MuscleMeat

Pushups & Pullups only & 4% bodyfat!

dude weet niet of dit al voorgekomen is in 't gehele forum topic van je :P

MAAR heb je tips voor mensen die ook in de GYM zijn en bodysplit doen bv:

Ma: Borst / Bi
Di : RUg/ tri
wo: rust
Do: benen / bi
Vr: Schouders / tri

En dat je bepaalde oefeningen van je pull ups etc. voor de training kunt doen?
Denk vraag even aan jou want lijkt me dat je heel veel ervaring hebt :p als ik zo je zieke progressie/resultaat zie:thumb:

En daarbij hoe komt het dat je zo droog bent gebleven ;o

Het gaat erom dat liften met weights veel efficiënter is, over lange termijn genomen. Je kan vast wel iets bereiken met bodyweight oefeningen, maar nooit zoveel als je met weight training zal bereiken. Daarbij duurt het veel langer. Ook genetics spelen een rol, een average gainer gaat echt geen pracht fysiek behalen door alleen bodyweightoefeningen.

Wat een mooi lichaam is, is een hele andere discussie en is meer een morele vraag. Bodybuilden op podiums gaat niet alleen om mooiheid, maar ook hoeveelheid massa etc. Dat is een vraag waar ieder een persoonlijk antwoord op heeft.

dat is waar wat je zegt, maar waarom altijd die kritiek op push ups. ik doe het ook graag en heb het ook al periodes gedaan omdat ik heel weinig naar de zaal kon.

Als dit alleen met pull en push oefening is, dan zeg ik nu meteen mijn abo bij mijn fitness op.

Bullshit topic natuurlijk. TS is hier ook enkel geweest om wat pics te posten en is daarna al snel genoeg weer vertrokken.

hoi begtus,

ik ben 15jaar
173cm
68kg
bf ong 12-14%

ik doe nu aan cutten alleen heb idee dat ik alleen maar spiermassa inlever en geen vet verlies. mijn cardio is voetbal 3x per week en 3x per week bodyweight workouts dit doe ik omdat ik van mijn ouders niet naar de gym mag tenzij ik van voetbal af ga en dat doe ik niet^^. hier mijn vragen:

is 3x per week bodyweight workouts goed of moet dat vaker?
wat moet ik aanpassen aan mijn voedingschema?
waar haal jij je bodyweight oefeningen vandaan, kun je er een paar opnoemen die voor jezelf effectief zijn?
hoeveel gram KH moet ik ongeveer eten per dag?
moet je op onderhoud eten of onder onderhoud?

dit is mijn schema zou je mischien wat tips kunnen geven wat ik allemaal moet veranderen want ik zie al zowiezo dat ik minder kh moet doen, maar ik wil wel graag als ik moet voetballen wat kh naar binnen kunnen werken dat ik wel genoeg energie heb om goed te kunnen presteren.

top topic trouwens^^

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Maar als je toch push ups en pullups doet krijg je volgens mij geen strakke obliques en ook geen grote traps. Maarja misschien is hij de nieuwe ronnie....

dat is waar wat je zegt, maar waarom altijd die kritiek op push ups. ik doe het ook graag en heb het ook al periodes gedaan omdat ik heel weinig naar de zaal kon.

Misschien omdat push ups niet zo'n 'hardcore' imago heeft als de bench press.

Begtus toont aan dat push ups wel effectief zijn, ik denk door de technieken die hij gebruikt. Hij maakt push ups zwaar voor zichzelf.

En pull ups, die hij doet, is natuurlijk een goede oefening om je lats mee op te bouwen.

Hij is overigens niet de enige die met bodyweight oefeningen een goed fysiek heeft opgebouwd. Youtube staat er vol van (calisthenics kings bv. ).

Laatst bewerkt:
streef fysiek.

Misschien omdat push ups niet zo'n 'hardcore' imago heeft als de bench press.

Begtus toont aan dat push ups wel effectief zijn, ik denk door de technieken die hij gebruikt. Hij maakt push ups zwaar voor zichzelf.

En pull ups, die hij doet, is natuurlijk een goede oefening om je lats mee op te bouwen.

Hij is overigens niet de enige die met bodyweight oefeningen een goed fysiek heeft opgebouwd. Youtube staat er vol van (calisthenics kings bv. ).

Hij staat gewoon poeierdroog zonder al te veel massa. Is niet echt het fysiek waar men op dbb naar streeft. Is los daarvan natuurlijk wel een leuke fysiek.

jonge je krijgt echt niet zo een chest door pushups. fatoemannetje

hoi begtus,

ik ben 15jaar
173cm
68kg
bf ong 12-14%

ik doe nu aan cutten alleen heb idee dat ik alleen maar spiermassa inlever en geen vet verlies. mijn cardio is voetbal 3x per week en 3x per week bodyweight workouts dit doe ik omdat ik van mijn ouders niet naar de gym mag tenzij ik van voetbal af ga en dat doe ik niet^^. hier mijn vragen:

is 3x per week bodyweight workouts goed of moet dat vaker?
wat moet ik aanpassen aan mijn voedingschema?
waar haal jij je bodyweight oefeningen vandaan, kun je er een paar opnoemen die voor jezelf effectief zijn?
hoeveel gram KH moet ik ongeveer eten per dag?
moet je op onderhoud eten of onder onderhoud?

dit is mijn schema zou je mischien wat tips kunnen geven wat ik allemaal moet veranderen want ik zie al zowiezo dat ik minder kh moet doen, maar ik wil wel graag als ik moet voetballen wat kh naar binnen kunnen werken dat ik wel genoeg energie heb om goed te kunnen presteren.

top topic trouwens^^

Epic dit! :roflol:

Hey Echtomorph, wat voor soort creatine gebruik je?

Kwam er eigenlijk op neer dat hij vond dat pinda's ondergewaardeerd waren :P

300px-Monkey_eating.jpg

jonge je krijgt echt niet zo een chest door pushups. fatoemannetje
Toch wel. Ik kan begrijpen dat er veel jaloezie is maar ik kan u gasten tonen die enkel push ups, pull ups, squats zonder gewicht, buikspieren doen en die er zo en zelfs nog iets beter uit zien. Maar veel dikkere spieren zal je er niet van krijgen. Op een bepaald moment stopt het wel maar wie blijft trainen, behoudt dit lichaam ook. En fysisch zal deze kerel ook in veel betere shape zijn dan iemand die enkel zwaar met gewichten traint. Meestal zijn de push uppers ook diegenen die lopen en/of fietsen en/of aan gevechtsporten doen. Ik ben ook liever een atleet die in alles mijn plan kan trekken dan iemand die enkel dikke spieren heeft en enkel een zwaar gewicht naar boven kan stoempen, alhoewel ik daar ook veel respect voor heb. Dat is een keuze die je voor jezelf moet maken.

geloof me haha, jij bent niet de enige die me niet gelooft!!!!!!!
weet ik veel waar ik die traps vandaan tover... sowieso niet van de rekstok oefeningen dus moet het van de pushups komen!

doe jij even 5 jaar lang die-hard pushups bijna dagelijks en maak fotos van je traps dan gaan we zien ;)

Traps krijg je van pull oefeningen, pushup is een push beweging, hoe ga je daar traps mee trainen?..

verder wel mooi droog, maar qua spiermassa vind ik het niet heel veel voorstellen.

toch wel netjes als je alleen maar pushups en pullups doet.

succes verder met trainen.

EDIT: FAAL, zie nu pas dat dit topic zo oud is.

Laatst bewerkt:
everyone was a troll

Terug
Naar boven