- Waardering
- 3.883
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt dus nog nooit serieus met kniebanden getraind. Geen probleem, maar wat je hier zegt is patente onzin. Een paar weken buigen met een ervaren coach die ze goed om kan doen en je buigt al snel 20-30 kg meer.knee wraps geven alleen wat meer knie stabilisatie, daar ga ik echt niet opeens meer door squaten.
Daar ben ik het allemaal wel mee eens. Maar zeggen dt je van kniebanden niet meer tilt is gewoon aantoonbaar fout.Ik heb er niks op tegen dat anderen het gebruiken en denken er wel meer door te kunnen. Heb er wel wat op tegen als mensen die dingen al gaan gebruiken bij "baby" gewichten. Of gebruiken puur omdat het "moet" omdat je anders zogenaamd achter loop op de concurentie in een wedstrijd.
Fail.knee wraps geven alleen wat meer knie stabilisatie, daar ga ik echt niet opeens meer door squaten.
double fail.als ik belt en wraps gebruik veranderd er geen reet
Triple fail.Ik heb er niks op tegen dat anderen het gebruiken en denken er wel meer door te kunnen. Heb er wel wat op tegen als mensen die dingen al gaan gebruiken bij "baby" gewichten. Of gebruiken puur omdat het "moet" omdat je anders zogenaamd achter loop op de concurentie in een wedstrijd.

Je hebt dus nog nooit serieus met kniebanden getraind. Geen probleem, maar wat je hier zegt is patente onzin. Een paar weken buigen met een ervaren coach die ze goed om kan doen en je buigt al snel 20-30 kg meer.
?
Serieus valt inderdaad mee. Ik heb het een 8-9 trainingen de kans gegeven en daarna alles in de kast gegooid en nooit meer naar gekeken. Vind het ondingen. En zolang ik nog prima winst boek zonder al die troep ben ik tevreden.

gongratz!