Fitness Seller

Pun op weg naar shredcity..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zit vandaag op dag 12 met tren...

Die fucking dromen zijn weg en agressie ook wat. Maar die eerste week wat een hell. De raarste gedachte door je hoofd alles en iedereen irriteerd je.

Ik geniet dan van hoe belachelijk alpha en geweldig ik me vind.... Zo erg dat ik mijzelf een debiel vind.... Haha.

Maar nu eindelijk wat rustiger en helaas deze week ff verplicht rust na een operatie... :p

Maar maandag voelde elke oefening zoveel lichter en harder.

Trouwens het bulken gaat nog goed op de test en tren pun:o

Dat van the alpha feel...., precies zo idd!! Zo erg dat je jezelf debiel vind!

• Like
Waarderingen: GruX
  • Topic Starter Topic Starter
Nou lief shredboek,

Gistermiddag hebben we lekker op het terras gezeten en aansluitend een hapje gegeten ergens. Zogezegd een goed begin van de cut :o De biertjes, wijntjes en het eten werd weer van gesmikkeld. Na een epische nacht vol met dromen, vanmorgen weer redelijk fit wakker geworden. Ongeacht het feit dat ik me fysiek voel alsof er vrachtwagens over me heen denderen snachts, heb ik mentaal wel een uitgerust gevoel. Dat is wel lekker! De eerste achtervolgingsactiedroom is ook alweer een feit. Iets met terroristen in een winkelcentrum, met kantoren en liften en verschillende wapens zoals kruisbogen, pijl en boog, maar ook pistolen en volautomatische geweren. Ik werd wakker toen één van die lui mij met een kruisboog in mijn arm raakte terwijl ik probeerde te vluchten in een lift.

Vanmiddag dan maar weer eens trainen :$

:kiss:

Ik krijg altijd de indruk dat met wat alcohol heel die sides van tren best wel meevallen :)

Ik krijg altijd de indruk dat met wat alcohol heel die sides van tren best wel meevallen :)

Ik merk geen verschil eigenlijk.. Vind de sides van tren sowieso wel meevallen.. De vermoeidheid nekt mij echt op den duur na een weekje of 8-9.

• Like
Waarderingen: GruX
Ja op de 1 of andere manier heb ik het niet op die middelen. Geen idee waarom, het is gewoon niets voor mij. En na een weekje of 10-12 vind ik de blast toch wel weer welletjes geweest.

Bwah. Weet je, die slapeloosheid van de tren en dan nog vaak die lethargie van die T3 erbij, dan vind ik die eca wel een echte redding soms :)

Bwah. Weet je, die slapeloosheid van de tren en dan nog vaak die lethargie van die T3 erbij, dan vind ik die eca wel een echte redding soms :)

Lethargie van t3 betekent dat je op een te hoge of lage dosis zit. Maar het is wel lastig om alles echt uit elkaar te houden.. tren geeft ook enorme lethargie.. Af en toe vraag ik me af waarom ik het mezelf steeds aan doe.. Het zijn wel echt slopende weken op tren :o

tren a heb je het over?

Ik heb het ook man, zit nu in me 8e week op tren e en kan de hele dag slapen.
T5, t6 en alle uppers vind ik ook maar niks en gebruik ik ook nooit. T3 op 50mcg nu en kom van de 75mcg en merk geen verschil. Met trainen daarentegen nooit moe, heb altijd zin om te trainen en kan ook elke training weer voluit gaan. Maar op het werk kan jk zo in slaap vallen als ik te lang naar een paar cijfers aan het staren ben :p Toch raar spul dat tren.

• Like
Waarderingen: Vonk
Ik heb het ook man, zit nu in me 8e week op tren e en kan de hele dag slapen.
T5, t6 en alle uppers vind ik ook maar niks en gebruik ik ook nooit. T3 op 50mcg nu en kom van de 75mcg en merk geen verschil. Met trainen daarentegen nooit moe, heb altijd zin om te trainen en kan ook elke training weer voluit gaan. Maar op het werk kan jk zo in slaap vallen als ik te lang naar een paar cijfers aan het staren ben :p Toch raar spul dat tren.

Erg herkenbaar haha, helemaal funest als je niets te doen hebt op het werk! Zo heb ik weleens een uurtje mijn ogen dicht gedaan in een destijds leegstaand gedeelte van het pand waar ik werk. :$

Dexamfetamine op 10-20 mg / dag dan moet je toch wel bezig kunnen blijven.

Ja op de 1 of andere manier heb ik het niet op die middelen. Geen idee waarom, het is gewoon niets voor mij. En na een weekje of 10-12 vind ik de blast toch wel weer welletjes geweest.
Einde van mijn blast ben ik ook meestal aan rust toe. Alleen na 2 weken cruise heb ik het alweer gezien haha.

True, maar ik bewaar dat liever voor op feestjes.. Gewenning is een b*ch. En nu ga ik nog lekker op 50-100mg eens in de zoveel tijd.

50-100 MG?!?! Wtf haha gozert, zijn dat wel legit dexies dan? Dat zijn 10 a 20 tabs van 5mg. Dan ga ik echt moeilijk scheef dat weet ik zeker, en ik heb ruim voldoende ervaring met het spul.

Dex van de magistrale bereider (is een bereider die letterlijk 'de magistrale' heet, ik weet dat alle bereiding van dex in principe magistrale is, as in door de apotheker zelf gemaakt) is premium shit. Scheelt echt veel tussen de verschillende soorten dex. Ik heb dex gehad (pharmaline) die drukte je zo een strip weg, die magistrale bereider (potjes met rood logo) als je die 50 mg weg tikt op een avond dan ben je hard bezig.

deze dus:

http://www.nationaalvakantieforum.nl/attachment.php?attachmentid=2935&d=1452967265

50-100 MG?!?! Wtf haha gozert, zijn dat wel legit dexies dan? Dat zijn 10 a 20 tabs van 5mg. Dan ga ik echt moeilijk scheef dat weet ik zeker, en ik heb ruim voldoende ervaring met het spul.

Dex van de magistrale bereider (is een bereider die letterlijk 'de magistrale' heet, ik weet dat alle bereiding van dex in principe magistrale is, as in door de apotheker zelf gemaakt) is premium shit. Scheelt echt veel tussen de verschillende soorten dex. Ik heb dex gehad (pharmaline) die drukte je zo een strip weg, die magistrale bereider (potjes met rood logo) als je die 50 mg weg tikt op een avond dan ben je hard bezig.

deze dus:

http://www.nationaalvakantieforum.nl/attachment.php?attachmentid=2935&d=1452967265

Ik heb de zelfgemaakte dex van de pharma idd.. En ja dat is 1 tot 2 stripjes.. Neem het niet in 1x overigens :roflol: Verdeeld over 3-4-5-6 momentjes :o Ik heb wel van die drukstrips inderdaad. Die potjes nog nooit gehad. Maar nu maak je me wel nieuwsgierig gvd!

Wel gek dat er kennelijk zoveel verschil in zit, dex zou dex moeten zijn 100% dex en niets anders..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven