 zijn :o
 
Laatst bewerkt:
Is het geen idee om mee te doen met de dbb contest(weet niet wanneer die begint etc)?
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Is het geen idee om mee te doen met de dbb contest(weet niet wanneer die begint etc)?

Is een idee inderdaad, maar ik vind mijn legs niet contestwaardig. En dat is altijd een prominent onderdeel van de DBB contest :)
 
Is een idee inderdaad, maar ik vind mijn legs niet contestwaardig. En dat is altijd een prominent onderdeel van de DBB contest :)
Je mag wel een beetje van mij hebben .. dan wil ik wat ub van je deal?
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Yo Pun en evt andere,
Had een vraagje en denk dat jij misschien wel de persoon bent die hier ook mee te maken heeft. Ik ben net als jij op ~60kg begonnen en inmiddels lekker massa aant gainen maar ik heb toch een partij striae(halverwege me biceps ongeveer en begint ook op me lats) heb jij hier toevallig ook last van? Zo ja, een oplossing gevonden? Ik smeer me nu wel in met bodylotion ofzo maar dat glijd net alsof je een pak boter onder je arm smeer ofzo..

Edit: zit al 1,5maand in de cut en loop nog striae op:') genetics op..
 
Yo Pun en evt andere,
Had een vraagje en denk dat jij misschien wel de persoon bent die hier ook mee te maken heeft. Ik ben net als jij op ~60kg begonnen en inmiddels lekker massa aant gainen maar ik heb toch een partij striae(halverwege me biceps ongeveer en begint ook op me lats) heb jij hier toevallig ook last van? Zo ja, een oplossing gevonden? Ik smeer me nu wel in met bodylotion ofzo maar dat glijd net alsof je een pak boter onder je arm smeer ofzo..

Edit: zit al 1,5maand in de cut en loop nog striae op:') genetics op..

Voor littekens en straie helpt bio oil ook erg goed.. https://www.douglas.nl/douglas/prod...a_all.000000&gclid=COj_hcXS_ssCFcsW0wodQ28Hwg

Even een willekeurige link, bij de kruidvat / trekpleister / etos is het vaak in de aanbieding, 50% korting of 1+1 gratis.
Elke ochtend en avond insmeren (niet te dik).

Oh, en verder trekt de straie wel weg hoor.. dat valt later als het bijgekomen is echt niet zo meer op.
 
Laatst bewerkt:
Yo Pun en evt andere,
Had een vraagje en denk dat jij misschien wel de persoon bent die hier ook mee te maken heeft. Ik ben net als jij op ~60kg begonnen en inmiddels lekker massa aant gainen maar ik heb toch een partij striae(halverwege me biceps ongeveer en begint ook op me lats) heb jij hier toevallig ook last van? Zo ja, een oplossing gevonden? Ik smeer me nu wel in met bodylotion ofzo maar dat glijd net alsof je een pak boter onder je arm smeer ofzo..

Edit: zit al 1,5maand in de cut en loop nog striae op:') genetics op..
Gewoon late man zijn oorlog littekens weet je vanwaar je komt.
 
Yo Pun en evt andere,
Had een vraagje en denk dat jij misschien wel de persoon bent die hier ook mee te maken heeft. Ik ben net als jij op ~60kg begonnen en inmiddels lekker massa aant gainen maar ik heb toch een partij striae(halverwege me biceps ongeveer en begint ook op me lats) heb jij hier toevallig ook last van? Zo ja, een oplossing gevonden? Ik smeer me nu wel in met bodylotion ofzo maar dat glijd net alsof je een pak boter onder je arm smeer ofzo..

Edit: zit al 1,5maand in de cut en loop nog striae op:') genetics op..

Ik kom ook van 60kg, i know the feel. Vooral borst oksel en lats.
Heb littekenzalf van biodermal gebruikt. Het werkte zeker, niet alles is weg maar je ziet het duidelijk minder.
 
:engel: Ik ben vast gezegend met een elastische huid :D Alleen bij de chest wat, maar verder nergens last.
 
