Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1 fat loss is ook vorm van BB dusjaAls ik je pics zo zie en je posts lees dan moet jij helemaal niet aan bulken(fat gain) denken. Je voelt je goed en bent blij met hoe je er bij staat en daar gaat het om.
Keep up the good work

Ik vind het knap dat je jezelf zo gemontiveerd weet te houden met je pull up stang en je push ups
Ik word al gek als ik 2 dagen niet in op de sportschool ben geweest en geen squatrek of drukbank heb gezien.. laat staan dat ik me thuis moet zien te vermaken met bodysquats en pull/push ups..

Zou je iets specifieker kunnen zijn over je "voedingsschema"? Iig hoe je zo droog bent komen staan? Je zegt dat je geen vast schema hebt, maar kun je 'n voorbeeldje geven van hoe 1 dag er uit kan zien bij je?
Verder: goed bezig!

loop ik gewoon in goed tempo even 2...andelen maar mischien is dat voor jou anders.
zou hardlopen niet een betere optie zijn denk je?
ik zelf merk gewoon dat ik helemaal geen baat heb bij wandelen maar mischien is dat voor jou anders.
eerlijk, hardlopen gaat niet, net als hard trainen.. als je glycogeen voorraad helemaal op is, dan is gewoon wandelen en bewegen al genoeg om vet te verbranden. als je toch wil hardlopen high intensity voor 15 minuten (om meer vet te verbranden in de uren erna) werkt het misschien om even een sportdrankje of snelle carbs te eten van te voren omdat je daarvoor gewoon wat koolhydraten nodig hebt.
omdat ik nooit aan het ijzer zit, en dit zijn foto's PRE 'rekstok madnesss' haha sinds ik dat ding heb opgehangen, hang ik meer dan dat ik sta of zit!!! sindsdien dus 2 kilo erbij aan 'lats' zoals iemand dat hier noemdeheb er nog geen fotos van gemaakt maar dat doet me zus wel deze week als ik dr vraag haha dus dan zie je de 'before-after'
![]()
ik doe in de cut ook altijd vaak ochtend cardio(net als nu)
maar kan nog makkelijk hardlopen voor een langere periode, uiteraard lastiger dan op een ander tijdstip maar vond gewoon wandelen net niet genoeg voor mezelf dus vandaar dat ik benieuwd naar jouw reden was om te wandelen.

oja en over die 2 kilo lats, misschien is het 1 kilo, 1 kilo vet en 1 kilo ffm dan... toch mogelijk in 3 maanden of niet?

klinkt zeer sterk, ook al is het 1kg vet en kg spier op je lats dan is dat nog immens veel op zon tijd.
maar wie weet ben jij die genetic wonder bij wie een kleine andere stimulans gewoon drastisch effect heeft, iig zonde dat je niet een gym binnenstapt![]()
hahah ja wie weet!! ik moet wel toegeven dat nu ik wat meer op dit forum rondneus ik me wel beetje achter voel lopen qua massa en het begint wel te kriebelen om ook massa te gaan kweken...
sowieso lijkt het me bruut om te squatten met extra gewicht, heb dat namelijk nog nooit gedaan en daarmee schijn je snel te groeien!
puur uit nieuwsgierigheid zou ik wel paar maandjes willen gaan en kijken hoe snel ik massa aanzet... ben alleen bang dat ik dan hooked ben aan de sportschool en massa bouwen.. immers wat je hebt opgebouwd wil je liever niet kwijt. het enige wat me tegenhoud is dat ik snelheid ga inleveren voor massa waar ik praktisch niet zoveel aan heb verders