begtus
Cool Novice
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 4%
Omdat begtus denkt dat hij die spleet tussen zn pecs kan dichten met binnenkantborst-iso![]()
oke ik ben geen super kenner op dat gebied, maar probeer zelf en leg me dan uit waarom het dan wel lijkt alsof je een spier op een bepaalde plek kan trainen...
ga op een fiets zitten waarvan het zadel veel te laag is waarbij je je been niet volledig kan strekken, dan voel ik alleen maar pijn op de plek in de spier dichtbij me bekken. bij een fiets met zadel op de goede hoogte en je zet dan kracht waarbij je je benen strekt dan voel je op het einde van de 'motion' de 'pijn' verplaatsen richting je knie.
bij pushups, als je je handen ver uit elkaar plaatst, verder dan de schouders zeg maar 1 meter van elkaar af, en je zakt door dan voel ik altijd de meeste pijn ontstaan in me borst dicht bij mn schouders, nooit aan de binnenkant van me borst...
als ik die veer gebruik voor 'binnenkant borst' en ik span em volledig aan dan zie ik ook echt de binnenste stukjes van me borst helemaal rood worden en ik voel goed dat daar dan ook de focus ligt...
hoe kan dat dan?
Laatst bewerkt:

kan ik die *** veer ook gewoon laten liggen... niet dat ik daar veel mee trainde want ik had ook niet echt het idee dat ik daarmee zoden aan de dijk zette... sowieso pushups gain ik geen grammetje meer mee