- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Dank allen 
Bulk is 5 weken terug geëindigd, toen zat ik op ongeveer 4500kcal per dag. Laatste 5 weken in cruise op onderhoud gegeten rond de 3800kcal. Deze week is een overgangsweek, waarin ik langzaam mijn onnodige suikers schrap, wat minder carbs neem over het algemeen en terug zak naar 3000-3400kcal.
Pfff dat dere moment wanneer je na je eerste trenshot weer wakker wordt de volgende ochtend. god***domme wat kut weer meteen
Behoorlijk gezweet vannacht, epic dromen ook weer, iets met Thailand en tranny's..
Nou dus dat.. Uit mijn bed komen was weer vanouds kut.. Tren doet me altijd wakker worden alsof er een vrachtwagen over me heen heeft gereden, zeker als ik de dag ervoor in de gym ben geweest.
Vandaag nog lekker wat carbs op het menu, dat zal deze week langzaam afnemen, tot ik begin volgende week on track zit met alle voeding.

Edit: de eerste collega's druppelen nu binnen en ik merk meteen dat ik me alweer helemaal kapot erger aan alles en iedereen

Bulk is 5 weken terug geëindigd, toen zat ik op ongeveer 4500kcal per dag. Laatste 5 weken in cruise op onderhoud gegeten rond de 3800kcal. Deze week is een overgangsweek, waarin ik langzaam mijn onnodige suikers schrap, wat minder carbs neem over het algemeen en terug zak naar 3000-3400kcal.
Pfff dat dere moment wanneer je na je eerste trenshot weer wakker wordt de volgende ochtend. god***domme wat kut weer meteen
Behoorlijk gezweet vannacht, epic dromen ook weer, iets met Thailand en tranny's..Nou dan weet je wel weer dat je op tren zit :$ Overigens totaal niet wat jullie denken nu haha, maar zoals jullie onderhand wel weten ben ik een redelijk open boek en interesseert het me niet zo wat anderen ergens van denken. Dus /care, ja ik heb over tranny's gedroomd. Fucking vaag wel. Een vriend van mij woont in Thailand en ik was op het vliegveld toen ik hem zag lopen, vervolgens nodigde hij me uit om mee te gaan naat Thailand. Okay zo gezegd zo gedaan blijkbaar, want in de volgende "scene" zit ik op het strand, die maat van mij rechts van mij, daarnaast een fucking vaag zwart wijf dat met haar bek open zat en ik me zat te verwonderen aan dat domme hoofd van haar, met haar paardengebit. Vervolgens kijk ik naar haar t**ten, om daarna te zien dat "ze" ook een pik heeft
Waarop een blonde tranny aan de rechterkant ineens enorm boos werd en stampvoetend wegliep.. Toen schrok ik wakker.. Pff what a nightmare
Anyway het is beter dan die achterlijke haat achtervolgingsdromen met schietpartijen en actie scenes waarvan ik altijd doodmoe wakker word, alsof ik zelf de hele nacht echt in 1 of andere actiefilm heb gezeten.
Waarop een blonde tranny aan de rechterkant ineens enorm boos werd en stampvoetend wegliep.. Toen schrok ik wakker.. Pff what a nightmare
Anyway het is beter dan die achterlijke haat achtervolgingsdromen met schietpartijen en actie scenes waarvan ik altijd doodmoe wakker word, alsof ik zelf de hele nacht echt in 1 of andere actiefilm heb gezeten.Nou dus dat.. Uit mijn bed komen was weer vanouds kut.. Tren doet me altijd wakker worden alsof er een vrachtwagen over me heen heeft gereden, zeker als ik de dag ervoor in de gym ben geweest.
Vandaag nog lekker wat carbs op het menu, dat zal deze week langzaam afnemen, tot ik begin volgende week on track zit met alle voeding.

Edit: de eerste collega's druppelen nu binnen en ik merk meteen dat ik me alweer helemaal kapot erger aan alles en iedereen

Laatst bewerkt:

Nou daar heb ik gelukkig geen last van!