terryboy
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 26
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Genen hebben natuurlijk wel héél veel inbreng éh..?
Ik heb eens een Antilliaan gekend die nooit krachttraining had gedaan, alleen wat honkbal.
Gast was ruim een meter negentig lang en zo enorm gespierd, die poseerde iedereen tot schaamte.
Het is soms niet eerlijk...![]()
Ik geloof het wel, met push ups en dips kan je wel een beetje een basis borst krijgen zoals deze guy(zeker na 5 jaar), hij heeft waarschijnlijk 0.0% rug en benen maar dat maakt niet uit.
Staat er lekker droog bij maar das ook alles eigenlijk.
---------- Toegevoegd om 00:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:34 ----------
Edit: Weighted dan, als je zonder gewicht push ups blijft doen schiet je niets op XD
Enige wat impressive vind is zen bf, voor de rest stelt het niet veel voor.
Met gewicht gaat het sneller, maar zonder gewicht lukt het ook wel. Ring-Turners zijn ook niet breed geworden door krachttraining, maar door jarenlang pullups en ander lichaamswerk. Vroeger deden ze niet eens krachttraining, dat is pas iets van de laatste jaren.
Precies, mijn broer heeft toevallig vanaf jonge leeftijd op redelijk hoog niveau geturned (4 uur per dag, 6 dagen in de week training...) Heeft nog nooit met gewichten getrained en is gespierder dan 90% van dit forum.
Alleen zijn onderlichaam is een beetje achtergebleven bij zijn onderlichaam.
Blijkbaar zijn inderdaad met name ringoefeningen verschrikkelijk effectief voor het bouwen van een gespierd bovenlichaam.

Precies, mijn broer heeft toevallig vanaf jonge leeftijd op redelijk hoog niveau geturned (4 uur per dag, 6 dagen in de week training...) Heeft nog nooit met gewichten getrained en is gespierder dan 90% van dit forum.
Alleen zijn onderlichaam is een beetje achtergebleven bij zijn bovenlichaam
Blijkbaar zijn inderdaad met name ringoefeningen verschrikkelijk effectief voor het bouwen van een gespierd bovenlichaam.
armen mogen sowieso wel wat extra dikte.