- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarmee ben ik het wel eens. Daarbij komt nog eens dat er in die tijd veel topjongens rondliepen (Hoost, Yvel, Venetiaan etc), hij binnen wereld van vechters wel bekend was maar bij publiek minder en bekende jongens niet graag wilde verliezen tegen een naam die bij het publiek minder bekend was. Het wordt dan ook lastig partijen te krijgen. Management valt daarin ook verwijten te maken. Zijn wedstrijden op K1 regels is geloof ik 19-2-1 oid.van een teamgenoot van Hardonk (Vos gym) heb ik daar ook nog een mooi litteken op mijn
gezicht overgehouden ,gesprongen knie ,wang opengescheurd , dat hechten onder mijn
oogkas was echt kut
van Hardonk vind ik nog steeds dat hij in Nederland nooit de waardering heeft gehad die hij
wel verdiende
True. Stond ook bij de laatste partij in de hoek van Hoost samen met andere maten (geloof Venetiaan/ Hypo).ook een veel gevraagd sparringspartner van
veel toppers
Daarmee ben ik het wel eens. Daarbij komt nog eens dat er in die tijd veel topjongens rondliepen (Hoost, Yvel, Venetiaan etc), hij binnen wereld van vechters wel bekend was maar bij publiek minder en bekende jongens niet graag wilde verliezen tegen een naam die bij het publiek minder bekend was. Het wordt dan ook lastig partijen te krijgen. Management valt daarin ook verwijten te maken. Zijn wedstrijden op K1 regels is geloof ik 19-2-1 oid.
True. Stond ook bij de laatste partij in de hoek van Hoost samen met andere maten (geloof Venetiaan/ Hypo).
Geloof dat naast Struve in het begin, Overeem ook weleens langsgaat in LA. Daar is hij blijven plakken na zn UFC tijd en heeft er een gym en is getrouwd.
)Daardoor is hij ook (mede) zover gekomen. Qua talent had zijn broer het meer. Was zeker in de tijd dat hij bij Dolman lag te rollen. Zat hij toen al bij Carbin?
(dit ben ik nooit vergeten want ik dacht eerst dat ik die avond tegen hem moest vechten)

Belinda Meuldijk schoffeert PVV-stemmer: 'Racisten kijken BZV'“Geert Wilders zat thuis, omdat hij geen zin had om naar het Carredebat te komen. Dat zei ik vroeger ook als ik niet was uitgenodigd. En dan hard roepen dat je iets véél leukers te doen hebt. Daarom zaten alle racisten gisteravond naar Boer zoekt Vrouw te kijken.
Zeker dertig procent van de Nederlanders was fout in de oorlog, en volgens de peilingen gaat nu zo’n 30 procent op Wilders stemmen, dus dat klopt wel.”
Belinda Meuldijk heeft geen goed woord over voor Geert Wilders en iedereen die op de PVV stemt. De tekstschrijver en ex-echtgenote van zanger Rob de Nijs noemt aanhangers van de partij "racisten" en vergelijkt hen bovendien met "Nederlanders die fout waren in de oorlog".
Belinda Meuldijk schoffeert PVV-stemmer: 'Racisten kijken BZV'
Stemwijzer.Net stemwijzer opnieuw gedaan. Kwam slechts 40% overeen met PVV, evenveel als DENK en minder dan D66.
Jouw kind zou vast Mohammed heten.