AndroidHealthClinic

Pun op weg naar shredcity..

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een FB trekt mijn lichaam gewoon niet, dat deed het al niet op 25 jaar en nu met 32 jaar nog steeds niet. Ook niet ondanks alle chemicaliën die erin gaan. Dan krijg ik last van mijn aanhechtingen in mijn armen. En op 80% trainen vind ik niks.
Is te begrijpen. Mijn lichaam trekt een split niet :') krijg dan gewoon last van mijn schouder, knieën en onderrug.
Ieder persoon is verschillend :)
Heb mijn schema toegevoegd. Heb mijn vaste trainingen op di-do-zat en workout A en B wissel ik telkens af na mijn 'gewone' training. Ene week ABA, andere BAB etc.
Meer dan drie keer per week trainen lukt mij niet, dan zit ik direct thuis met overbelaste rug
 

Bijlagen

  • FB schema.xlsx
    10 KB · Weergaven: 129
  • Like
Waarderingen: Vonk
Glute Press? :eyebrow:

Net schema wel, zo zie je toch mooi hoe verschillende dingen per individu werken of niet.
 
Glute Press? :eyebrow:

Net schema wel, zo zie je toch mooi hoe verschillende dingen per individu werken of niet.
Ja is zo een machine waarin je rechtstaat en dan je voet naar achter duwt. Er staat glute press op de machine dusjah :p Is omdat mijn quads in kracht voorlopen op hamstrings en ik geen romanian dl/sldl meer doe voor hamstrings. Moet voor mijn APT zorgen dat mijn hamstrings sneller sterker worden dan mijn quads om ze op gelijk niveau te krijgen. Nu trekken mijn quads eigenlijk mijn bekken naar voor simpel gezegd (zijn meerdere spieren die in dit verhaal meewerken en ook daar hou ik rekening mee)
 
Ja is zo een machine waarin je rechtstaat en dan je voet naar achter duwt. Er staat glute press op de machine dusjah :p Is omdat mijn quads in kracht voorlopen op hamstrings en ik geen romanian dl/sldl meer doe voor hamstrings. Moet voor mijn APT zorgen dat mijn hamstrings sneller sterker worden dan mijn quads om ze op gelijk niveau te krijgen. Nu trekken mijn quads eigenlijk mijn bekken naar voor simpel gezegd (zijn meerdere spieren die in dit verhaal meewerken en ook daar hou ik rekening mee)

Het leven van een BBer gaat niet over rozen.. Herkenbare dingen.. Ik vind het wel storend bij onze BF dat ze niet meer voor benen hebben, een hacksquat evt. reversed hacksquat.. Lying leg Curl ipv zittend.. enz. Dat zijn best wel fijne oefeningen (op de gewone HSQ na dan) voor je hams.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Het leven van een BBer gaat niet over rozen.. Herkenbare dingen.. Ik vind het wel storend bij onze BF dat ze niet meer voor benen hebben, een hacksquat evt. reversed hacksquat.. Lying leg Curl ipv zittend.. enz. Dat zijn best wel fijne oefeningen (op de gewone HSQ na dan) voor je hams.
Helaas is dit net als bij veel bb achtergesteld.

Beetje off-topic: maar dit jaar nog wat festivals punny?
 
Ja uiteraard :D zie festival topic!
 
Backsquats en elke vorm van DL geeft bij mij vroeg of laat een blessure. Dat gaat al meer dan 5 jaar zo, dus ik waag me er gewoon niet aan. Wil ik het maximale eruit kunnen halen heb ik er meer aan dat ik zoveel mogelijk blessure vrij blijf. 1-4 weken per keer uit de roulatie door de blessure is killing als dat 3-4x per jaar is. Hetgeen ik nu heb weten terug te brengen naar 1-2x per jaar. Hopelijk met wat meer focus op de midsectie, zal ik dit nog verder weten terug te brengen.

tering, je lijkt mij wel. afgelopen jaar ook 3 keer goede blessure gepakt. Doet geen wonderen voor mijn lijf. Mijn focus is tegenwoordig dan ook echt blessurevrij trainen ipv lekker beuken zoals vroegâh, toen alles beter was.
Val echt uit elkaar tegenwoordig. Alles kraakt en steunt.

Eigenlijk is het best wel achterlijk, dat je met zulke goed ontwikkelde spieren overal, nog steeds last kunt hebben van de assisterende spieren die kennelijk al die jaren lekker hebben gechilld. Daar zou best eens wat meer aandacht voor mogen komen imo. Je leest wel core stability dit en dat, maar niet het beoogde doel ervan om deze in orde te houden.. Als BBer wil je immers groot worden, care voor die kleine kutspiertjes toch :o

Precies dit. Nu pas ben ik er echt meer mee bezig. Maar eerlijk is eerlijk. Het zijn echt stomme oefeningen met geen enkel aspect van mirin-myself-im-so-strong. Merk wel echt dat ik er baat bij heb dus ja blijf het erin houden.

een hacksquat evt. reversed hacksquat

Hacksquat, ook missende in mijn gym. Echt een superapparaat. Al weet ik niet of mijn knieën het nog aan kunnen tegenwoordig.
Front squats heb ik ook al tijdje eruit moeten gooien.

