AndroidHealthClinic

PVV Topic

Wilders is gewoon een roepende idioot die totaal is doorgeslagen. De problemen moeten echt aangepakt worden

Dat ben ik helemaal met je eens, maar het lijkt er in geen enkel opzicht op dat de "zwijgende, bewust wegkijkende idioten" dit gaan doen. Integendeel.
Dit zijn diegenen die volkomen naar de andere kant zijn doorgeslagen. De huidige politieke elite, de kartelpolitiek zoals Hiddema dat zo mooi verwoord.

Het is moeilijk om Wilders serieus te nemen in de zin van zijn plannen als realistisch uitvoerbaar te zien, dat vind ik ook.
Maar wat ik echter nog véél erger vind, zijn politici die zonder meer bepaalde problematiek van tafel vegen, zoals bijvoorbeeld in dat debat onlangs waar door de aanwezige partijen unaniem werd gesteld dat de islam en massa-immigratie geen enkele bedreiging vormt voor onze samenleving.

Buiten dat, Pim noemde de islam een achterlijke cultuur, dus om nou te zeggen dat hij geen bevolkingsgroepen aanviel.....

[QUOTE="DieNase, post: 9722479, member: 100813"
Wilders is gewoon een roepende idioot die totaal is doorgeslagen. De problemen moeten echt aangepakt worden

Dat ben ik helemaal met je eens, maar het lijkt er in geen enkel opzicht op dat de "zwijgende, bewust wegkijkende idioten" dit gaan doen. Integendeel.
Dit zijn diegenen die volkomen naar de andere kant zijn doorgeslagen. De huidige politieke elite, de kartelpolitiek zoals Hiddema dat zo mooi verwoord.

Het is moeilijk om Wilders serieus te nemen in de zin van zijn plannen als realistisch uitvoerbaar te zien, dat vind ik ook.
Maar wat ik echter nog véél erger vind, zijn politici die zonder meer bepaalde problematiek van tafel vegen, zoals bijvoorbeeld in dat debat onlangs waar door de aanwezige partijen unaniem werd gesteld dat de islam en massa-immigratie geen enkele bedreiging vormt voor onze samenleving.

Buiten dat, Pim noemde de islam een achterlijke cultuur, dus om nou te zeggen dat hij geen bevolkingsgroepen aanviel.....[/QUOTE]
Het helpt alleen erg weinig dat dhr Wilders bij alle debatten weg blijft.

Ja kartelpartijen. Dat is gewoon zo.
Dat is hem destijds gewoon erg tegengevallen.
Zeker. Al is de reden dat het klapte, wat ik mij herinner, de houding van de CDA. Die hebben het laten klappen waardoor Wilders gedoogsteun introk.

Edit:
Eerste kabinet-Rutte viel na verzet CDA'ers
Pijnlijke miscommunicatie en onenigheid binnen de CDA-top leidden begin 2012 de val van het eerste kabinet-Rutte in. Daardoor kon partijleider Verhagen uiteindelijk niet leveren wat hij al aan PVV-leider Wilders had voorgespiegeld. Het verklaart waarom Wilders alsnog opbrak na zeven weken onderhandelen in het Catshuis, met een begrotingsakkoord al in zicht.
Eerste kabinet-Rutte viel na verzet CDA'ers - Politiek - Voor nieuws, achtergronden en columns
‘Wilders beëindigde Rutte I om gebroken belofte CDA’

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Grote vraag is wat hij bedoelt met 'enz.' bij punt 7 van zijn A4'tje.

De grootste verdienste van Wilders zijn de punten die hij roept en op delen worden overgenomen door de 'meer gevestigde partijen'. Dat is de frisse wind die broodnodig is. In die zin en rol is Wilders een zegen voor de democratie.

Er zal een moment aanbreken dat het zo nodig is dat er toch wel op hem gestemd word.

Kijk hoeveel turken en macro's zijn overgestapt naar de partij denk, ik wil geen angst zaaien maar manman.

We hebben gewoon een stem schreeuwmoslims in de 2e kamer die al een behoorlijke achterban hebben, en dan lullen ze wel over 1 zetel.

Aan de ideeén van denk zul je dat misschien denken, maar moslims leggen kuzu's uitspraken niet onder een vergrootglas, die voelen zich als broeders, verbonden met elkaar en met elkaars religie, en juist omdat wij met zijn alle wilders uitkachelen, maar ondertussen ons cultuur en traditie langzaam maar zeker uit het beeld verdwijnt, kunnen deze figuren rustig hun gang blijven gaan,het enige wat ons nog helpt is dat we in de meerderheid zijn, en dat we zo tolerant zijn helpt ons ook wel een beetje,maar heb vooral geen kritiek op ze, want dat is discriminatie.

