MuscleMeat

Pushups & Pullups only & 4% bodyfat!

fake of niet...ik vind het wel een strakke fysiek.

Genen hebben natuurlijk wel héél veel inbreng éh..?
Ik heb eens een Antilliaan gekend die nooit krachttraining had gedaan, alleen wat honkbal.
Gast was ruim een meter negentig lang en zo enorm gespierd, die poseerde iedereen tot schaamte.
Het is soms niet eerlijk... :D

+1
ik kende ook een antiliaan van 19 jaar. die had gewoon dikke striae op zijn biceps, maar hij heeft nooit getraind. maar spiermassa had ie wel veel

Voor iemand die nog nooit een sportschool van binnen heeft gezien, is dit behoorlijk impressive :)

Meteen lid worden bij een sportschool zou ik zeggen. Droog ben je, nu nog massa.

Ik geloof het wel, met push ups en dips kan je wel een beetje een basis borst krijgen zoals deze guy(zeker na 5 jaar), hij heeft waarschijnlijk 0.0% rug en benen maar dat maakt niet uit.
Staat er lekker droog bij maar das ook alles eigenlijk.

---------- Toegevoegd om 00:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:34 ----------

Edit: Weighted dan, als je zonder gewicht push ups blijft doen schiet je niets op XD

Met gewicht gaat het sneller, maar zonder gewicht lukt het ook wel. Ring-Turners zijn ook niet breed geworden door krachttraining, maar door jarenlang pullups en ander lichaamswerk. Vroeger deden ze niet eens krachttraining, dat is pas iets van de laatste jaren.

Waarom zit iedereen te zeiken.
Het gaat er niet om hoe het komt dat ie zo'n lichaam heeft, t gaat erom dat ie het heeft.
Goed bezig. Er zijn inderdaad nog een paar minpuntjes. Meer massa zou je goed doen. Ga naar de sportschool en doe wat dingetjes daar, en ga bulken!

Wordt je noggespierder van, maar goed bezig!

Naja ik geloof dit wel hoor.

5-8 jaar lang het onderstaande:
- Zo te horen wel een groot aantal keer per week bodyweight oefeningen
- Veel goede voeding (proteine en onverzadigde vetten, en carbs op de juiste momenten)
- Veel fietsen (cardio anyone?)
- Geen alcohol
- Goed slapen
- Allerlei supplementen (wellicht niet de volledige jaren)
- En dan ook nog genetische aanleg.

Dan is dit toch wel te doen in die tijd? Als je alles hetzelfde zou doen, alleen 4x in de week 'echt' trainen in een gym ipv alleen maar bodyweight, dan zou er toch gewoon veel meer uit te halen zijn. Het is maar wat je doelen zijn.

Lijkt me echt wel kunnen.

borst is erg netjes!

Enkel flink droog, weinig tot geen brute massa. Wel knap resultaat als ik je pull-up en chin verhaal moet geloven...

djeez man en ik maar trainen, genetica ftw :eek:

good luck nog maar ik kan het meer gebruiken dan jij denk ik :D

Vind het er echt wel goed uitzien, alleen die laatste foto valt me wat tegen :)
Die 2de daarentegen is echt wel bruut :p

zwaar veel onzekere jongentjes hier.

TS zeer netjes man, ben benieuwd hoe je er volgend jaar bijstaat.

Met gewicht gaat het sneller, maar zonder gewicht lukt het ook wel. Ring-Turners zijn ook niet breed geworden door krachttraining, maar door jarenlang pullups en ander lichaamswerk. Vroeger deden ze niet eens krachttraining, dat is pas iets van de laatste jaren.

Precies, mijn broer heeft toevallig vanaf jonge leeftijd op redelijk hoog niveau geturned (4 uur per dag, 6 dagen in de week training...) Heeft nog nooit met gewichten getrained en is gespierder dan 90% van dit forum.
Alleen zijn onderlichaam is een beetje achtergebleven bij zijn bovenlichaam

Blijkbaar zijn inderdaad met name ringoefeningen verschrikkelijk effectief voor het bouwen van een gespierd bovenlichaam.

Laatst bewerkt:
Precies, mijn broer heeft toevallig vanaf jonge leeftijd op redelijk hoog niveau geturned (4 uur per dag, 6 dagen in de week training...) Heeft nog nooit met gewichten getrained en is gespierder dan 90% van dit forum.
Alleen zijn onderlichaam is een beetje achtergebleven bij zijn onderlichaam.

Blijkbaar zijn inderdaad met name ringoefeningen verschrikkelijk effectief voor het bouwen van een gespierd bovenlichaam.

ringen = zwaar = goed :)

Alleen zijn onderlichaam is een beetje achtergebleven bij zijn bovenlichaam

Wat je vergeet is dat dit pas na jaren trainen is. Net zoals deze gast. Goed fysiek, die gasten die hier roepen dat ie 0,0 massa heeft weten duidelijk niet hoeveel er allemaal afgaat als je dieet naar 6-7% bf.

Maar dit is wel na 5 jaar trainen + goed eten, en als je voor bepaalde spiergroepen goede genen hebt groeien die gewoon mee zonder dat je ze direct hoeft te trainen. Als deze gast 5 jaar lang naturel aan het ijzer had gezeten zou hij nu ook nog eens massieve poten hebben en 90+ KG wegen met hetzelfde vet%.

Ziet er netjes uit :thumbs:

ik snap niet dat jullie denken dat dit niet natural is :roflol:

Deze gast is enkel droog en wat massa maar niks extreems imo.

mooi bf te weinig massa. Beter ga je fatsoenlijk trainen en vreten

Laatst bewerkt:
Willen de lulhannesen die zeggen dat dit niks voorstelt even een foto van zich zelf posten aub ?

Lekker praten met je 15% BF, kijken wat je overhoud bij 4.

zeikwijven hier zeg...
je bent echt een nerd als je dit niet geloofd!
ik hoor aan deze knul dat hij praktisch niks anders doet dan bezig zijn met dit trainen van hem voor al een behoorlijk lange tijd.
en als ik hem zo hoor praten over voeding hoe en waarom, dan kan ik duidelijk opmerken dat hij weet waar die over praat.
en ik ken genoeg jongens die traps hebben zonder ze ooit getraind te hebben.
en die traps kan hij ook door zijn werk ontwikkeld hebben (dingen tillen).

ontopic: gruwelijk gewoon... vind alleen wel de verhoudingen niet super.
maar dat is logisch :p armen mogen sowieso wel wat extra dikte.
ik zou me absoluut niet schamen om hem om info te vragen over cutten.

Idd t is netjes qua vet percentage.. maar verder... ja goed ontwikkelde spieren maar massa onbreekt zeker dus idd de gym in!

Terug
Naar boven