MuscleMeat

Pushups & Pullups only & 4% bodyfat!

Als ik je pics zo zie en je posts lees dan moet jij helemaal niet aan bulken(fat gain) denken. Je voelt je goed en bent blij met hoe je er bij staat en daar gaat het om.

Keep up the good work

Als ik je pics zo zie en je posts lees dan moet jij helemaal niet aan bulken(fat gain) denken. Je voelt je goed en bent blij met hoe je er bij staat en daar gaat het om.

Keep up the good work
+1 fat loss is ook vorm van BB dusja :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind het knap dat je jezelf zo gemontiveerd weet te houden met je pull up stang en je push ups :thumb:

Ik word al gek als ik 2 dagen niet in op de sportschool ben geweest en geen squatrek of drukbank heb gezien.. laat staan dat ik me thuis moet zien te vermaken met bodysquats en pull/push ups..

alleen pushups en pullups doen lijkt alsof er weinig variatie is, maar ik heb door de jaren veel verschillende routines bedacht geen 1 dag ziet er hetzelfde uit. licht er ook aan hoeveel energie ik heb die dag en welke oefening ik wil verbeteren of een spiergroep wat extra rust ga geven.
met trainen is het altijd grenzen opzoeken en verbeteren van wat je al kan dus de doelen zijn hetzelfde alleen ben ik niet echt gefocust op massa. alleen nu ben ik aan het proberen wat extra massa op me rug te krijgen, es zien hoever ik kan komen zonder extra gewicht....
trainen is voor mij een routine en vind het leuk om steeds te varieeren en weer zelf een manier te vinden om een oefening moeilijker te maken.
er zijn ook genoeg mensen die naar de sportschool gaan om enkel eventjes te bankdrukken en aan wat apparaten te gaan hengsten...
iets 'leuk' vinden is voor iedereen weer anders het is hoe je het zelf beleeft, ik heb er plezier in dus ik ga weer verder met me routines :D

pz

Laatst bewerkt:
Mja, als je trainen echt erg leuk vind zou je toch eens ff een gym in moeten lopen. Natuurlijk kan je thuis met wat creativiteit best wat leuke dingen doen, maar laten we eerlijk zijn, een rekstok zal het toch nooit winnen van wat heavy ass squats en deadlifts. Met de juiste trainingsgear kan je natuurlijk wel wat leukere dingen doen dan met alleen je bodyweight. Dussuh, probeer het eens zou ik zeggen.

Zou je iets specifieker kunnen zijn over je "voedingsschema"? Iig hoe je zo droog bent komen staan? Je zegt dat je geen vast schema hebt, maar kun je 'n voorbeeldje geven van hoe 1 dag er uit kan zien bij je?

Verder: goed bezig!

Voor de mensen die fake roepen; de foto's komen nergens behalve in dit topic op internet voor. Check het zelf op http://www.tineye.com/ ..

Ik vind het er best net uit zien. In verhouding met andere foto's op dit forum vind ik het best wel tegenvallen .. qua massa, anyway. Then again moet ik gewoon m'n bek houden aangezien ik crap stats heb. ;)

breid je rekstok uit met een squat reck en een bench :P

Zou je iets specifieker kunnen zijn over je "voedingsschema"? Iig hoe je zo droog bent komen staan? Je zegt dat je geen vast schema hebt, maar kun je 'n voorbeeldje geven van hoe 1 dag er uit kan zien bij je?

Verder: goed bezig!

http://www.tmuscle.com/free_online_...e_a_man_part_i_test_driving_the_anabolic_diet

ben op het moment bezig met het anabolic diet.

de shift naar lagere insulinespiegel (lees: meer vetverbranding in verhouding tot koolhydraten) heb ik 2 jaar geleden bereikt op een koolhydraat rijk dieet, maar ik deed toen dagelijks voor 3-4 maanden nog intensiever werk dan ik nu doe en trainde na me werk ook minstens 45 minuten per dag. ik werd er nogal ripped van.

de low carb doet het bij mij sowieso goed nu als je maar genoeg calorieen blijft eten in de vorm van 'enkelvoudig onverzadigde vetten' extra vet verbranden is dan ook niet moeilijk en je hoeft er geen urenlange cardio sessies voor te doen.

ik ben nu omdat het weekend is sinds gistermiddag begonnen met de carb-load waar ik vanmiddag om 4 uur weer mee klaar ben. ik heb dan in de tussentijd 800 gram koolhydraten gegeten! dus krijg die volle opgepompte look weer terug nu :)

erg belangrijk zelf vind ik de clean carb-loading waarbij ik dus complex carbs eet voor opladen zonder teveel vet of extra eiwit, dus gewoon bakkie muslie met melk en volkorenbrood met beetje jam, extra omega-3 voor insulinegevoeligheid en creatine voor hetzelfde doel!

hier interessant artikeltje over carb-loading:
http://www.pponline.co.uk/encyc/car...lycogen-intake-without-overloading-glucose-65

voor vetverbranding een voorbeeldje :)
het leuke van low-carb is, dat je sochtends wakker wordt zonder hogergevoel!
ik doe altijd 20 lunges en 20 pushups als ik wakker word. daarna neem ik 1 capsule ginko-biloba en +/- 500 mg groene thee extract, dan wacht ik een half uurtje en loop ik gewoon in goed tempo even 2,5 kilometer met de hond rond het meer, na 35 minuten klaar en neem ik een handje pindas en een kwarkje met lijnzaad. dan ben je sowieso al een hele tijd gevuld en hou je de vetverbranding lekker optimaal, zonder moeite... geen intensieve cardio nodig!
zo kan je de mentale energie bewaren voor de echte workouts :)

ik ben eigenlijk altijd aan het experimenteren met wat voor mij optimaal werkt, elke serieuze verandering die je maakt in je voedingsschema kost ook weer tijd voor je lichaam om aan te passen...
lees bijvoorbeeld deze:
http://ergogenics.org/vetdieet2.html

intresant stukje gast! goed bezig!

