MuscleMeat

Pun's road..

Lekker smikkelen :D
Ga je ook bulk blast doen?

160gr whey per dag? Damn... ben je daar niet bloated van man?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.603
jezus, flinke bulk :P

Pfoe! Lekkere bulk hoor. Maar waarom zoveel eiwit en zo weinig carbs?

Lekker veel eten, maar wat een eiwitten.. Volgens mij kan dat niet lekker voelen :O

• #1.609
Haha hoezo zouden eiwitten "niet lekker voelen"?

Vind het naar de wc gaan in een bulk sowieso hatelijk.. :o

400gr eiwit. .

Als je ON bent moet je zeker met zijn stats minimaal op 300 zitten.

Zo gek is dat dus niet.
Dat klopt ook wel maar persoonlijk zou ik de verdeling wel wat wijzigen naar iets van 100-120g vet, 325-350g eiwit, zodat je iets meer carbs kunt nemen..

Als ik dat zou doen zit ik hele dagen op de plee.

Schouder alweer over?
Nog getraind?

• #1.615
Nou jongens en meisjes, genoeg over voeding geneuzeld. Ik ga zo starten en naar behoefte wat carbs toevoegen. De Whey savonds heb ik veranderd van 3 scoops naar 2 Scoops Casene. Even wennen aan die smerige substantie wel.. :o

Bij elkaar toch al snel zo'n 6-7 weken geleden sinds laatste echte train.. Wat een rust heeft dat gegeven en ik voel me nagenoeg weer kiplekker (fit that is) zonder pijntjes etc die me echt in de weg zitten!

Dus de eerste Recovery Train is een feit, samen met Hill lekker UB aangepakt. Lower weight higher reps, om alles weer een beetje wakker te schudden. Leuk om weer pomp te zien na zoveel weken :D Voelde me behoorlijk ecto de laatste weken.

Flat BP
15x40
12x60
08x80

DB Fly's Incline
15x15
15x17,5
15x20

Lat Pulley
15x50
15x50
15x50

Cable Rows
15x35
15x40
15x40

DB Lat Raise
15x10
15x10
14x10

DB Curls Dropset
20x15
20x10
18x05

Triceps Pushdown
15x40
15x40
15x40

Lower Back Machine Op aanraden van Fysio, 3sec heen, 3sec terug
15x25
15x30
15x35

Zo dat was even lekker :cool:

Vandaag de beentjes wakker maken op dezelfde manier en wat traps en buik erbij gooien verwacht ik..

Toedeloe!

Lower back machine? Is dat zo'n hyper extension?

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #1.618
Lower back machine? Is dat zo'n hyper extension?

Geen idee wat de echte naam is tbh!

jup, zon vaag apparaat waar je dik mee kan cheaten :roflol:

Als je hem goed wilt uitvoeren, heb je er wel hulp bij nodig (iemand die je knieën vastzet en je in het stoeltje duwt). Cheaten kun je op elk apparaat overigens :p Maar als je een oefening doet op aanraden van je fysio, kun je deze best serieus nemen en zo goed mogelijk uitvoeren.

Geen idee wat de echte naam is tbh!

Als je hem goed wilt uitvoeren, heb je er wel hulp bij nodig (iemand die je knieën vastzet en je in het stoeltje duwt). Cheaten kun je op elk apparaat overigens :p Maar als je een oefening doet op aanraden van je fysio, kun je deze best serieus nemen en zo goed mogelijk uitvoeren.

true.

Heb een keer zon rugtest gehad bij me sportschool, werd er gemeten of je rug in verhouding was kwa spieren en buikspieren, was best interresant. kwam uit naar voren dat me onderrug en zijwaardse buikspieren te zwak waren. ik kon 120 kilo deadliften maar me onderrug zat onder het nederlandse gemiddelde, u wot

• Like
Lekker dat je weer bezig bent ouwe :)

• Like
Terug
Naar boven