Lang leve SBD knee sleeves. (had ik 10 jaar geleden al moeten kopen).
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Zat een beetje op facebook rond te vervelen, en kwam die foto van jou, sander en alain tegen. Zieke gains gemaakt sinds toen (Y) Zou je eigenlijk even moeten posten als vergelijking.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Nu ben ik ook wel benieuwd :P Welke festivals ga je dit jaar af Pun? Ik ontmoet Euphorea in het altijd gezellige Eindhoven, bij het festivalletje Down Under :)
 
Hoe ziet je voeding er uit?

Succes bro!
 
Nu ben ik ook wel benieuwd :P Welke festivals ga je dit jaar af Pun? Ik ontmoet Euphorea in het altijd gezellige Eindhoven, bij het festivalletje Down Under :)
Lachen, ben er waarschijnlijk ook de 23e:p
 
Zo even een kleine update mijnerzijds.. Afgelopen weekend behoorlijk los gegaan op Hardshock. Geslaagd feestje, niet zo voor de gains natuurlijk.. Althans, wel voor de shreds, niet voor de VVM :o Ga niet in detail over wat ik erin heb geflikkerd natuurlijk. Gisteren was ik nog lekker een dagje vrij om bij te komen, immers ook alweer de 30 gepasseerd, dus die feestjes met alle versnaperingen van dien die hakken er aardig in. Anyway, vanmorgen vol goede tegenzin weer aan het werk gegaan. Komt niet door een dip o.i.d., die heb ik niet van de middelen die ik heb gebruikt. Maar het komt meer omdat ik gewoon tering lui ben na zo'n weekend.

Ik denk vanaf zaterdagochtend tot maandagochtend een crashdieet gehad van alles bij elkaar een schamele 2500kcal. Dus ik was compleet depleted en nu langzaam weer een beetje vol aan het lopen. Jammer dat je je dan meteen alweer zo'n ecto moet voelen. Ah well life goes on, zoals ze zo mooi in die serie met die downie zeggen.

Volgende festival is pas Emporium weer, dus kan even lekker 1,5 maand dedicated knallen zonder onderbrekingen, tenminste als mijn onderrug mee blijft werken.

Vanmorgen meteen begonnen met de eerste inject van de blast (150/100/400 - sust/deca/tren) Vanaf nu ga ik elke 3 dagen injecteren en wellicht op een week of 5 de dosis wat omhoog gooien. Even afhankelijk van de resultaten en sides. Het is zeker 2 jaar geleden dat ik low test high tren heb gedaan.

Vanavond voorzichtig weer even een lichte FB training doen. Foto zal ik ook vandaag of morgen even plaatsen!

:kiss:


Zat een beetje op facebook rond te vervelen, en kwam die foto van jou, sander en alain tegen. Zieke gains gemaakt sinds toen (Y) Zou je eigenlijk even moeten posten als vergelijking.

Toevallig zaten Hill en ik die foto ook te bekijken, mooi verschil wel idd. Maar iedereen hier kan zien waar ik vandaan ben gekomen in mijn album, dus dat lijkt voldoende.

Nu ben ik ook wel benieuwd :P Welke festivals ga je dit jaar af Pun? Ik ontmoet Euphorea in het altijd gezellige Eindhoven, bij het festivalletje Down Under :)

Emporium de volgende weer maat!

Hoe ziet je voeding er uit?

Succes bro!

Vanaf nu zal dat te weinig zijn :roflol:

Lachen, ben er waarschijnlijk ook de 23e:p

Ik heb het weerbericht gezien.. No thanks :D
 
Maat, las ergens dat je nog maar 2 jaar b/c, dan heb je aardig sick fysiek opgebouwd in die tijd!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ziek bro.. Je hebt echt goeie massa aangezet zeg! En je vet% is ook goed laag gebleven.
Streef hoor!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Nice man! Wordt wat op 6% :D
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
'Mirin the shoulders:eek::eek::eek:, stuur eens een beetje mijn kant op hahaha
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik blijf t zeggen: Monsterlijk goed fysiek. Wat dat betreft een toonbeeld van wat je met toewijding en doorzettingsvermogen kunt bereiken. Hulde bro, hulde.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Op hoeveel kcal zat je in je bulk?
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven