Fitness Seller

Pun's Wedstrijdlog :$

Bezoekers in dit topic

Twee jaar terug volgens mij was er een gozer ziek shredded..maar had totaal geen massa..dat werkt ook niet. Het is het totaal plaatje :)

Praat je nu over jezelf?

Liever wat minder massa en droger als andersom.
Tenminste, als ik in de jury zat.

Blijft subjectief.
 
Twee jaar terug volgens mij was er een gozer ziek shredded..maar had totaal geen massa..dat werkt ook niet. Het is het totaal plaatje :)

Idd! Verdomme wat spannend!!
 
Goeie foto's!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Goede foto's kerel! Altijd vrolijk en lachend ondanks de ellende.

Mooie ode ook aan Big-T!:bow:

Denk niet of je op basis van de foto's eerste gaat worden, maar een top drie gun ik je zeker gezien je doorzettingsvermogen en volhardendheid...om niet je canonball delts te vergeten:thumb:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Goeie foto's!

Thanks! :)

Goede foto's kerel! Altijd vrolijk en lachend ondanks de ellende.

Mooie ode ook aan Big-T!:bow:

Denk niet of je op basis van de foto's eerste gaat worden, maar een top drie gun ik je zeker gezien je doorzettingsvermogen en volhardendheid...om niet je canonball delts te vergeten:thumb:

Nee dat denk ik ook niet ;) Bob En JW staan er beiden echt super bij! Thanks voor je complimenten kerel, hopelijk komt er volgend jaar weer een wedstrijd en kan ik mijn revanche nemen :cool:

Heel netjes! Mag je zeker trots op zijn

Thanks meid! Ben er erg blij mee gezien de omstandigheden! En HillR die voor het eerst met een DSLR foto's heeft gemaakt, had het me niet mooier kunnen wensen wat dat betreft :engel:
 
Mooie foto's, ga hiermee nog iets doen ( op canvas of iets dergelijks ) ?
 
Top 3 moet gewoon kunnen!
 
Mooie foto's, ga hiermee nog iets doen ( op canvas of iets dergelijks ) ?

Thanks Mijdrecht!

Oh niet over nagedacht eigenlijk! Vind het een beetje narcistisch om foto's van mezelf aan de muur te hangen thuis :D En ik ben wel trots, maar zeker nog niet tevreden haha. Het is natuurlijk wel tof om het vast te leggen. De Foto's bewaar ik natuurlijk gewoon. Mocht dit onverhoopt om wat voor reden dan ook mijn beste shape ooit worden qua massa, dan kan het altijd nog. Maar ik hoop toch wel de komende jaren nog wat groter, droger en overal gezien completer te worden.

Top 3 moet gewoon kunnen!

Eens! Zou wel supertof zijn :cool:
 
Thanks Mijdrecht!

Oh niet over nagedacht eigenlijk! Vind het een beetje narcistisch om foto's van mezelf aan de muur te hangen thuis :D En ik ben wel trots, maar zeker nog niet tevreden haha. Het is natuurlijk wel tof om het vast te leggen. De Foto's bewaar ik natuurlijk gewoon. Mocht dit onverhoopt om wat voor reden dan ook mijn beste shape ooit worden qua massa, dan kan het altijd nog. Maar ik hoop toch wel de komende jaren nog wat groter, droger en overal gezien completer te worden.


Ja heb je ook wel weer een punt eigenlijk haha, zou ik zelf ook niet doen denk ik.. Nouja misschien straks/later een shoot met je vrouwtje kan je daarvan een mooie foto aan de muur hangen haha :)
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ja heb je ook wel weer een punt eigenlijk haha, zou ik zelf ook niet doen denk ik.. Nouja misschien straks/later een shoot met je vrouwtje kan je daarvan een mooie foto aan de muur hangen haha :)

Dat is inderdaad een mooi doel voor ons allebei!

Ben toch wel benieuwd hoe je er op 100% bij had gestaan...maybe next year.

Anders ik wel man! De eerste weken had ik niet eens voor mogelijk gehouden dat ik nog mee zou doen. Maar inderdaad, maybe next year!! I'll be back :D
 
Ziet er goed uit man, zeker met zo'n voorbereiding. toch benieuwd hoe het er uit had gezien zonder hernia.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik vind nog steeds een Top 3 plek meer dan haalbaar. Je doet niks onder voor de rest.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
schouders echt fucking brutal bro. Vind de mijne niet vaak onder doen voor die van een ander!

Zonde van je hernia, volgend jaar kan je volle bak. Als je volop had kunnen gaan had je hard meegedaan voor de 1e plek imo.
Knap dat je dit pak massa zo weet vast te houden en goede pics neergezet!

Proud!
 
Ziet er goed uit man, zeker met zo'n voorbereiding. toch benieuwd hoe het er uit had gezien zonder hernia.

Thanks kerel! En ja ik ook!! :treuren:

Ik vind nog steeds een Top 3 plek meer dan haalbaar. Je doet niks onder voor de rest.

Laten we het hopen! Zou toch echt super vet zijn :cool:

schouders echt fucking brutal bro. Vind de mijne niet vaak onder doen voor die van een ander!

Zonde van je hernia, volgend jaar kan je volle bak. Als je volop had kunnen gaan had je hard meegedaan voor de 1e plek imo.
Knap dat je dit pak massa zo weet vast te houden en goede pics neergezet!

Proud!

Thanks brah! Nothing but respect ook voor jou en Bob!

Maar better watch ur Back Next Year :D
 
JW, Bob en Pun gaan dit jaar al spreekwoordelijke medailles verdelen denk ik, en terecht. Alledrie hard gewerkt voor een goed resultaat.
 
Thanks kerel! En ja ik ook!! :treuren:



Laten we het hopen! Zou toch echt super vet zijn :cool:



Thanks brah! Nothing but respect ook voor jou en Bob!

Maar better watch ur Back Next Year :D
we're counting on it :D
 
Back
Naar boven