Zodra dat volk in de meerderheid is grijpen ze de macht en staan wij met lege handen, onze normen en waarden zijn er dan niet meer, toen buma benoemde dat onze normen en waarden verdwenen zei pechtold :
Ja maar wat zijn nou eigenlijk onze normen en waarden, ik denk dat dat juist is dat we iedereen accepteren en tolerant zijn naar iedereen.

Ik stond echt versteld... wat een eng mannetje dat is, onze tolerantie kost ons nog een keer de kop.

Ik stond echt versteld... wat een eng mannetje dat is, onze tolerantie kost ons nog een keer de kop.

Eerlijk gezegd denk ik dat dit "de kop kosten" nu al in volle gang is.
Maar zoals wel vaker het geval is, omdat we er midden in zitten zijn we ons daar (nog) niet ten volle van bewust of willen/kunnen we het gewoon niet zien voor wat het is.

Waarschijnlijk een klassiek gevalletje "als we toen hadden geweten dat".......

En inderdaad, mocht dit 'volk' de overhand krijgen, laten we dan ook vooral niet de illusie koesteren dat ze ook nog maar een beetje tolerant zijn naar 'ons' toe.
Laat staan dat ze ons op basis van democratische grondbeginselen zullen accepteren.

Vergeet het maar, dan zijn 'wij' verleden tijd.
Het zijn dan dezelfde democratische principes die ons ooit 'groot en sterk' maakten, die ons tenslotte de kop kosten omdat we onszelf hierdoor in een te kwetsbare positie hebben laten drukken.

Daarbij moet ik zeggen dat Bill Warners grafiek van "islamic saturation in Turkey during te last 700 years", wel erg scherp op mijn netvlies ligt.

Law-of-Islamic-Saturation.png

Laatst bewerkt:
Mensen onder invloed van de islam, in meerderheid en/ of in machtsposities zijn niet te vertrouwen in de Westerse samenleving. Period. En voor ik een hele bash over mij heen krijg want er zijn toch ook goede bladiebla. Kijk naar hun cultuur en hoe het daaraan toegaat.

Daarbij moet ik zeggen dat Bill Warners grafiek van "islamic saturation in Turkey during te last 700 years", wel erg scherp op mijn netvlies ligt.
Sowieso kan hij heel helder uitleg geven.

Laatst bewerkt:
Sowieso kan hij heel helder uitleg geven.

Zeker. Ben best onder de indruk van dat filmpje moet ik zeggen.

Maar wat ik ook zo bevestigend vind m.b.t wat hij zegt en uitlegt, is niet zozeer alleen de heldere feiten die hij presenteert, maar vooral het grote onvermogen van zijn tegenstanders om deze feiten te weerleggen.
Het valt me namelijk op dat het enige wat ze kunnen is op man -Bill Warner- spelen en schelden, zonder tot een werkelijk substantiële/onderbouwde repliek te komen....

Dat maakt hem op indirecte wijze des te plausibeler.

Zeker weten. Zoals Fortuyn de islam omschreef, als een achterlijke cultuur, is heel goed samengevat. Die cultuur loopt daadwerkelijk achter op elk front dat wij in het Westen ons eigen hebben gemaakt. Dat er verschillen bestaan is niet erg maar laten we eens stoppen met culturen mengen onder het sausje van de maakbare samenleving. De ontkenning hiervan is uitgewerkt.

Site van Bill Warner: Political Islam

Political Islam

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Wilders nu op 1 bij WNL

Zeker weten. Zoals Fortuyn de islam omschreef, als een achterlijke cultuur, is heel goed samengevat. Die cultuur loopt daadwerkelijk achter op elk front dat wij in het Westen ons eigen hebben gemaakt. Dat er verschillen bestaan is niet erg maar laten we eens stoppen met culturen mengen onder het sausje van de maakbare samenleving. De ontkenning hiervan is uitgewerkt.

Site van Bill Warner: Political Islam

Political Islam

Maar het is niet alleen de islam an zich wat zo achter loopt. De immigranten komen vaak uit erg achtergestelde gebieden. Het is dus een volledige cultuur achterstand die niet alleen op het geloof te betrekken is. Ik heb best wat islamitische mensen onder behandeling die hier gewoon een goede baan hebben, hoger opgeleid zijn en die staan heel anders in onze maatschappij dan de berber die voor het eerst van zijn leven water uit een kraan ziet komen.

Hier sprak en schreef hij 20 jaar terug al over ("Tegen de Islamitisering van onze cultuur - Nederlandse identiteit als fundament" 1997). Go figure.

'Gesubsidieerde gedachtenpolitie'

Laatst bewerkt:

Ook de antipoden in Australië zijn benieuwd naar de richting die Nederland inslaat. Duidings van ANanninga: 't zal wel meevallen, omdat de gemiddelde rechtsie toch wel erg wordt afgeschrokken door de felle retoriek van Wilders. "Banning a book is actually something the Taliban might do".

Terug
Naar boven