Fitness Seller

Pun's road..

Succes IN doelen en log Ray groet.

sorry kan je ze zelf in de juiste volgorde zetten..

In
Ziet er interessant uit.
Al naar een fysio geweest voor je schouder?

• Topic Starter Topic Starter
Beterschap!

Ik volg :)

Beterschap! :)

• Like
Waarderingen: Vonk
IN!

Op het moment dat je griep hebt, wat een timing. Dat krijg je als je zonder shirt rondloopt op Thrillogy :D Beterschap!

IN!

Op het moment dat je griep hebt, wat een timing. Dat krijg je als je zonder shirt rondloopt op Thrillogy :D Beterschap!

Haha zou dat het zijn geweest... GVD, ik stond ook precies onder die stoommachines bij Frontliner op een gegeven moment. Elke keer ijskoud stoom over m'n rug :eek:

Hoe gaat het hier? Voel je, je al weer wat beter?

Nope, nog steeds groengele slijmbrokken uit de keel.
Fysiek gaat het wel wat beter heb ik het idee, maar dat kan ook aan het weekend liggen en het feit dat ik niet hoef te werken.

Hopelijk snel weer trainen, voor mijn gevoel wordt je echt elke dag kleiner als je een weekje of langer niet sport :mad:
Ben ook al een week aan het cheaten :roflol: Snoep = cheaten voor mij. Normaal eet ik namelijk nauwelijks suiker. Maar de zakken drop en snoepies vliegen er doorheen steeds :o Ook weleens lekker een keer :D

groter, niet kleiner groter.

Ja met al dat gesnoep kom ik ook wel bij de 100kg :roflol:

Eet dan wat nuttigere voedingstoffen, als je toch niet aan je schema houdt en nog ziek bent :mad:

Jajaaa. ;)
Beterschap! Ff rustig aan dan maar, weekje haal je zo weer in.

Beterschap dan nog man!
Hopelijk zal trainen binnenkort je ook weer goed doen.
Merk vaak dat wanneer ik wel actief ben ik ook beter herstel van het ziek zijn. :)

Waarom ga je niet gewoon ziek trainen dan?

Haha omdat ;)

Terug
Naar boven