MuscleMeat

Pushups & Pullups only & 4% bodyfat!

nee nu niet natuurlijk wil het gaan proberen... blijkbaar eet ik wel chronisch te weinig calorieen dat is waarom ik nu op een plateau zit denk ik... want hard trainen ligt het niet aan...

Als je nou is fatsoenlijk zou gaan trainen...

srry maar ik geloof er niks van zeg maar een kuurtje en veel training in een gym geen massa omdat hij geen of weinig eiwitten in neemt

Ben wel benieuwd hoe het met zijn fysiek er nu voor staat!

respect voor de 4% ik zit op 11% :(

ik geloof het wel. zoek maar is die filmpjes van die n*gers die hele dagen aan klimrekken hangen. of uit de gevangenis.

5 jaar bezig, kan prima zo lijkt me.
zal vast ook wel wat minder blesuregevoelig zijn. en je word er wat lenig van lijkt me

Ben wel benieuwd hoe het met zijn fysiek er nu voor staat!

Na 500gram pinda's eten per dag?

Monkey_eating.jpg

Snap niet wat iedereen op hem zit te zeiken, hij is toch lekker op weg. Met bw-oefeningen kan je een heel eind komen, zolang je maar kan blijven verzwaren. Kwark en pinda's vind ik ook een goeie combi. Beter dan een shitload aan havermout imo.

Ik vraag mij af waarom pull us en push ups zo ondergewaardeerd worden door bb'ers. Ik ken ook gasten die een serieus gespierd lichaam hebben door push ups, pull ups en squats zonder gewicht te doen. En wie mij niet gelooft, moet maar is met mij meekomen naar het strand van Camberene (Dakar-Senegal) waar er zo door honderden worstelaars op het strand getraind wordt. Ik heb vroeger (toen ik jong was) een paar turners gekend. Trainden ook nooit met gewichten maar hadden ook een lijf om u tegen te zeggen. Dat is het vervelendste als je met bb'ers praat. Ze denken steeds dat hun methode de enigste manier is om een gespierd lichaam te krijgen. En geef nu zelf toe. Wat is het mooiste lichaam? Toch niet dat lichaam van de bb'er die op het podium staat.

nothing to see here people, move along

waar zijn de pics van zijn benen dan?

ja hebk niej

Ik vraag mij af waarom pull us en push ups zo ondergewaardeerd worden door bb'ers. Ik ken ook gasten die een serieus gespierd lichaam hebben door push ups, pull ups en squats zonder gewicht te doen. En wie mij niet gelooft, moet maar is met mij meekomen naar het strand van Camberene (Dakar-Senegal) waar er zo door honderden worstelaars op het strand getraind wordt. Ik heb vroeger (toen ik jong was) een paar turners gekend. Trainden ook nooit met gewichten maar hadden ook een lijf om u tegen te zeggen. Dat is het vervelendste als je met bb'ers praat. Ze denken steeds dat hun methode de enigste manier is om een gespierd lichaam te krijgen. En geef nu zelf toe. Wat is het mooiste lichaam? Toch niet dat lichaam van de bb'er die op het podium staat.

Het gaat erom dat liften met weights veel efficiënter is, over lange termijn genomen. Je kan vast wel iets bereiken met bodyweight oefeningen, maar nooit zoveel als je met weight training zal bereiken. Daarbij duurt het veel langer. Ook genetics spelen een rol, een average gainer gaat echt geen pracht fysiek behalen door alleen bodyweightoefeningen.

Wat een mooi lichaam is, is een hele andere discussie en is meer een morele vraag. Bodybuilden op podiums gaat niet alleen om mooiheid, maar ook hoeveelheid massa etc. Dat is een vraag waar ieder een persoonlijk antwoord op heeft.

Die pinda's en kwark.. Jezus. :roflol:

hoe kom je aan zulke schouders dan ?

aw shit iemand bumpt hier hard zie ik

Top fysiek man! Voor mij persoonlijk zou er wel nog wat massa op mogen, maar hangt er natuurlijk van af wat je doelen zijn! Mooi droog, doe zo verder!

Ziet er goed uit.

Terug
Naar boven