Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
Haha ik begrijp het welik zou het ook gay vinden als vrouw zijnde als ik zelf al bijna 150kg squat. Besides, het is toch motiverend om nog beter je best te doen als een meid je Gay vind om je squat? tenminste, dan zou ik er nog harder voor gaan! Dus uiteindelijk heeft sanne het beste voor met onze dbb gays. Stop the bitching start the squating
en bedank Sanne als jullie straks een 300 squat halen !
Sanne squat 100kg raw en dit is een raw wedstrijd dus ze squat nog lang geen 150kg. Verder lijkt het me niet dat iemand zich tijdens het trainen wil bewijzen voor een DBB e-hero. Iedereen heeft een ander doel en start ergens anders dus het is gewoon vreselijk kortzichtig om te zeggen dat het gay is. Je hoort iedereen gewoon te respecteren of anders gewoon niet in dit topic te komen. Vind je het nogsteeds gay als iemand die van anorexia komt zich van een 20kg naar een 150kg squat opwerkt ?

ik zou het ook gay vinden als vrouw zijnde als ik zelf al bijna 150kg squat. Besides, het is toch motiverend om nog beter je best te doen als een meid je Gay vind om je squat? tenminste, dan zou ik er nog harder voor gaan! Dus uiteindelijk heeft sanne het beste voor met onze dbb gays. Stop the bitching start the squating
en bedank Sanne als jullie straks een 300 squat halen !

haha