MuscleMeat

PVV Topic

• Topic Starter Topic Starter

Wilders de messias. Als er een iemand een Islamitische aap nu is...

van een teamgenoot van Hardonk (Vos gym) heb ik daar ook nog een mooi litteken op mijn

gezicht overgehouden ,gesprongen knie ,wang opengescheurd , dat hechten onder mijn

oogkas was echt kut :roflol:

van Hardonk vind ik nog steeds dat hij in Nederland nooit de waardering heeft gehad die hij

wel verdiende
Daarmee ben ik het wel eens. Daarbij komt nog eens dat er in die tijd veel topjongens rondliepen (Hoost, Yvel, Venetiaan etc), hij binnen wereld van vechters wel bekend was maar bij publiek minder en bekende jongens niet graag wilde verliezen tegen een naam die bij het publiek minder bekend was. Het wordt dan ook lastig partijen te krijgen. Management valt daarin ook verwijten te maken. Zijn wedstrijden op K1 regels is geloof ik 19-2-1 oid.
ook een veel gevraagd sparringspartner van

veel toppers
True. Stond ook bij de laatste partij in de hoek van Hoost samen met andere maten (geloof Venetiaan/ Hypo).

Geloof dat naast Struve in het begin, Overeem ook weleens langsgaat in LA. Daar is hij blijven plakken na zn UFC tijd en heeft er een gym en is getrouwd.

Laatst bewerkt:
Daarmee ben ik het wel eens. Daarbij komt nog eens dat er in die tijd veel topjongens rondliepen (Hoost, Yvel, Venetiaan etc), hij binnen wereld van vechters wel bekend was maar bij publiek minder en bekende jongens niet graag wilde verliezen tegen een naam die bij het publiek minder bekend was. Het wordt dan ook lastig partijen te krijgen. Management valt daarin ook verwijten te maken. Zijn wedstrijden op K1 regels is geloof ik 19-2-1 oid.

True. Stond ook bij de laatste partij in de hoek van Hoost samen met andere maten (geloof Venetiaan/ Hypo).

Geloof dat naast Struve in het begin, Overeem ook weleens langsgaat in LA. Daar is hij blijven plakken na zn UFC tijd en heeft er een gym en is getrouwd.

van Overeem heb ik in het Zonnehuis ook zijn eerste of tweede nieuwelingen partij gezien ,

was toen ook al qua fysiek een flink beest maar nog duidelijk zonder AAS ,

hij ging wel liggen op een stoot maar won uiteindelijk wel de partij op karakter en goed kniewerk

(dit ben ik nooit vergeten want ik dacht eerst dat ik die avond tegen hem moest vechten :roflol:)

Balletje Roemer staat er ook weer tussen. Werd hij bij de vorige verkiezingen niet afgemaakt door die krant?

Geert-Wilders-750x496.jpg

Partij ideoloog Bosma op de achtergrond.

Zonder Wilders zijn die debatten geen fluit aan.

Ja al die debatten waar Wilders aan heeft deelgenomen. Wat waren ze... uhhhhhhhhhhhhhhh Wilders en debatten?

Belinda Meuldijk heeft geen goed woord over voor Geert Wilders en iedereen die op de PVV stemt. De tekstschrijver en ex-echtgenote van zanger Rob de Nijs noemt aanhangers van de partij "racisten" en vergelijkt hen bovendien met "Nederlanders die fout waren in de oorlog".
“Geert Wilders zat thuis, omdat hij geen zin had om naar het Carredebat te komen. Dat zei ik vroeger ook als ik niet was uitgenodigd. En dan hard roepen dat je iets véél leukers te doen hebt. Daarom zaten alle racisten gisteravond naar Boer zoekt Vrouw te kijken.

Zeker dertig procent van de Nederlanders was fout in de oorlog, en volgens de peilingen gaat nu zo’n 30 procent op Wilders stemmen, dus dat klopt wel.”
Belinda Meuldijk schoffeert PVV-stemmer: 'Racisten kijken BZV'

Free publicity 4 Belinda.

Belinda Meuldijk heeft geen goed woord over voor Geert Wilders en iedereen die op de PVV stemt. De tekstschrijver en ex-echtgenote van zanger Rob de Nijs noemt aanhangers van de partij "racisten" en vergelijkt hen bovendien met "Nederlanders die fout waren in de oorlog".
Belinda Meuldijk schoffeert PVV-stemmer: 'Racisten kijken BZV'

Wat een racistische uitspraak van mevrouw Meuldijk, om alle PVV stemmers racist te noemen.

Overigens vind ik dat alle mensen die Meuldijk heten racistisch zijn.

Meuldijk is ook typisch zo'n naam van iemand wiens familie fout moet zijn geweest in de oorlog, kan niet anders. Meuldijk, Heuldijk, heulen met de vijand, NSB dus.

NSB = No Shit Belinda!

En ze is een sloddervos. Was haar huis niet een ongelooflijke zwijnenstal?

Net stemwijzer opnieuw gedaan. Kwam slechts 40% overeen met PVV, evenveel als DENK en minder dan D66.

Hun kind zou vast Damien heten.

LP bij mij bovenaan maar we moeten niet op splinterpartijen stemmen.

Terug
Naar boven