AndroidHealthClinic

PVV Topic

Kennelijk wel:eyes:
Vreemd dat ze daar uberhaupt zitten, de integratie van allochtonen heeft bij de reguliere politie al nooit gewerkt.

• Topic Starter Topic Starter
C52SMRHWgAARKye.jpg

Wouter Bos vindt dat Geert Wilders het brede ongenoegen in Nederland ,,uitstekend’’ vertolkt. De PVV-voorman voelt ,,feilloos’’ aan waar de boosheid zit, zegt de oud-PvdA-leider tegen de Belgische zakenkrant De Tijd. Links heeft volgens hem te laat beseft dat het vaak verkeerd loopt met migratie en integratie.
[Link niet meer beschikbaar]

Het westers liberalisme en de islam zijn niet verenigbaar. Dat heeft VVD-coryfee Frits Bolkestein gezegd tijdens een debat op de universiteit van Cambridge over de liberale staat en de islam.
Bolkestein sprak zich op de universiteit uit tegen de stelling: de islam en het westers liberalisme zijn verenigbaar. Bolkestein betoogde dat dit niet het geval is, omdat zowel vrijheid van godsdienst en vrijheid van meningsuiting veelal ontbreken in de islamitische wereld. In zijn betoog brak hij een lans voor de Franse laïcité, waarbij religie niet de publieke ruimte zichtbaar is. ‘Geloof en ongeloof is van onderschikt belang in liberale politiek,’ aldus Bolkestein.
[Link niet meer beschikbaar]

:haha:

Wanneer komt er een debat tussen DENK en Artikel 1?

Dan gaat het beeld op zwart. Gister zaten die pvda zetelrovers laatdunkend te doen over dat zwartje van artikel1 terwijl ze zelf net zo onbetrouwbaar zijn gebleken :roflol:

(niet gezien)

Wilders is alleen populair door zijn anti Islam én daarom stemmen mensen op hem. Uit pure angst voor moslims en wat die 'terroristen' gaan doen in ons land. Dat van de AOW, zorg en dieren gooit die er alleen bij, omdat dat scoort bij zijn doelgroep.

7.18 grappig kereltje
20.20 Kay vd Linden
22.25 schrijver achter PVV
23.58 over docenten die geen pvv stemmen of niet zeggen ('beroepsverbod')
26.16 Kay vd Linden
33.55 Komt nuchter over

Laatst bewerkt:
Wilders is alleen populair door zijn anti Islam én daarom stemmen mensen op hem. Uit pure angst voor moslims en wat die 'terroristen' gaan doen in ons land. Dat van de AOW, zorg en dieren gooit die er alleen bij, omdat dat scoort bij zijn doelgroep.

ik heb absoluut geen angst voor moslims ,waarom zou ik ,

van stoer kijken en schelden word ik niet bang :roflol:

(en van mij mag GL en andere pro asielzoekers partijen als ze de grootste worden

er nog heel veel van binnen laten ,dat noemen ze democratie , ik ben niet zo'n huilebalk)

en hoewel ik groot fan ben van andere culturen (Spanje ,Zuid-Amerika en Midden -Amerika en de Caribbean

en in een van die landen / gebieden ga ik na mijn pensioen ook wonen)

heb ik totaal niets met moslims, sterker nog, ik ga ze zoveel mogelijk uit de weg ,

ze stralen net zoveel warmte en sympathie uit als een diepzeevis ,

zelfs op de sportschool blinken ze uit in misplaatst machogedrag

zodat een groot deel van de andere sporters (veel andere culturen) al in no-time een schijthekel krijgt aan dat volk

Laatst bewerkt:
Ben je nooit vriendschappelijk met een gematigde omgegaan, Vieze? In het kickbokswereldje stikt het er van, denk?

Ben je nooit vriendschappelijk met een gematigde omgegaan, Vieze? In het kickbokswereldje stikt het er van, denk?

sterker nog ,ik ben er mee opgegroeid ,

eerst op een openbare basisschool met veel moslims , daarna internaat en in het kickbokswereldje stikt het idd ervan

(1 op1 zijn wel aardig , maar als ze met hun matties zijn ben je gewoon weer die kankerkaas,

neem dat maar van mij aan)

dus ik ben er door levenservaring compleet op afgeknapt ,

en niet door een of andere fobie voor het vreemde,

het is gewoon heel moeilijk volk , bij het minste of geringste zijn ze gekrenkt

of beledigd ,ultra schijnheilig en dat gedram over het geloof kan ik allang niet meer aanhoren.

ik heb een grote hekel aan moeilijke mensen, het leven is toch al niet altijd een feest,

dus omring ik me graag met positieve en warme mensen ....

(ik was een tijdje geleden ooggetuige van een auto ongeluk op een kruising

in Tilburg , de slachtoffers zaten nog in hun auto's ,wachtend op de ambulance en politie,

en wie zat er al agressief te schreeuwen vanuit een bus dat hij er langs moest ...., juist ja

het is dat ik op dat moment in herkenbare werkkleding liep anders had ik hem heel graag

het licht uit zijn ogen geslagen)

Laatst bewerkt:
daarna internaat en in het kickbokswereldje stikt het idd ervan
Jij kwam toch ook regelmatig in het zonnehuis Noord. Kan me nog herinneren dat je mij een x citeerde dat je ook Hardonk (o.a Vos) kende.
maar als ze met hun matties zijn ben je gewoon weer die kankerkaas,

het is gewoon heel moeilijk volk , bij het minste of geringste zijn ze gekrenkt

of beledigd ,ultra schijnheilig en dat gedram over het geloof kan ik allang niet meer aanhoren.
+1.

Jij kwam toch ook regelmatig in het zonnehuis Noord. Kan me nog herinneren dat je ook Hardonk (o.a Vos) kende.

yep , mooie tijd was dat ,

van een teamgenoot van Hardonk (Vos gym) heb ik daar ook nog een mooi litteken op mijn

gezicht overgehouden ,gesprongen knie ,wang opengescheurd , dat hechten onder mijn

oogkas was echt kut :roflol:

van Hardonk vind ik nog steeds dat hij in Nederland nooit de waardering heeft gehad die hij

wel verdiende , intelligent en snoeiharde lowkicks , ook een veel gevraagd sparringspartner van

veel toppers

Laatst bewerkt:

mooi uit zijn context gehaald :p

misschien interesse voor een baan bij onze staatsomroep ? talent voor verdraaien heb je wel

probeer eens voor te stellen dat je eigen ouders in deze auto zaten en dat zo'n primaat begint te

schelden en dreigen ;)

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven