Fitness Seller

Pun op weg naar shredcity..

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Dank allen :cool:

Op hoeveel kcal zat je in je bulk?

Bulk is 5 weken terug geëindigd, toen zat ik op ongeveer 4500kcal per dag. Laatste 5 weken in cruise op onderhoud gegeten rond de 3800kcal. Deze week is een overgangsweek, waarin ik langzaam mijn onnodige suikers schrap, wat minder carbs neem over het algemeen en terug zak naar 3000-3400kcal.

Pfff dat dere moment wanneer je na je eerste trenshot weer wakker wordt de volgende ochtend. god***domme wat kut weer meteen :roflol: Behoorlijk gezweet vannacht, epic dromen ook weer, iets met Thailand en tranny's..

Nou dan weet je wel weer dat je op tren zit :$ Overigens totaal niet wat jullie denken nu haha, maar zoals jullie onderhand wel weten ben ik een redelijk open boek en interesseert het me niet zo wat anderen ergens van denken. Dus /care, ja ik heb over tranny's gedroomd. Fucking vaag wel. Een vriend van mij woont in Thailand en ik was op het vliegveld toen ik hem zag lopen, vervolgens nodigde hij me uit om mee te gaan naat Thailand. Okay zo gezegd zo gedaan blijkbaar, want in de volgende "scene" zit ik op het strand, die maat van mij rechts van mij, daarnaast een fucking vaag zwart wijf dat met haar bek open zat en ik me zat te verwonderen aan dat domme hoofd van haar, met haar paardengebit. Vervolgens kijk ik naar haar t**ten, om daarna te zien dat "ze" ook een pik heeft :o Waarop een blonde tranny aan de rechterkant ineens enorm boos werd en stampvoetend wegliep.. Toen schrok ik wakker.. Pff what a nightmare :roflol: Anyway het is beter dan die achterlijke haat achtervolgingsdromen met schietpartijen en actie scenes waarvan ik altijd doodmoe wakker word, alsof ik zelf de hele nacht echt in 1 of andere actiefilm heb gezeten.

Nou dus dat.. Uit mijn bed komen was weer vanouds kut.. Tren doet me altijd wakker worden alsof er een vrachtwagen over me heen heeft gereden, zeker als ik de dag ervoor in de gym ben geweest.

Vandaag nog lekker wat carbs op het menu, dat zal deze week langzaam afnemen, tot ik begin volgende week on track zit met alle voeding.

:kiss:

Edit: de eerste collega's druppelen nu binnen en ik merk meteen dat ik me alweer helemaal kapot erger aan alles en iedereen :o

Laatst bewerkt:
Nog wat ECA/clen erbij en je slaapt helemaal niet meer :roflol: Gedaan met rare dromen :roflol:

Daar waag ik me niet aan, nooit gedaan ook. Doe mij maar T3

Oh en die rare dromen vind ik altijd best wel grappig, zolang het niet te vermoeiend is allemaal.. Uitgerust wakker worden is wel zo fijn, eveneens als slapen haha.

Daar waag ik me niet aan, nooit gedaan ook. Doe mij maar T3

Oh en die rare dromen vind ik altijd best wel grappig, zolang het niet te vermoeiend is allemaal.. Uitgerust wakker worden is wel zo fijn, eveneens als slapen haha.

Die T3 wat ik nu heb kapt er anders ook wel aardig in op 75mcg. Lijkt wel net alsof ik clen neem. Nu ja, misschien is het ook gewoon clen :p

Die T3 wat ik nu heb kapt er anders ook wel aardig in op 75mcg. Lijkt wel net alsof ik clen neem. Nu ja, misschien is het ook gewoon clen :p

Van R/W duwde ik 50mcg weg zonder sides, van huidige merk moet ik echt rustig opbouwen naar 50mcg want ik tril me daar ook een partij van weg. Had eerst het idee dat er ook iets anders in zat dan T3, maar anderen die ik en en minder gevoelig zijn die duwen met gemak op 30kg minder gewicht 50mcg weg zonder sides.

Van R/W duwde ik 50mcg weg zonder sides, van huidige merk moet ik echt rustig opbouwen naar 50mcg want ik tril me daar ook een partij van weg. Had eerst het idee dat er ook iets anders in zat dan T3, maar anderen die ik en en minder gevoelig zijn die duwen met gemak op 30kg minder gewicht 50mcg weg zonder sides.

