XXL Nutrition

Pushups & Pullups only & 4% bodyfat!

• Topic Starter Topic Starter
Whey Isolaat (AARDBEI!) met BCAA's! Ik weet het, niet meer naturel, maar goed, ik wil gainen!

ja volgens mij is die aardbei niet natuurlijk, volgens mij is dat gewoon een kunstmatige aardbei... als je die whey gebruikt ben je geen natural trainer!

die ginkgo biloba en rhodiola rosea heb ik gewoon via ebay gekocht trouwens is lekker cheap vergeleken met als je supps hier in NL koopt...

http://www.tmuscle.com/free_online_...e_a_man_part_i_test_driving_the_anabolic_diet

ben op het moment bezig met het anabolic diet.

de shift naar lagere insulinespiegel (lees: meer vetverbranding in verhouding tot koolhydraten) heb ik 2 jaar geleden bereikt op een koolhydraat rijk dieet, maar ik deed toen dagelijks voor 3-4 maanden nog intensiever werk dan ik nu doe en trainde na me werk ook minstens 45 minuten per dag. ik werd er nogal ripped van.

de low carb doet het bij mij sowieso goed nu als je maar genoeg calorieen blijft eten in de vorm van 'enkelvoudig onverzadigde vetten' extra vet verbranden is dan ook niet moeilijk en je hoeft er geen urenlange cardio sessies voor te doen.

ik ben nu omdat het weekend is sinds gistermiddag begonnen met de carb-load waar ik vanmiddag om 4 uur weer mee klaar ben. ik heb dan in de tussentijd 800 gram koolhydraten gegeten! dus krijg die volle opgepompte look weer terug nu :)

erg belangrijk zelf vind ik de clean carb-loading waarbij ik dus complex carbs eet voor opladen zonder teveel vet of extra eiwit, dus gewoon bakkie muslie met melk en volkorenbrood met beetje jam, extra omega-3 voor insulinegevoeligheid en creatine voor hetzelfde doel!

hier interessant artikeltje over carb-loading:
http://www.pponline.co.uk/encyc/car...lycogen-intake-without-overloading-glucose-65

voor vetverbranding een voorbeeldje :)
het leuke van low-carb is, dat je sochtends wakker wordt zonder hogergevoel!
ik doe altijd 20 lunges en 20 pushups als ik wakker word. daarna neem ik 1 capsule ginko-biloba en +/- 500 mg groene thee extract, dan wacht ik een half uurtje en loop ik gewoon in goed tempo even 2,5 kilometer met de hond rond het meer, na 35 minuten klaar en neem ik een handje pindas en een kwarkje met lijnzaad. dan ben je sowieso al een hele tijd gevuld en hou je de vetverbranding lekker optimaal, zonder moeite... geen intensieve cardio nodig!
zo kan je de mentale energie bewaren voor de echte workouts :)

ik ben eigenlijk altijd aan het experimenteren met wat voor mij optimaal werkt, elke serieuze verandering die je maakt in je voedingsschema kost ook weer tijd voor je lichaam om aan te passen...
lees bijvoorbeeld deze:
http://ergogenics.org/vetdieet2.html

Relaxt stukje dit :)

Zou je ook wat dieper in kunnen gaan op wat je precies/ongeveer op een dag eet? Je hebt het over noten en kwark, maar ik neem aan dat er ook nog wel wat andere voedingsvormen in het spel zitten? Hoe ziet jouw gemiddelde dag er qua voeding uit?

Tegenwoordig spuit ik mijn whey. Zo wordt het sneller opgenomen en groei ik als kool. Echt waar.

Dat dit topic nog bestaat. Waar gaat het nu eigenlijk nog over?

Tegenwoordig spuit ik mijn whey. Zo wordt het sneller opgenomen en groei ik als kool. Echt waar.

Dat dit topic nog bestaat. Waar gaat het nu eigenlijk nog over?

ik wil het wel verwijderen als dat kan speciaal voor jou! als je daar gelukkig van wordt... zet die comment bij alle topics of wat? waar doel je op???????

waarneer komen er nieuwe pic?? ben benieuwd! je bent goed bezig!!!

Wat zorgt dan volgens jou voor die flinke vetverbranding s'ochtends Begtus?

50mg ephedrine

begtus,wellicht dat je deze site/forum al kende,maar zoniet hier een link
staat veel goede info over ketllebelltraining(lijkt me wel iets voor jou) en bodyweighttraining

http://kbforum.dragondoor.com/kettlebells-strength-conditioning-forum/

nee ik ken het niet, maar bedankt voor de info! zelf zat ik te denken aan dumbbells of elastieken, ik weet dat yuri van gelder ook met elastieken trainde... elastieken gaan altijd tot je maximale kracht toch? :)
heb zelf trouwens ook zon gek veer ding voor de binnenkant van me borst te trainen maar vind dat niet goed genoeg werken doe liever gewoon close palm pushup voor binnenkant borst

binnenkant borst :roflol:

voor je binnekant borst, bewijst maar weer hoeveel je weet van bodybuilding :roflol:

voor je binnekant borst, bewijst maar weer hoeveel je weet van bodybuilding :roflol:

wou je zegge dat je dat niet kan trainen, dat dat genetisch aangelegd is?
ik zie soms mensen met van die halve biceps?... waarom zou je wel halve biceps kunnen hebben en geen halve borst :P

binnenkant borst.
cool story bro!

---------- Toegevoegd om 21:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:01 ----------

khad opgezocht. Sommige dingen waren inderdaad natuurlijke extracten en shit. Maar whey en creatine zijn in mijn ogen al 'rommel' ja. Er zijn precies velen die zich door zulk een post aangevallen voelen. Kvind het hypocriet dat iemand anabolen afkeurt maar creatine is allemaal ok. Creatine ****t eveneens met je kop hoor.

HAHAHHAA
dus als je veel biefstuk eet wordt je gek?

Je kunt je binnenkant borst wel trainen, alleen je kunt hem niet isoleren/benadrukken. En dat komt omdat een spiervezel zich alleen maar gelijkmatig over de hele lengte kan contracteren.

Je kunt je binnenkant borst wel trainen, alleen je kunt hem niet isoleren/benadrukken. En dat komt omdat een spiervezel zich alleen maar gelijkmatig over de hele lengte kan contracteren.

Je kan geen nadruk leggen op je binnenborst, dus in my opinion kan je het niet trainen, maargoed veel myths over of het nou kan of niet, ik wou gewoon ff bashen op die kerel want dit topic leeft nog na ****ing 16 pagina`s gevult met onzin over aardbei shakes en vlees waar je gek van word en weet ik veel wat :roflol:

ja dus waarom zou je speciale dingen gaan doen voor binnenkant borst?
als je met 'normale' oefeningen ook gewoon je hele borstspier aanpakt?

Terug
Naar boven