Jordi96
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 43
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je nu de getallen van de overige leden ook nog eens gelijk noteert zou het topic wellicht wat meer waarde krijgen![]()

Thanks.. True zal houthakker ertussen zetten de rest mis ik toch niemand??
---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:49 ----------
Wil je er echt nog bij jij moet in 250 nr 300 topic
---------- Toegevoegd om 22:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:50 ----------
Is nieuw topic maat doe je mee?
in
215 @79 getrokken
in maart, maar dan in pak. Ik verwacht het zeker niet voor het eind van 2015 te doen
I'm in, vandaag 155KG gedeadlift (PR), train wel pas maandje of 7. Vandaar mijn vraag of ik tie in 2016 nog open is. In 2015 ga ik voor de 200KG
Wat trek je zonder pak dan?
---------- Toegevoegd om 09:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:51 ----------
Je moet eerst 200 hebben om te kunnen deelnemen. Anders kun je, als die er niet is, een topic van 150 naar 200 aanmaken!
Ik zit op 220 kg @104 BW. Kunnen meerdere mensen van de meet beamen![]()

heb je ook niet 210kg zien deadliften hoor.
heb je alleen 210kg zien oppakken van de grond met een of andere rare houding als een soort sumo worstellaar?
geen idee wat dan dan weer was.

Ik zit op 220 kg @104 BW. Kunnen meerdere mensen van de meet beamen![]()

je onderrug bolt wel veel bij de liftof. Dan kan je beter je bovenrug bollen (beetje a la pleurklaat zegmaar)
Maakt allemaal niet uit als je de 250 maar filmt
---------- Toegevoegd om 10:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:07 ----------
Deed ik ook met 230 nou dat voelde ik de dag erna wel in de bovenrug (soort vanuit ruggegraat naar schouder uitstralende pijn, nu wel weer over gelukkig)
Als de pijn doorstraalt naar je schouder, dan is het vaak een wervel in je nek die het niet zo chil vindt.