Fitness Seller

Pushups & Pullups only & 4% bodyfat!

• Topic Starter Topic Starter
Omdat begtus denkt dat hij die spleet tussen zn pecs kan dichten met binnenkantborst-iso :cool:

oke ik ben geen super kenner op dat gebied, maar probeer zelf en leg me dan uit waarom het dan wel lijkt alsof je een spier op een bepaalde plek kan trainen...

ga op een fiets zitten waarvan het zadel veel te laag is waarbij je je been niet volledig kan strekken, dan voel ik alleen maar pijn op de plek in de spier dichtbij me bekken. bij een fiets met zadel op de goede hoogte en je zet dan kracht waarbij je je benen strekt dan voel je op het einde van de 'motion' de 'pijn' verplaatsen richting je knie.

bij pushups, als je je handen ver uit elkaar plaatst, verder dan de schouders zeg maar 1 meter van elkaar af, en je zakt door dan voel ik altijd de meeste pijn ontstaan in me borst dicht bij mn schouders, nooit aan de binnenkant van me borst...

als ik die veer gebruik voor 'binnenkant borst' en ik span em volledig aan dan zie ik ook echt de binnenste stukjes van me borst helemaal rood worden en ik voel goed dat daar dan ook de focus ligt...

hoe kan dat dan?

Laatst bewerkt:
omdat je je borst spieren naar elkaar toe drukt...

oke ik ben geen super kenner op dat gebied, maar probeer zelf en leg me dan uit waarom het dan wel lijkt alsof je een spier op een bepaalde plek kan trainen...

ga op een fiets zitten waarvan het zadel veel te laag is waarbij je je been niet volledig kan strekken, dan voel ik alleen maar pijn op de plek in de spier dichtbij me bekken. bij een fiets met zadel op de goede hoogte en je zet dan kracht waarbij je je benen strekt dan voel je op het einde van de 'motion' de 'pijn' verplaatsen richting je knie.

bij pushups, als je je handen ver uit elkaar plaatst, verder dan de schouders zeg maar 1 meter van elkaar af, en je zakt door dan voel ik altijd de meeste pijn ontstaan in me borst dicht bij mn schouders, nooit aan de binnenkant van me borst...

als ik die veer gebruik voor 'binnenkant borst' en ik span em volledig aan dan zie ik ook echt de binnenste stukjes van me borst helemaal rood worden en ik voel goed dat daar dan ook de focus ligt...

hoe kan dat dan?

Inderdaad, één bepaalde spier. Je been bestaat uit talloze spieren. Als je fullsquat gebruik je ook meer je hams en glutes t.o.v. je quads dan wanneer je par squats doet.

Je borst bestaat uit slechts één spier, met twee koppen: boven en onder. De vezels lopen van links naar rechts en trekken over die gehele lengte samen. Meer kracht op de binnenkant zetten op wat voor manier dan ook is dus geen optie.

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad, één bepaalde spier. Je been bestaat uit talloze spieren. Als je fullsquat gebruik je ook meer je hams en glutes t.o.v. je quads dan wanneer je par squats doet.

Je borst bestaat uit slechts één spier, met twee koppen: boven en onder. De vezels lopen van links naar rechts en trekken over die gehele lengte samen. Meer kracht op de binnenkant zetten op wat voor manier dan ook is dus geen optie.

ok thanks voor die info, hoef ik die close palm niet meer te doen hahaa :D kan ik die *** veer ook gewoon laten liggen... niet dat ik daar veel mee trainde want ik had ook niet echt het idee dat ik daarmee zoden aan de dijk zette... sowieso pushups gain ik geen grammetje meer mee

ok thanks voor die info, hoef ik die close palm niet meer te doen hahaa :D kan ik die *** veer ook gewoon laten liggen... niet dat ik daar veel mee trainde want ik had ook niet echt het idee dat ik daarmee zoden aan de dijk zette... sowieso pushups gain ik geen grammetje meer mee

Time to hit the bench dus :thumbs:

Begtus, Vatos ;)

Ja, ik ken deze kerel persoonlijk, woonde in mijn wijk hebben samen nog looptraining gedaan. Ik kan je vertellen als er iemand is die dit zonder 'shit' kan is hij het wel. Veel aanleg en hoge motivatie en discipline, geef die man de credits waar hij recht op heeft en loop niet zo te zeiken uit jaloezie.

Begtus, Vatos ;)

Ja, ik ken deze kerel persoonlijk, woonde in mijn wijk hebben samen nog looptraining gedaan. Ik kan je vertellen als er iemand is die dit zonder 'shit' kan is hij het wel. Veel aanleg en hoge motivatie en discipline, geef die man de credits waar hij recht op heeft en loop niet zo te zeiken uit jaloezie.

Sterf is ?

Begtus, Vatos ;)

Gast zal best, maar het is gewoon lame om je alleen maar aan te melden om een beetje naar complimentjes te vissen :rolleyes:
Er zijn hier genoeg leden met een goed fysiek en als iemand gewoon veel post/behulpzaam is en zn fysiek toont krijgt ie echt nooit negatieve reacties.

Gast zal best, maar het is gewoon lame om je alleen maar aan te melden om een beetje naar complimentjes te vissen :rolleyes:
Er zijn hier genoeg leden met een goed fysiek en als iemand gewoon veel post/behulpzaam is en zn fysiek toont krijgt ie echt nooit negatieve reacties.

Juistem, hoe zit het met je gewicht trouwens Daster nog steeds 101kg ?

Al de 2e kloon die hem komt verdedigen in dit topic.

Ben ik het niet mee eens. Ik ben gewoon naar dit topic verwezen, of ik me dan registreer om daarop te reageren is mijn zaak en ook vrij logisch aangezien ik niet kon reageren zonder me hier te registreren. Verder irriteer ik me aan de houding van menig gewichtentrekker dat denkt de wijsheid in pacht te hebben en denkt dat hij de enige weg naar Rome gevonden heeft en dat mag je dan lezen als het krijgen van spieren. Het gros hier baseert zich ook maar op theorieën van anderen en als Begtus dan zegt met zijn manier resultaten te behalen, wordt dat niet geloofd, omdat het niet in jullie boekjes staat dat het zo kan.

Laatst bewerkt:
Ben ik het niet mee eens. Ik ben gewoon naar dit topic verwezen, of ik me dan registreer om daar op te reageren is mijn zaak en ook vrij logisch aangezien ik niet kon reageren zonder me hier te registreren. Verder irriteer ik me aan de houding van menig gewichtentrekker die denken dat ze de wijsheid in pacht hebben en denken dat zij de enige weg naar Rome gevonden hebben en dat mag je dan lezen als het krijgen van spieren. Het gros hier baseert zich ook maar op theorieën van anderen en als Begtus dan zegt met zijn manier resultaten te behalen, wordt dat niet geloofd, omdat het niet in jullie boekjes staat dat het zo kan.

dawson_crying.gif

Begtus, Vatos ;)

Welke credits? Hijs gewoon een droge ecto die zijn jaren heeft lopen verdoen met push ups, als hij al die jaren naar de gym was gegaan zou hij nu een stuk groter zijn:roflol:

---------- Toegevoegd om 11:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:58 ----------

:roflol:

Ga op straat mensen uitdagen slome.

Waarom loopt dit topic nog steeds? :o

Hehe omdat er blijkbaar een andere kerel die de topic starter kent hier komt wenen over mindere reacties.

Terug
Naar boven