In! Succes bro!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik lees ook stiekem mee punnie:joint:

Voor littekens en straie helpt bio oil ook erg goed.. https://www.douglas.nl/douglas/prod...a_all.000000&gclid=COj_hcXS_ssCFcsW0wodQ28Hwg

Even een willekeurige link, bij de kruidvat / trekpleister / etos is het vaak in de aanbieding, 50% korting of 1+1 gratis.
Elke ochtend en avond insmeren (niet te dik).

Oh, en verder trekt de straie wel weg hoor.. dat valt later als het bijgekomen is echt niet zo meer op.

Dit idd. Heb het zelf ook gebruikt en je ziet er helemaal niks meer van tenzij je van 10cm afstand gaat kijken :p
 
Door de olieën werd het bij mij niet beter. Geen deo op de huid, een goede zeep die goed is voor de huid ipv een goedkope brolzeep helpen al grotendeels. Na een paar jaar zie je het al veel minder
 
Nice. Punjab de baas die kuurt en er ook daadwerkelijk uit ziet alsof hij kuurt. Pleasing fysiek, goede proporties, genetics en verstand (tot op bepaalde hoogte ;)), benieuwd naar je log kerel.
 
Foto van huidige shape volgt zodra ik ga starten met de cutcycle.

Hahaha 3 liter damn, dat is toch al snel 300gr suiker per dag aan alleen drinken :roflol:

Eerste dagen afkicken zijn echt een bitch inderdaad, zeker op tren en gh gaat me dat goed wat suikerdipjes geven. Moet nog even kijken hoe ik die op ga vangen :o

Als ik kijk naar wat ik per dag aan onnodige suikers naar binnenwerk;

1,5L frisdrank = 150gr suiker
(Chocolade)koekjes = 50gr suiker
Toetje etc = 25gr suiker

Zo kom ik toch ook al gauw op bijna 300gr suiker waar mijn lichaam geen reet aan heeft :o Al met al zo'n 1200kcal. Nog losgezien van suiker uit brood, aangezien ik nogal veel brood eet.. Ook dat zal ik terugbrengen naar een minimum van 6 boterhammen.

Mijn voeding zal er een beetje zo uit zien;

6 boterhammen met (VEEL) mager en eiwitrijk beleg
3-6 eieren (omelet met wat groente)
kip met rijst
tartaar/biefstuk/zalm 300/400gr
en allemaal hoerengroentes :o
Om eiwit nog wat omhoog te gooien nog wat whey met melk

Ik ga beginnen op ± 3250 - 3500 kcal. Op clean voedsel gaat het dan als het goed is hard :engel:

EKV ongeveer 300/200/150 en daar waar nodig zal ik bijsturen. Als het na een aantal weken niet snel genoeg gaat, zal ik wat gaan cyclen met de carbs.

Mijn huidige inname zal iets van 200/600/200 zijn :o

jep tegen de 300 gram suiker maar ik werk ook in de bouw dus verbrand ook wel wat op een dag maar het was idd niet echt gezond meer.

Koolhydraten iets hoger houden in het begin en vooral in nemen rond de training. 200 gram per dag is vrij weinig voor jouw gewicht vind ik. Ik hou mijn kh ook wat hoger nu en het werkt beter om strakker te worden voor mij... Eiwitten mogen altijd hoog bij mij:p.
Jij eet graag boterhammen precies :D.

3500 kcals op 100 kilo mag je toch wel gaan hebben hoor. Je kan beter wat meer cardio doen dan heb ik al ondervonden.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Geen fan van ice tea zero of andere zero's?

Ik volg btw :d
 
1,5L frisdrank = 150gr suiker
(Chocolade)koekjes = 50gr suiker
Toetje etc = 25gr suiker
Shit werkte je dit dagelijks binnen? Ik vond 250-500kcal bijna dagelijks aan chocolade oid al veel:o. Doe je regelmatig bloedtesten, en zo ja, komen ze er een beetje goed uit?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven