- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Wanneer gaan we nou es een keer samen trennen? Of ben je voorlopig niet in VD?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wanneer gaan we nou es een keer samen trennen? Of ben je voorlopig niet in VD?

---------- Toegevoegd om 10:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:34 ----------
Zeker wel! Zeg het maar, wil wel eens daar trennen!
Mag dat denk je?

Ik tren in het plaatsje ernaast heJaa geen enkel probleem meestal. Ik zeg altijd dat iemand even wil komen kijken of het wat is bij BF
![]()
Haha nice, ik zeg ook altijd hetzelfde.
Ga me wel mega ecto voelen naast jou.![]()
Maarja, altijd tof om met iemand anders te trainen.![]()

Mega, of Ecto?Okay doen we na mijn vakantie een x bro! In de veronderstelling dat ik dan ook weer helemaal pijnvrij ben
![]()

Nou even een kleine update zo vlak voor de vakantie.. Herstel staat even op Nr.1 Dus geen trains meer tot na mijn vakantie. Hatelijk, want ik wilde de keiharde beachboy zijn natuurlijk. Maar, dan maar geen pomp he![]()
Gisteren naar de Fysio geweest, de pijn in mijn triceps komt vanuit mijn rug volgens haar. Heb meteen een dry needling sessie gehad van haar. Gek genoeg vond ik het best lekker, sommige triggerpoints reageerde zelfs ook zichtbaar voor haar. Voor mij een vage pijn, maar wel een soort van lekkere zeg maar :$ Anyway vanmorgen wel behoorlijke beurs wakker geworden op die triggerpoints. Mag donderdag nog een keer terugkomen voor een tweede sessie.
Verder heeft ze me ingetaped van mijn nek tot links onder mijn schouder, om mijn houding wat te verlichten.
Tot zover weer lieve kindertjes!![]()

dry needling was volgens mijn fysio de grootste onzin , een goede masseersessie helpt beter.
Ook heb ik slechte ervaringen met taping
anyways, veel plezier op vakantie![]()
Bedankt voor die opbeurende woorden 
Jouw fysio is vast de jongste niet meer en kan waarschijnlijk niet zo goed meer mee met de nieuwste ontwikkelingen. (Retorisch, ik hoef hier geen antwoord op van je
)

Nou even een kleine update zo vlak voor de vakantie.. Herstel staat even op Nr.1 Dus geen trains meer tot na mijn vakantie. Hatelijk, want ik wilde de keiharde beachboy zijn natuurlijk. Maar, dan maar geen pomp he![]()
Gisteren naar de Fysio geweest, de pijn in mijn triceps komt vanuit mijn rug volgens haar. Heb meteen een dry needling sessie gehad van haar. Gek genoeg vond ik het best lekker, sommige triggerpoints reageerde zelfs ook zichtbaar voor haar. Voor mij een vage pijn, maar wel een soort van lekkere zeg maar :$ Anyway vanmorgen wel behoorlijke beurs wakker geworden op die triggerpoints. Mag donderdag nog een keer terugkomen voor een tweede sessie.
Verder heeft ze me ingetaped van mijn nek tot links onder mijn schouder, om mijn houding wat te verlichten.
Tot zover weer lieve kindertjes!![]()

Fijne vakantie ouwe!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hopelijk helpt de fysio je en gaat de pijn nu eindelijk eens weg! Kun je weer knallen!
Ik wens je een hele plezierige vakantie toe.. geniet er van en rust lekker uit!
---------- Toegevoegd om 10:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:55 ----------
oh wait.. we gaan samen... hnnnnnnnngggggg![]()