Bizar. Vorig jaar zat ik makkelijk op 100 a 125 van rood/wit. Nu met zwart/wit schud ik me ook een partijtje op 75

Bizar. Vorig jaar zat ik makkelijk op 100 a 125 van rood/wit. Nu met zwart/wit schud ik me ook een partijtje op 75

Ik heb nog nooit hoger hoeven gaan dan 50mcg. Maar herken precies jouw sides, wellicht heeft het met de tren ernaast te maken, of de dosis AAS ansich ernaast. Geen idee, het werkt iig goed, stukken beter dan R/W.

Grappig van die tranny dromen.
Ik droom helemaal niet, gewoon niks.., terwijl iedereen het heeft over tren dromen.
Al lijkt me het wel vreemd wakker worden als je over trannys droomt... [emoji23]
Hoe gaat t met de rug?

• Like
Waarderingen: Vonk
Grappig van die tranny dromen.
Ik droom helemaal niet, gewoon niks.., terwijl iedereen het heeft over tren dromen.
Al lijkt me het wel vreemd wakker worden als je over trannys droomt... [emoji23]
Hoe gaat t met de rug?

Ja het was wel even een WTF momentje.. Ik droom nu sowieso extra veel door supplement L-Tryptofaan wat ik deze week neem. In combinatie met tren is dat wel ernstig nu. Maar ik heb het alleen bij grote hormoonschommelingen dat ik veel droom. Daarna vlakt het weer af en slaap ik enkel nog gewoon kut :p

Met de rug gaat het nu weer 70-80%. Dus ik ben er geloof ik bijna. Al heb ik het idee dat mijn laatste fysio behandeling meer kwaad heeft gedaan dan goed, maar even afwachten.

Ja het was wel even een WTF momentje.. Ik droom nu sowieso extra veel door supplement L-Tryptofaan wat ik deze week neem. In combinatie met tren is dat wel ernstig nu. Maar ik heb het alleen bij grote hormoonschommelingen dat ik veel droom. Daarna vlakt het weer af en slaap ik enkel nog gewoon kut :p

Met de rug gaat het nu weer 70-80%. Dus ik ben er geloof ik bijna. Al heb ik het idee dat mijn laatste fysio behandeling meer kwaad heeft gedaan dan goed, maar even afwachten.

Puur door de tren dat je slecht/minder slaapt?
Misschien is het een combo van middelen waardoor je slecht slaapt..
Beter van je rug!
En ik ga niet meer naar fysio, is gewoon kut.

Puur door de tren dat je slecht/minder slaapt?
Misschien is het een combo van middelen waardoor je slecht slaapt..
Beter van je rug!
En ik ga niet meer naar fysio, is gewoon kut.

Ik slaap eigenlijk al tijden niet meer door, heb me er inmiddels bij neergelegd. Slaap wel genoeg uren, maar wordt tussendoor toch wel 2-4x wakker per nacht.

Wat is precies het probleem met je rug? Wat is de diagnose en de behandeling van de fysio?

Ik slaap eigenlijk al tijden niet meer door, heb me er inmiddels bij neergelegd. Slaap wel genoeg uren, maar wordt tussendoor toch wel 2-4x wakker per nacht.

Slaap sinds ik kids heb ook al jaren niet meer aan 1 stuk door [emoji23] (SRS)
Maar ik denk dat het belangrijkste is dat je voldoende uren haalt

• Like
Ik zit vandaag op dag 12 met tren...

Die fucking dromen zijn weg en agressie ook wat. Maar die eerste week wat een hell. De raarste gedachte door je hoofd alles en iedereen irriteerd je.

Ik geniet dan van hoe belachelijk alpha en geweldig ik me vind.... Zo erg dat ik mijzelf een debiel vind.... Haha.

Maar nu eindelijk wat rustiger en helaas deze week ff verplicht rust na een operatie... :p

Maar maandag voelde elke oefening zoveel lichter en harder.

Trouwens het bulken gaat nog goed op de test en tren pun:o

• Like

Je pakt die tryptofaan om happy te blijven en beter te slapen?

Maakt je ook gevoeliger voor prolactine en al helemaal met tren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven