XXL Nutrition

Pushups & Pullups only & 4% bodyfat!

gewoon heel droog massa valt wel mee

Toch wel. Ik kan begrijpen dat er veel jaloezie is maar ik kan u gasten tonen die enkel push ups, pull ups, squats zonder gewicht, buikspieren doen en die er zo en zelfs nog iets beter uit zien. Maar veel dikkere spieren zal je er niet van krijgen. Op een bepaald moment stopt het wel maar wie blijft trainen, behoudt dit lichaam ook. En fysisch zal deze kerel ook in veel betere shape zijn dan iemand die enkel zwaar met gewichten traint. Meestal zijn de push uppers ook diegenen die lopen en/of fietsen en/of aan gevechtsporten doen. Ik ben ook liever een atleet die in alles mijn plan kan trekken dan iemand die enkel dikke spieren heeft en enkel een zwaar gewicht naar boven kan stoempen, alhoewel ik daar ook veel respect voor heb. Dat is een keuze die je voor jezelf moet maken.

En wat gebruiken ze daarnaast? :rolleyes:

Wat een belachelijke discussies allemaal. Er is een tijd geleden een onderzoek uitgevoerd waaruit bleek dat iemand die AAS gebruikt maar NIET traint meer massa wint dan iemand die geen AAS gebruikt maar wel keihard traint. Het gaat dan wel om massa tijdens de kuur, niet daarna. Als je dus maar genoeg spuit en slikt kan het allemaal ja, maar natural is het onmogelijk, punt uit.

En wat gebruiken ze daarnaast? :rolleyes:

Wat een belachelijke discussies allemaal. Er is een tijd geleden een onderzoek uitgevoerd waaruit bleek dat iemand die AAS gebruikt maar NIET traint meer massa wint dan iemand die geen AAS gebruikt maar wel keihard traint. Het gaat dan wel om massa tijdens de kuur, niet daarna. Als je dus maar genoeg spuit en slikt kan het allemaal ja, maar natural is het onmogelijk, punt uit.

niks, zelfs geen supplementen.
en wat uw onderzoek betreft, gaat het maar om de eerste kilo's. door AS te nemen kun je wel een kilotje of twee, drie winnen maar dan stopt het wel. en op die korte periode van een paar weken kan je zelfs met de beste training geen 2,3 kilo's winnen. er is echter geen onderzoek dat zegt dat je door AS te slikken en niets te doen gespierder zal worden dan iemand die niets neemt en traint. enkel de eerste weken is dat zo.

Misschien wel idee om een link naar een onderzoek te plaatsen als je er naar refereert....

Als jullie hem al verdenken van AAS gebruik. Ha ha.

push en pull ups worden inderdaad enorm ondergewaardeerd...
omdat ze er niet zo hardcore uitzien dan benchen en deadliften..
nochtans sinds de aankoop van mijn deurrek (+-30eur) heb ik enorme lats gekregen en een mooie V shape. Ik zou dus iedereen aanraden om voor dat geld zo'n ding aan te schaffen want je zal er geen spijt van krijgen!

Wow je staat écht heel droog 0.o blijven door knallen zou ik zeggen :D

Als jullie hem al verdenken van AAS gebruik. Ha ha.

Je zou verbaasd staan hoeveel kerels er aan de AAS en prohormonen zitten en die nog maar net uit de pampers komen.

idd, lijkt me weer broscience

Is er wel degelijk geweest. Google het zelf even.;)
Edit:

http://forum.dutchbodybuilding.com/...on-op-spiergroei-krachttoename-mannen-308170/
Zijn er meerdere geweest volgens mij.

Inderdaad meer dan één, maar ik was te lui om het te zoeken. Er zitten nu eenmaal te veel gebruikers op dit forum die je hoe dan ook zullen tegenspreken, welke onderzoeken je ook aanhaalt of wat je ook zegt. Ik doe dus geen moeite meer, laat ze maar lekker zeggen wat ze willen :)

Dit gaat nergens over tuurlijk heeft die gast gebruikt dat ziet iedereen maar mensen hebben de hoop dat naturel te kunnen halen.Helaas get real kan niet punt.Maar deze man verklaar ik hierbij heilig.Al tijden niet online geweest en nog zorgt die voor opschudding en wekt ie vragen op.Epic

Lol, aan de AAS... de wereld staat hier op zijn kop...
Dit is puur natuur! Hij staat gewoon zeer droog, dat is alles...
Moest 70 procent van de bevolking 4 procent body fat hebben zouden ze er praktisch allemaal zo uitzien...
op vijf jaar push ups en pull ups enz. moet dit echt wel lukken...
en dan nog de opmerkingen die worden gegeven... zie ik daar nu een potje dianabol op de kast staan? lol.... get a life mensen!

