XXL Nutrition

Punani's log

Die doelen ga je zeker halen. En 10 kg in een jaar vooruit gaan is niet slecht bij de bench press.

Ok, cva:)
Btw waarom noem je jezelf een k*tje?:p

Haha, don't we all love to hunt them...:D

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag ben ik jarig dus ff een junkdag hehe mag ook wel na 3.5 week clean eten:p

gelukkige verjaardag makker:D
Geniet ervan want daarna is het terug gedaan!

Zojuist

deadlift
wu 5x60 5x80
8x107.5
7x107.5
8x105
8x105

Chins (moet deze ff onder de knie krijgen)
3xbw
2xbw
2xbw
2xbw

DB row
7x36
6x36
8x34

cable row
8x70
8x70
8x70

DB shrugs
8x30
8x28
8x28

hammer curl
6x16
10x14
8x14
8x14

Sterke deadlift heb je daar man. En hoe was je verjaardag? Veel gevreten?

Sterke deadlift heb je daar man. En hoe was je verjaardag? Veel gevreten?

zeker veel gegeten.. begon de dag nog goed met een banaan haha met uitgebreid ontbijt en daarna lekkere koude palm biertje (bleef bij 1 gelukkig) in stad en turkse pizza.. daarna nog gebbqt met bordenvol vlees/kip etc.. nog 2 taartstukken en frisdrank etc je kent het wel.

nog gefeliciteerd man:hb: hoe oud ben je
goed gegeten ook:D

Laatst bewerkt:
Deze week kan ik maar 2x trainen.. woensdag gaat borst/tricep dag gewoon door.. dus vandaag ff wat anders

Squat
rdl
chins
db row
rear delt row

Kilo's? :)
Hoe komt het dat je maar 2x kan traine dees week?

training van vandaag.. wou eerst squatten maar was natuurlijk weer bezet. Met me heup gaat het weer een stuk beter.. heb nog wel last als ik parallel of full squat doe maar heb vandaag toch parallel gesquat. Ik heb echt gezweet als een otter hehe.. was veelste benauwd in de gym.

chins
4xbw
3xbw
3xbw
2xbw

squat
wu 6x20 6x40 6x60
4x6x70

rdl
wu 6x60
4x80 grip faal
3x6x70

db row
6x34
7x34
8x34

daarna nog 3 setjes face pulls en rope hammer curl gedaan.

---------- Post added ma 6 jun 2011 at 23:51 ----------

Kilo's? :)
Hoe komt het dat je maar 2x kan traine dees week?

Ik woon in amsterdam wegens studie maar heb donderdag al vakantie.. dus moet ff in zwolle gym zoeken.

net nog getraind.. voelde me na de flies echt dizzy hehe tekort aan carbs misschien. Dit was me laatste training in deze gym denk ik.. volgende training vind plaats bij loekies gym in zwolle.

bench
wu 5x40 5x60
4x75
4x72.5
4x70
4x70
4x70

incline bench
7x60
5x60
7x55

db fly
8x14
6x14
6x14

seated db press
5x26
8x22
6x22

side raise
10x9
10x9
9x9

skull crusher
3x8x30

3 setjes cable pushdown

goed bezig geweest

nette training man, succes in je nieuwe gym:wl:

Vandaag wezen trainen in een andere gym.. wat een rare training.. zat totaal geen sfeertje in de gym.

Ik was daar helemaal alleen.. dacht echt waar ben ik belandt.. en opeens kwam er een man rond de 50 jaar trainen. Toen ik bijna klaar was kwamen er nog 2 oude mannen. Eentje zei dat die 60 was en hij zei erbij dat die ene man waarvan ik dacht dat die 50 jaar was al over de 70 was.. damn hij had echt wel een goed fysiek voor die leeftijd. Hij hield maar 30 sec rust tussen setjes en alles intensief.. mooi om te zien. Maar die gym wordt het niet.. was echt een saaie training.
training posten heeft ook geen zin aangezien ik niet alles gaf
heb gebencht, pp, cgbp, incline bp en wat crucifix flies gedaan.
Echt jammer dat de enigste hardcore gym in Zwolle er zo belabberd uitziet.

Laatst bewerkt:
jammer man, wij trainen ook niet in een hardcore gym bij ons zijn dumbbells maar tot 24 dat is het enige lastige bij onze gym, verder maken we er zelf wel hardcore van hehe:D

jammer man, wij trainen ook niet in een hardcore gym bij ons zijn dumbbells maar tot 24 dat is het enige lastige bij onze gym, verder maken we er zelf wel hardcore van hehe:D

ik ben met een losse bench en squatrek al tevreden. Health centers nemen laatste tijd over he :(

Terug
Naar boven