Fitness Seller

Pushups & Pullups only & 4% bodyfat!

Waarom staat er dan vermeld dat die "binnenkant" voornamelijk gebruikt wordt?
Er staat niks over voelen, maar over gebruiken...

Omdat de bron onbetrouwbaar is?
Close grip bench press belast vooral de triceps en voorste schouderkop.

Ik heb het niet over isoleren he, maar over het meest gebruikt worden.
En hoezo een onbetrouwbare bron? Strength Training Anatomy van Frédéric Delavier is een best bekend en gerespecteerd boek...

Gast, check eens de anatomie vd mens, dan zie je dat de borstspieren horizontaal loopt. Je kan geen uiterste van die spier trainen. Je krijgt een grotere 'binnenkant' als je over het algemeen meer massa krijgt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bekijk dit plaatje eens en let op de spiervezels van de borst , kijk dan naar hoe de spiervezels bij de schouders lopen. Verticaal , kan je boven en onderkant van de schouders apart belasten? Nee , voor/zij en achterkant.

Ja, ik weet ook dat de vezels horizontaal lopen, maar aangezien dat boek het toch echt zegt en ik het er met een arts over heb gehad leek het mij wel te kloppen...

Probeer close grip bench eens, als je hem in je borst voelt zou ik eens naar de dokter gaan, mits je techniek goed was.

Er zijn hier vast wel mensen met dat boek. Staat volgens mij zelfs genoemd bij goede boeken op deze site.

Quote: "This exercise develops the pectoral muscles at the sternal notch and the triceps brachii."

Ja **** dat boek, ga eens uit op ervaring en kom dan terug.
Ik ken ook goede boeken die beweren dat de aarde plat is.

Er zijn hier vast wel mensen met dat boek. Staat volgens mij zelfs genoemd bij goede boeken op deze site.

Quote: "This exercise develops the pectoral muscles at the sternal notch and the triceps brachii."
Het klopt gewoon niet! Ondanks dat het in een boek staat. Er bestaan 10 keer zoveel boeken waarin staat dat een spiervezel zich alleen maar gelijkmatig aan kan spannen over de gehele lengte

Als ik een boek maak en dat erin schrijf geloof je dat dan ook?

Ik zou zeggen spit eens door de zoekfunctie hier , zijn tal van topics over gemaakt.

Haha, ik zal me er nog wat meer in gaan verdiepen.
En vrij logisch toch dat ik zo'n boek in eerste instantie als waar acht?
Het is niet een of ander anarchist cookbook voor bodybuilders geschreven door een idioot.

In de meeste gevallen heeft een goed gerefeerd boek het juist boven enkele reacties op een forum dus, Leroym, jouw reactie vind ik ook niet echt logisch.

Danny je hebt deels gelijk, maar ik neem aan dat je geen bodybuilding boek leest om daarmee puur de informatie te verspreiden.
Denk dat je ook wel wat wilt testen van wat je leest, dus probeer het uit. Geniale oefening als je het mij vraagt.

Ok vriend , je mag dat gerust denken. Ik wens je er veel succes mee..

Soms heeft logica het niet aan het rechte eind. Ik zou het ook logisch vinden als het niet te trainen valt, en daar geloof ik dus in. Maar tot er volgende week een of andere prof beweert dat je bij verhoogde spanning van de oorsprong meer actine en myosine gaat produceren.

Ik heb het niet over isoleren he, maar over het meest gebruikt worden.
En hoezo een onbetrouwbare bron? Strength Training Anatomy van Frédéric Delavier is een best bekend en gerespecteerd boek...

ik heb dat boek zelf ook en er staat naast veel feiten ook veel bullshit in.

maar als je wilt geloven dat als iemand een boek schrijft dat over t algemeen wel goed is en de rest ook wel correct moet zijn be my guest, your loss:(

---------- Toegevoegd om 20:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:13 ----------

In de meeste gevallen heeft een goed gerefeerd boek het juist boven enkele reacties op een forum dus, Leroym, jouw reactie vind ik ook niet echt logisch.

lang niet altijd dus.

Barbellman, mooi dat jij dat boek ook hebt en er wat over weet te zeggen.

Ik ga volgende week wel even die schrijver mailen over zijn fout en als hij beweert dat het wel zo is vraag ik om uitleg! ;)

• Topic Starter Topic Starter
heb net met "The Cunningham Equation" uitgerekend dat ik met 4500 calorieen op een werkdag quitte speel met deze lifestyle... dat verklaard waarom ik waarschijnlijk nog droger aan het worden ben nu ik low carb / anabolic diet volg...
als ik dat wil bereiken zou ik misschien op een kwark(caseine)/pindas(high mono-fat) dieet a 6 maaltijden per dag massa aan moeten zetten...
voor 6 maaltijden is het dus...
250 gr kwark + 100 gr pindas geeft ongeveer deze uitslag:
4500 calorieen

1e maaltijd sochtends 7:00
2e ,, ,, 10:00
3e ,, smiddags 12:30
4e ,, ,, 15:00
5e ,, savonds 18:00
6e ,, savonds 20:30

misschien nog een kleine 7e maaltijd voordat ik ga slapen... blah kom tijd te kort om de calorieen te halen... misschien 110 gr pindas in plaats van 100 voor bulken?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
kwarkpindas.JPG

Terug
Naar boven