MuscleMeat

Race naar 150kg squat

Haha ik begrijp het wel:p ik zou het ook gay vinden als vrouw zijnde als ik zelf al bijna 150kg squat. Besides, het is toch motiverend om nog beter je best te doen als een meid je Gay vind om je squat? tenminste, dan zou ik er nog harder voor gaan! Dus uiteindelijk heeft sanne het beste voor met onze dbb gays. Stop the bitching start the squating :fire: en bedank Sanne als jullie straks een 300 squat halen !

Sanne squat 100kg raw en dit is een raw wedstrijd dus ze squat nog lang geen 150kg. Verder lijkt het me niet dat iemand zich tijdens het trainen wil bewijzen voor een DBB e-hero. Iedereen heeft een ander doel en start ergens anders dus het is gewoon vreselijk kortzichtig om te zeggen dat het gay is. Je hoort iedereen gewoon te respecteren of anders gewoon niet in dit topic te komen. Vind je het nogsteeds gay als iemand die van anorexia komt zich van een 20kg naar een 150kg squat opwerkt ?

Haha ik begrijp het wel:p ik zou het ook gay vinden als vrouw zijnde als ik zelf al bijna 150kg squat. Besides, het is toch motiverend om nog beter je best te doen als een meid je Gay vind om je squat? tenminste, dan zou ik er nog harder voor gaan! Dus uiteindelijk heeft sanne het beste voor met onze dbb gays. Stop the bitching start the squating :fire: en bedank Sanne als jullie straks een 300 squat halen !

Hehe er is iemand die me snapt. :D

Lekker door blijven squatten, die 200 komt vanzelf wel als jullie de 150 bereikt hebben...

• Topic Starter Topic Starter
Niemand meer gesquat?

Jup, 155 al. Joepie de poepie

In !

140kg RAW op 86kg

Ik verwacht deze week wel aan 150kg te raken :p

I'm in :D

tot 90 kg weight class

105 atm (oly squat)

Binnen 2 weken zal ik nog eens mijn max squaten, nu eerst een weekje op enkele reps squaten.

160kg gedaan vandaag aan 79,5kg BW. Filmpje volgt nog.

Niemand meer die squat of pr's zet?

hm mag ik nog meedoen, zit nu op 142.5, wil morgen die 150 zetten, dan naar de 200 challenge

Haha ron wil voor een dag meedoen en meteen out zijn xd

• Like
Waarderingen: Guts
Nooit 1RM gedaan? Wat is je gewicht?

Ik weeg 76 kg.
Die 5x100 is par.

Ik ging vroeger te hoog en niet tot par. Toen heb ik wel gemaxt maarja dat wil niets zeggen.

Ik ga nu nog goed kijken naar men techniek.
Heb net enkele filmpjes gepost van een 60 en 80 kg squat. Dit was puur om te kjiken hoe mijn nieuwe gewichthefschoenen vielen.

Morgen squatdag.

Misschien dat ik binnen een maand ofzo eens ga maxen.

ik heb maandag 5x145 gesquat. Weeg 77kg.
Is ondertussen lang geleden dat ik nog eens een 1RM heb gedaan.

jep ik doe ook mee!! zit nu op 140 bij 87.5kg, vrijdag ga ik wss de 150 proberen en dan zoals rondea naar de 200 challenge

Terug
Naar boven