ik leer veel bij van deze gast
goed bezig btw

zou hardlopen niet een betere optie zijn denk je?
ik zelf merk gewoon dat ik helemaal geen baat heb bij wandelen maar mischien is dat voor jou anders.

eerlijk, hardlopen gaat niet, net als hard trainen.. als je glycogeen voorraad helemaal op is, dan is gewoon wandelen en bewegen al genoeg om vet te verbranden. als je toch wil hardlopen high intensity voor 15 minuten (om meer vet te verbranden in de uren erna) werkt het misschien om even een sportdrankje of snelle carbs te eten van te voren omdat je daarvoor gewoon wat koolhydraten nodig hebt.

wow mooi afgetraind :s
kunt ge me in een privé bericht sturen wat ge allemaal eet doorheen de dag ?

eerlijk, hardlopen gaat niet, net als hard trainen.. als je glycogeen voorraad helemaal op is, dan is gewoon wandelen en bewegen al genoeg om vet te verbranden. als je toch wil hardlopen high intensity voor 15 minuten (om meer vet te verbranden in de uren erna) werkt het misschien om even een sportdrankje of snelle carbs te eten van te voren omdat je daarvoor gewoon wat koolhydraten nodig hebt.

ik doe in de cut ook altijd vaak ochtend cardio(net als nu)
maar kan nog makkelijk hardlopen voor een langere periode, uiteraard lastiger dan op een ander tijdstip maar vond gewoon wandelen net niet genoeg voor mezelf dus vandaar dat ik benieuwd naar jouw reden was om te wandelen.

Vind dat hij alleen een goede chest en abs heeft bij een laag bf
---------- Toegevoegd om 23:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:23 ----------

omdat ik nooit aan het ijzer zit, en dit zijn foto's PRE 'rekstok madnesss' haha sinds ik dat ding heb opgehangen, hang ik meer dan dat ik sta of zit!!! sindsdien dus 2 kilo erbij aan 'lats' zoals iemand dat hier noemde :) heb er nog geen fotos van gemaakt maar dat doet me zus wel deze week als ik dr vraag haha dus dan zie je de 'before-after' :)

hier geloof ik niks van

ik doe in de cut ook altijd vaak ochtend cardio(net als nu)
maar kan nog makkelijk hardlopen voor een langere periode, uiteraard lastiger dan op een ander tijdstip maar vond gewoon wandelen net niet genoeg voor mezelf dus vandaar dat ik benieuwd naar jouw reden was om te wandelen.

me glycogeen voorraad zat er nogal goed doorheen, bij jou blijkbaar niet :)

oja en over die 2 kilo lats, misschien is het 1 kilo, 1 kilo vet en 1 kilo ffm dan... toch mogelijk in 3 maanden of niet?

oja en over die 2 kilo lats, misschien is het 1 kilo, 1 kilo vet en 1 kilo ffm dan... toch mogelijk in 3 maanden of niet?

klinkt zeer sterk, ook al is het 1kg vet en kg spier op je lats dan is dat nog immens veel op zon tijd.

maar wie weet ben jij die genetic wonder bij wie een kleine andere stimulans gewoon drastisch effect heeft, iig zonde dat je niet een gym binnenstapt:(

loopt dit pauper topic nog steeds.

Wat een hoop onzin word hier verkondigt. 1 kilo gainen aan je lats :roflol:

klinkt zeer sterk, ook al is het 1kg vet en kg spier op je lats dan is dat nog immens veel op zon tijd.

maar wie weet ben jij die genetic wonder bij wie een kleine andere stimulans gewoon drastisch effect heeft, iig zonde dat je niet een gym binnenstapt:(

hahah ja wie weet!! ik moet wel toegeven dat nu ik wat meer op dit forum rondneus ik me wel beetje achter voel lopen qua massa en het begint wel te kriebelen om ook massa te gaan kweken...

sowieso lijkt het me bruut om te squatten met extra gewicht, heb dat namelijk nog nooit gedaan en daarmee schijn je snel te groeien!
puur uit nieuwsgierigheid zou ik wel paar maandjes willen gaan en kijken hoe snel ik massa aanzet... ben alleen bang dat ik dan hooked ben aan de sportschool en massa bouwen.. immers wat je hebt opgebouwd wil je liever niet kwijt. het enige wat me tegenhoud is dat ik snelheid ga inleveren voor massa waar ik praktisch niet zoveel aan heb verders

hahah ja wie weet!! ik moet wel toegeven dat nu ik wat meer op dit forum rondneus ik me wel beetje achter voel lopen qua massa en het begint wel te kriebelen om ook massa te gaan kweken...

sowieso lijkt het me bruut om te squatten met extra gewicht, heb dat namelijk nog nooit gedaan en daarmee schijn je snel te groeien!
puur uit nieuwsgierigheid zou ik wel paar maandjes willen gaan en kijken hoe snel ik massa aanzet... ben alleen bang dat ik dan hooked ben aan de sportschool en massa bouwen.. immers wat je hebt opgebouwd wil je liever niet kwijt. het enige wat me tegenhoud is dat ik snelheid ga inleveren voor massa waar ik praktisch niet zoveel aan heb verders

je hoeft je snelheid niet te verliezen, sterker nog je kan snelheid winnen.
als je gewoon naturel traint en er geen overdreven obsessie van maakt(i admit guilt) en explosief traint is er geen reden dat je zo buf word dat je een log langzaam monster word om het lomp uit te drukken.

Terug
Naar boven