Jopthelis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 185
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom niet als je ze op een meet mag gebruiken? je gaat jezelf toch niet benadelen tegenover de andere deelnemers

GPC RAW division --> belt, kneewraps & wristwraps

ben je werkelijk zo dom?Wraps telt gewoon als RAW.
Bovendien doe ik mee aan een beginnerswedstrijd en volgens mij mag je suited liften. Wat ik ook waarschijnlijk ga doen aangezien er records zijn die ik wel zou willen behalen.![]()
GPC RAW division --> belt, kneewraps & wristwraps
---------- Toegevoegd om 08:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:13 ----------
ben je werkelijk zo dom?
suited kan je niet leren op 1 of 2 weken...
zeker met een nieuw suit dat je eerst nog moet "breken"

dat is imo nog te kort maar goed eigen keuzeWedstrijd is in eind mei, dus ik heb nog bijna 4 maanden.![]()

Of wraps RAW zijn hangt af van bond tot bond. Bij GPC is RAW met wraps dus het zou dom zijn als je ze niet gebruikt
Je laat het net klinken alsof het verplicht is zodra een bond iets toe laat. Ik zou echt geen wraps gaan gebruiken puur omdat een bond dit toe staat. Je gaat er echt niet opeens beter en meer door squaten ofzo. Ik weiger belts, wraps of andere dingen te gebruiken. Alleen wat magnesium in me handen als ik zweterige handen heb en zo weinig grip op de barbell heb, maar dan houdt het wel op.
toch wel denk ik,woopy bvb deed een pr met 190kg ofzo,terwijl hij zonder wel minder paktJe laat het net klinken alsof het verplicht is zodra een bond iets toe laat. Ik zou echt geen wraps gaan gebruiken puur omdat een bond dit toe staat. Je gaat er echt niet opeens beter en meer door squaten ofzo. Ik weiger belts, wraps of andere dingen te gebruiken. Alleen wat magnesium in me handen als ik zweterige handen heb en zo weinig grip op de barbell heb, maar dan houdt het wel op.