XXL Nutrition

Race naar 250kg deadlift

Is dit topic nog open in 2016?

• Topic Starter Topic Starter
Thanks.. True zal houthakker ertussen zetten de rest mis ik toch niemand??

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:49 ----------

Als je nu de getallen van de overige leden ook nog eens gelijk noteert zou het topic wellicht wat meer waarde krijgen :thumb:

Wil je er echt nog bij jij moet in 250 nr 300 topic:p

---------- Toegevoegd om 22:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:50 ----------

Is dit topic nog open in 2016?

Is nieuw topic maat doe je mee?

Thanks.. True zal houthakker ertussen zetten de rest mis ik toch niemand??

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:49 ----------

Wil je er echt nog bij jij moet in 250 nr 300 topic:p

---------- Toegevoegd om 22:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:50 ----------

Is nieuw topic maat doe je mee?

I'm in, vandaag 155KG gedeadlift (PR), train wel pas maandje of 7. Vandaar mijn vraag of ik tie in 2016 nog open is. In 2015 ga ik voor de 200KG

in

215 @79 getrokken

in maart, maar dan in pak. Ik verwacht het zeker niet voor het eind van 2015 te doen

Wat trek je zonder pak dan?

---------- Toegevoegd om 09:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:51 ----------

I'm in, vandaag 155KG gedeadlift (PR), train wel pas maandje of 7. Vandaar mijn vraag of ik tie in 2016 nog open is. In 2015 ga ik voor de 200KG

Je moet eerst 200 hebben om te kunnen deelnemen. Anders kun je, als die er niet is, een topic van 150 naar 200 aanmaken!

Wat trek je zonder pak dan?

---------- Toegevoegd om 09:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:51 ----------

Je moet eerst 200 hebben om te kunnen deelnemen. Anders kun je, als die er niet is, een topic van 150 naar 200 aanmaken!

IN voor topic naar de 200kg

je onderrug bolt wel veel bij de liftof. Dan kan je beter je bovenrug bollen (beetje a la pleurklaat zegmaar)

Ik zit op 220 kg @104 BW. Kunnen meerdere mensen van de meet beamen ;)

heb je ook niet 210kg zien deadliften hoor.

heb je alleen 210kg zien oppakken van de grond met een of andere rare houding als een soort sumo worstellaar?

geen idee wat dan dan weer was.

:trollface:

Heb sowieso geen 210 kg gedeadlift, 200->220 :kiss:

Ik zit op 220 kg @104 BW. Kunnen meerdere mensen van de meet beamen ;)

Maakt allemaal niet uit als je de 250 maar filmt :)

---------- Toegevoegd om 10:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:07 ----------

je onderrug bolt wel veel bij de liftof. Dan kan je beter je bovenrug bollen (beetje a la pleurklaat zegmaar)

Deed ik ook met 230 nou dat voelde ik de dag erna wel in de bovenrug (soort vanuit ruggegraat naar schouder uitstralende pijn, nu wel weer over gelukkig)

Gooi mij d'r ook maar bij voor 202.5 kg@82oid kg!

Maakt allemaal niet uit als je de 250 maar filmt :)

---------- Toegevoegd om 10:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:07 ----------

Deed ik ook met 230 nou dat voelde ik de dag erna wel in de bovenrug (soort vanuit ruggegraat naar schouder uitstralende pijn, nu wel weer over gelukkig)

Als de pijn doorstraalt naar je schouder, dan is het vaak een wervel in je nek die het niet zo chil vindt.

Laatst bewerkt:
Waar blijven de nieuwe 1RM updates?

---------- Toegevoegd om 13:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:27 ----------

Als de pijn doorstraalt naar je schouder, dan is het vaak een wervel in je nek die het niet zo chil vindt.

Niet zo fijn maar weer over

waarom is dit topic alleen voor mannen
DISCRIMINATIE!!

Terug
Naar boven