- Waardering
- 75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch wel. Ik kan begrijpen dat er veel jaloezie is maar ik kan u gasten tonen die enkel push ups, pull ups, squats zonder gewicht, buikspieren doen en die er zo en zelfs nog iets beter uit zien. Maar veel dikkere spieren zal je er niet van krijgen. Op een bepaald moment stopt het wel maar wie blijft trainen, behoudt dit lichaam ook. En fysisch zal deze kerel ook in veel betere shape zijn dan iemand die enkel zwaar met gewichten traint. Meestal zijn de push uppers ook diegenen die lopen en/of fietsen en/of aan gevechtsporten doen. Ik ben ook liever een atleet die in alles mijn plan kan trekken dan iemand die enkel dikke spieren heeft en enkel een zwaar gewicht naar boven kan stoempen, alhoewel ik daar ook veel respect voor heb. Dat is een keuze die je voor jezelf moet maken.
En wat gebruiken ze daarnaast?![]()
Wat een belachelijke discussies allemaal. Er is een tijd geleden een onderzoek uitgevoerd waaruit bleek dat iemand die AAS gebruikt maar NIET traint meer massa wint dan iemand die geen AAS gebruikt maar wel keihard traint. Het gaat dan wel om massa tijdens de kuur, niet daarna. Als je dus maar genoeg spuit en slikt kan het allemaal ja, maar natural is het onmogelijk, punt uit.
Misschien wel idee om een link naar een onderzoek te plaatsen als je er naar refereert....

push en pull ups worden inderdaad enorm ondergewaardeerd...
omdat ze er niet zo hardcore uitzien dan benchen en deadliften..

Als jullie hem al verdenken van AAS gebruik. Ha ha.
Is er wel degelijk geweest. Google het zelf even.
Edit:
http://forum.dutchbodybuilding.com/...on-op-spiergroei-krachttoename-mannen-308170/
Zijn er meerdere geweest volgens mij.

Indeed,Lol, aan de AAS... de wereld staat hier op zijn kop...
Dit is puur natuur! Hij staat gewoon zeer droog, dat is alles...
Moest 70 procent van de bevolking 4 procent body fat hebben zouden ze er praktisch allemaal zo uitzien...
op vijf jaar push ups en pull ups enz. moet dit echt wel lukken...
en dan nog de opmerkingen die worden gegeven... zie ik daar nu een potje dianabol op de kast staan? lol.... get a life mensen!

wat een kansloze opmerking. Als iedereen hier natural zou cutten naar 4% bestaat DBB binnen een half jaar uit bijna alleen magere ventjes. 4% Is bijna onmogelijk te halen zonder AAS, tenzij je een groot deel van je massa wilt opofferen. Het blijft me verbazen hoe naïef sommige mensen wel niet zijn en alles zomaar geloven wat er op een online forum vol met trolls gezegd wordt.Tuurlijk, want als je naar 4% massa cut als natural verlies je helemaal geen massa![]()
![]()
wat een kansloze opmerking. Als iedereen hier natural zou cutten naar 4% bestaat DBB binnen een half jaar uit bijna alleen magere ventjes. 4% Is bijna onmogelijk te halen zonder AAS, tenzij je een groot deel van je massa wilt opofferen. Het blijft me verbazen hoe naïef sommige mensen wel niet zijn en alles zomaar geloven wat er op een online forum vol met trolls gezegd wordt.
Ik zal zelf ook even zoeken, maar misschien kan iemand mij wat informatie hierover linken?
Ik heb zeer veel massa verloren tijdens een cut , ik weet geen exacte percentages , maar ik probeerde superdroog te worden en het leek inderdaad alsof ik alleen maar spiermassa afviel.
Ik ging er eigenlijk van uit dat je gewoon onbeperkt vet kon afvallen met een calorie tekort...

4% Is bijna onmogelijk te halen zonder AAS, tenzij je een groot deel van je massa wilt opofferen. Het blijft me verbazen hoe naïef sommige mensen wel niet zijn en alles zomaar geloven wat er op een online forum vol met trolls gezegd wordt.