Lol, aan de AAS... de wereld staat hier op zijn kop...
Dit is puur natuur! Hij staat gewoon zeer droog, dat is alles...
Moest 70 procent van de bevolking 4 procent body fat hebben zouden ze er praktisch allemaal zo uitzien...
op vijf jaar push ups en pull ups enz. moet dit echt wel lukken...
en dan nog de opmerkingen die worden gegeven... zie ik daar nu een potje dianabol op de kast staan? lol.... get a life mensen!
Indeed,

en verder grappig natuurlijk om te reageren in een topic waarvan de maker al 2 jaar niet meer actief is :p

Tuurlijk, want als je naar 4% massa cut als natural verlies je helemaal geen massa :roflol: :roflol: :roflol: wat een kansloze opmerking. Als iedereen hier natural zou cutten naar 4% bestaat DBB binnen een half jaar uit bijna alleen magere ventjes. 4% Is bijna onmogelijk te halen zonder AAS, tenzij je een groot deel van je massa wilt opofferen. Het blijft me verbazen hoe naïef sommige mensen wel niet zijn en alles zomaar geloven wat er op een online forum vol met trolls gezegd wordt.

Tuurlijk, want als je naar 4% massa cut als natural verlies je helemaal geen massa :roflol: :roflol: :roflol: wat een kansloze opmerking. Als iedereen hier natural zou cutten naar 4% bestaat DBB binnen een half jaar uit bijna alleen magere ventjes. 4% Is bijna onmogelijk te halen zonder AAS, tenzij je een groot deel van je massa wilt opofferen. Het blijft me verbazen hoe naïef sommige mensen wel niet zijn en alles zomaar geloven wat er op een online forum vol met trolls gezegd wordt.

Ik zal zelf ook even zoeken, maar misschien kan iemand mij wat informatie hierover linken?

Ik heb zeer veel massa verloren tijdens een cut , ik weet geen exacte percentages , maar ik probeerde superdroog te worden en het leek inderdaad alsof ik alleen maar spiermassa afviel.

Ik ging er eigenlijk van uit dat je gewoon onbeperkt vet kon afvallen met een calorie tekort...

Ik zal zelf ook even zoeken, maar misschien kan iemand mij wat informatie hierover linken?

Ik heb zeer veel massa verloren tijdens een cut , ik weet geen exacte percentages , maar ik probeerde superdroog te worden en het leek inderdaad alsof ik alleen maar spiermassa afviel.

Ik ging er eigenlijk van uit dat je gewoon onbeperkt vet kon afvallen met een calorie tekort...

was t maar zo een feest :D

t kan wel, maar dan gaat je spiermassa er als eerst aan.

4% Is bijna onmogelijk te halen zonder AAS, tenzij je een groot deel van je massa wilt opofferen. Het blijft me verbazen hoe naïef sommige mensen wel niet zijn en alles zomaar geloven wat er op een online forum vol met trolls gezegd wordt.

Blijft mij verbazen hoe iedereen het altijd maar op AAS gooit. Niets is meer te bereiken zonder AAS tegenwoordig.

Mijn maatje van 20 is 4 weken voor zijn 8ste wedstrijd al op 2% geëindigd. Die kerel heeft nog NOOIT AAS aangeraakt. Die knaap verdiept zich dag en nacht in voeding en supplementen. Hij was SHREDDED en buff als een mudafuka.

Tuurlijk verlies je altijd wel wat massa, de kunst van cutten is om dat effect zoveel mogelijk tegen te gaan. Iedereen zn genetische blueprint is anders, en iedereen reageert anders op training, verbranding, voeding en supps.
Het kan wel degelijk zonder AAS, maar dit vergt een niveau van toewijding en kennis wat voor de meesten niet weg is gelegd.

AAS, tijdens cutten beperkt massa verlies uiteraar middels een andere weg en daarom ook makkelijker te implementeren. Zoals vele dit dus (denken) toe te passen aangezien zij in gebreke blijven ten aanzien van de eerder genoemde vereiste toewijding en kennisontwikkeling.

• Topic Starter Topic Starter
paar jaartjes later...

hoi jongens, een paar jaar later...
tegenwoordig train ik nauwelijks meer maar heb wel veel meer kennis opgedaan.
wat blijkt is dat mijn spiermassa en bodycomp stabiel is gebleven ondanks sterk verminderd trainingsvolume.
qua voeding: rijst, witbrood roomboter/pure hagelslag, 93% whey isolaat, eitjes, makreel, vlees, aardappelen.
supps.
en ik gooi vaak een half pak spinazie door de blender voor extra mineralen etc.
en niet te vergeten pompoenzaden voor zinc/magnesium.

rhodiola rosea dagelijks
creatine monohydraat
citrulline malaat
th_540674724_DSC_0212_122_556lo.jpg

Laatst bewerkt:
It's alive!

Ps nog steeds kurkdroog. Nice!

Terug
Naar boven