Ordell
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 109
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Link niet meer beschikbaar]Wouter Bos vindt dat Geert Wilders het brede ongenoegen in Nederland ,,uitstekend’’ vertolkt. De PVV-voorman voelt ,,feilloos’’ aan waar de boosheid zit, zegt de oud-PvdA-leider tegen de Belgische zakenkrant De Tijd. Links heeft volgens hem te laat beseft dat het vaak verkeerd loopt met migratie en integratie.
[Link niet meer beschikbaar]Het westers liberalisme en de islam zijn niet verenigbaar. Dat heeft VVD-coryfee Frits Bolkestein gezegd tijdens een debat op de universiteit van Cambridge over de liberale staat en de islam.
Bolkestein sprak zich op de universiteit uit tegen de stelling: de islam en het westers liberalisme zijn verenigbaar. Bolkestein betoogde dat dit niet het geval is, omdat zowel vrijheid van godsdienst en vrijheid van meningsuiting veelal ontbreken in de islamitische wereld. In zijn betoog brak hij een lans voor de Franse laïcité, waarbij religie niet de publieke ruimte zichtbaar is. ‘Geloof en ongeloof is van onderschikt belang in liberale politiek,’ aldus Bolkestein.
Wilders is alleen populair door zijn anti Islam én daarom stemmen mensen op hem. Uit pure angst voor moslims en wat die 'terroristen' gaan doen in ons land. Dat van de AOW, zorg en dieren gooit die er alleen bij, omdat dat scoort bij zijn doelgroep.

Ben je nooit vriendschappelijk met een gematigde omgegaan, Vieze? In het kickbokswereldje stikt het er van, denk?
ik heb een grote hekel aan moeilijke mensen, het leven is toch al niet altijd een feest,
dus omring ik me graag met positieve en warme mensen ....
hihihet is dat ik op dat moment in herkenbare werkkleding liep anders had ik hem heel graag
het licht uit zijn ogen geslagen)
Jij kwam toch ook regelmatig in het zonnehuis Noord. Kan me nog herinneren dat je mij een x citeerde dat je ook Hardonk (o.a Vos) kende.daarna internaat en in het kickbokswereldje stikt het idd ervan
+1.maar als ze met hun matties zijn ben je gewoon weer die kankerkaas,
het is gewoon heel moeilijk volk , bij het minste of geringste zijn ze gekrenkt
of beledigd ,ultra schijnheilig en dat gedram over het geloof kan ik allang niet meer aanhoren.
Jij kwam toch ook regelmatig in het zonnehuis Noord. Kan me nog herinneren dat je ook Hardonk (o.a Vos) kende.